SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
Op ned 2 is het vanavond om 22h55 nog ...quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:33 schreef caradoc het volgende:
Kan iemand mij zeggen of Oberon wordt herhaalt? Op een belgische of Nederlandse zender, dat maakt niet uit. Natuurlijk komt het ook op internet, maar dat wil ik liever niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en toch was het van begin tot eind een leuk programma
Why don't ya shut your goddamn mouth and play some music.
eens dom wijf, voor de tv heb ik er voor Bitch uitgemaaktquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:08 schreef trepper het volgende:
Bah bah dit is wel heel erg onsportief![]()
wie? wie? wie?quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:21 schreef Danny het volgende:
[..]
Mja, eigenlijk pas nadat me oom eruit ging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
denk het niet, het scoorde niet erg goedquote:Op zaterdag 1 april 2006 16:07 schreef caradoc het volgende:
Schop Schop, is er al nieuws over het opnemen van een tweede seizoen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |