ja en kip eet ik ook altijd rauw hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:28 schreef The_Matrix het volgende:
Wat kun je verkeerd doen aan een schnitzel? Als ze aanbranden heb je 'm net iets te lang gebradenEn verder, van rauw vlees ga je niet zo snel dood hoor, denk maar aan filet americain.
Damn hier loopt het water me toch echt wel van in de mondquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:36 schreef stardust het volgende:
Pak een goede koekenpan.
Doe hier een klein klontje boter in (niet te veel hij hoeft niet de rugslag te doen)
Zet het vuur niet te hoog! Laat de boter zachtjes smelten. Zodra de boter gesmolten is en licht bruin wordt doe je de schnitzel in de pan. Bak deze zachtjes aan beide kanten bruin. (als deze gepanneerd is moet je zeker rustig bakken anders verbrand je de paneer en de schnitzel is nog rauw!)
Aan beide kanten een paar minutjes bakken, zodra beide kanten mooi egaal bruin zijn is de schnitzel klaar. Om hem te controleren kun je hem door snijden. mooi egaal wit van kleur is smullen maar. roze is rauw en dus terug in de pan. zwart je hebt er niets van begrepen gooi alles in de vuilnisbak en ga naar de friettent.
suc6
En?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:34 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
ja en kip eet ik ook altijd rauw hoor
het gaat over varkensvlees sukkel!
Was ist das?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En?
Ik eet wekelijks rauw varkensvlees, lekker, mett op mijn broodje
Zo te zien is het varkensgehakt met zout, peper en soms knoflook.. en dat kan je dus gewoon rauw eten? Tsja.. heb ook nog nooit gehoord van varkens met salmonella. Maar wat voor ziektes kunnen wel verspreid worden door varkensvlees?quote:
Ziektes, Schmiektes,quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:51 schreef rashudo het volgende:
[..]
Zo te zien is het varkensgehakt met zout, peper en soms knoflook.. en dat kan je dus gewoon rauw eten? Tsja.. heb ook nog nooit gehoord van varkens met salmonella. Maar wat voor ziektes kunnen wel verspreid worden door varkensvlees?
Omdat ik daar wel van weet dat je weinig risico loopt. Van varkensvlees weet ik bijna niks!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ziektes, Schmiektes,
Ik eet het heel vaak en het is hier heel normaal om op een broodje te eten. Waarom stel je je dit soort vragen over varkensvlees maar is Filet American, Osseworst en Tartaar allemaal geen probleem?
Onzin....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:57 schreef klaarover het volgende:
Varkens zijn vieze beesten.
Koeien zijn schone en edele en heilige beesten.
Daarom is rauw varkensvlees slecht, en rauw koevlees goed.
wát een slap gelul zeg.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:57 schreef klaarover het volgende:
Varkens zijn vieze beesten.
Koeien zijn schone en edele en heilige beesten.
Daarom is rauw varkensvlees slecht, en rauw koevlees goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |