Joost voelt zich anders zeer schuldig, dus het zal toch wel deels zijn schuld zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:34 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Lieske heeft zichzelf geblesseerd!!!!! het kwam alleen wel door het aangooien van een bal van Joost, dus graag eerst even zeker weten voordat je iets op het forum gooit????
Dat klopt, omdat hij die beweging maakte, maar hij kan er toch niks aan doen dat Lieske zich verdraait? of snap ik het nietquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Joost voelt zich anders zeer schuldig, dus het zal toch wel deels zijn schuld zijn.
Toverpeuken rechtstreeks geimporteerd vanuit de wegisweg te londenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:36 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Tanja is al weeeeeeeeeeeeeeeeeeekeeeeeeeeeeeen bezig met haar laatste sigaret... Alleen zitten er telkens op miraculeuze wijze weer peuken in haar pakje... Hoe kan dat nou toch?![]()
![]()
Hopelijk niet weer hetzelfde waardoor ze ook met wedstrijdzwemmen moest stoppen en die 8 jarige dansopleiding moest afbreken. Dat had ook iets met de knie te maken.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:35 schreef CGJung het volgende:
[..]
Joost was (samen met Lieske~?) aan het kloten met die grote witte zitbal in het huis en toen bezeerde Lieske haar knie en dat deed pijn![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:37 schreef CGJung het volgende:
Toverpeuken rechtstreeks geimporteerd vanuit de wegisweg te londen
Kan me nu al weer verheugen op een hoerenfeestquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Als ze straks net zo telt met de ballen als ze sigaretten telt, zitten ze zo aan de 100
Klopt, daarom begon ze ook te huilen, vanwege haar maniscus die al zo vaak is geopereerd..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hopelijk niet weer hetzelfde waardoor ze ook met wedstrijdzwemmen moest stoppen en die 8 jarige dansopleiding moest afbreken. Dat had ook iets met de knie te maken.
...of blijven ze dan heeeeeeeel lang op de 1 hangen ?????quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Als ze straks net zo telt met de ballen als ze sigaretten telt, zitten ze zo aan de 100
Het ging eigenlijk heel onschuldig, Joost was bezig met die grote zitbal en die kwam tegen Lieske haar been aan, waarop Lieske helemaal over de rooie ging en Joost zich te pletter schrok was zich duidelijk niet bewust van dat hij iets niet goed deed.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weet jij (of iemand anders) hoe het gebeurd is dan?
Heb je nog nooit eerder gehoord dat mensen de tanden poetsen van een hond of een kat?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:36 schreef Timon223 het volgende:
Ja hoor....... Liesk's moeder poetst de tanden van de hond.....
het moet niet gekker worden![]()
![]()
Ja, mijn zus ooit eens en daarna ging ze ruiken of zijn adem weer fris was...lachuquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je nog nooit eerder gehoord dat mensen de tanden poetsen van een hond of een kat?
Nee, heb ik echt nog nooit van gehoord, vandaar dat ik in een deuk ging toen ik het hoordequote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je nog nooit eerder gehoord dat mensen de tanden poetsen van een hond of een kat?
Het lijkt mij ook niet leuk om steeds weer geopereerd te worden aan mijn knie.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:38 schreef CGJung het volgende:
[..]
Klopt, daarom begon ze ook te huilen, vanwege haar maniscus die al zo vaak is geopereerd..
Er bestaat speciale tandpasta voor honden.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:41 schreef CGJung het volgende:
[..]
Ja, mijn zus ooit eens en daarna ging ze ruiken of zijn adem weer fris was...lachu
In 95% van de gevallen staan ze op en lopen ze fluitend verder nadat er een gele kaart is uitgedeeld aan de tegenstander.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook niet leuk om steeds weer geopereerd te worden aan mijn knie.
En het zal best zeer doen, kijk maar een na een voetballer die gilt ook van de pijn
Er was op de officiële BB-site een post van een buurman die beweerde dat hij homo was.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:40 schreef mijn23 het volgende:
als menno echt een homo was was dat toch ook allang doorgelekt in het land,hij heeft toch ook bekende om zich heen of mensen die het weten,geloof het echt niet
Ja ik hoorde het... jeeeeeeeeeeeetjequote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:42 schreef CGJung het volgende:
Roel wil weten hoeveel luier kosten
Tanja voor 11 euro heb je een pak van 24 stuks
Roel en hoevaak kan je daarin kakken....????
![]()
![]()
![]()
Wisten we toen nog niet (ik hoor het eigenlijk voor het eerst)quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Er bestaat speciale tandpasta voor honden.
Ik zag gelijk een hond voor me met prodentsmile A la Tom Coronelquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Er bestaat speciale tandpasta voor honden.
Hier is het gebeuren van Lieskes blessure terug te zien: Filmpjequote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weet jij (of iemand anders) hoe het gebeurd is dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |