waarschijnlijk!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:30 schreef Cazman het volgende:
[..]
Alternatief? Gaan we dan naar een nice metalconcert?
Is dat een wijf?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:30 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Oh, verrek, 't is een meisje....
*slaat* Beetje respect, kleuter.quote:
Is dat een lesbisch medemens? Of een ladyboy.quote:
Homo's zijn ook heel gemeen en onaardig.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:56 schreef xman het volgende:
Is eigenlijk niet goed he..zoveel intolerante reakties in een [homo]-topic!
Maarja we doen het stiekem toch!![]()
Dat is, heel gek, niet aan het uiterlijk af te zien.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:53 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Is dat een lesbisch medemens? Of een ladyboy.
Nouja je hebt natuurlijk uitzonderingen:quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:58 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Homo's zijn ook heel gemeen en onaardig..
http://www.awfulplasticsurgery.com/archives/005975.htmlquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:11 schreef DennisMoore het volgende:
Wat is een ladyboy?
"....en toen ging ik huilen en tegen de bank schoppen."quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:10 schreef Weemz het volgende:
Van dat comingoutverhaal... Die gast is pas 12!![]()
Oh en hoi enzo...
En ook weer doei, want ik moet weer weg... 't Is drukdrukdruk de laatste tijd... *zucht* *adem in, adem uit*
Hij durft er tenminste voor uit te komen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:15 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
"....en toen ging ik huilen en tegen de bank schoppen."
Punt van kritiek op mij?!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij durft er tenminste voor uit te komen.
Nee.quote:
Oh ok.quote:
Neuh.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:38 schreef xman het volgende:
[..]
Ben je dan nog niet out? Ja ik weet het..ik loop op alles achter.
Is het ook. Maar wie zijn wij om daarover te oordelen?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:28 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oh ok.
Ik vind 12 toch wel erg jong.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |