quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:16 schreef Cybart het volgende:yay, das de knapste toch?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is de Homo in BBThere Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
ja is volgens mij wel erg gemakkelijk jaquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:08 schreef wonderer het volgende:
Even iets heel anders, zou het niet handig zijn als de persoon die het nieuwe topic opent, de laatste post even edit en een linkje naar die nieuwe post geeft?
heeft blijkbaar vandaag zn comming out gehad in het huis, nouja tegen 1 iemand...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
de reacties op de site ookquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
heeft blijkbaar vandaag zn comming out gehad in het huis, nouja tegen 1 iemand...
alzijnde geheime missie dan ook weer moet ie het verder geheim houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
Gisteren om half acht: 481.000quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:15 schreef Waxxer het volgende:Ja, ik vraag me trouwens af hoeveel kijkers ze per keer ehhh.... trekken
bijna net zo raar als te horen krijgen dat een leerling een zoontje heeft van 9 maanden... en pas in 2006 de wonderlijk grens van 16 zal bereiken.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:28 schreef Cybart het volgende:
en hoe raar is het trouwens als je te horen krijgt dat je klasgenoot als 3,5 maand zwanger is
jij wintquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:55 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
bijna net zo raar als te horen krijgen dat een leerling een zoontje heeft van 9 maanden... en pas in 2006 de wonderlijk grens van 16 zal bereiken.
19, de vader kent ze inderdaad, en die gaat mee opvoeden....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:09 schreef Kugari-Ken het volgende:
Hoe oud is je klasgenoot eigenlijk? En weet ze wie de vader is?
Vroeger, bij de eerste 30 delen ofzo, werd dat altijd gedaan. Maar toen werd er ook alvast een nieuw topic geopend als de oude bijna dicht was. Maar ja. Toen kon dat nog.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:08 schreef wonderer het volgende:
Even iets heel anders, zou het niet handig zijn als de persoon die het nieuwe topic opent, de laatste post even edit en een linkje naar die nieuwe post geeft?
Jawel ze kent de vader wel.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:15 schreef Cybart het volgende:
19, de vader kent ze inderdaad, en die gaat mee opvoeden....
bij jou kent ze die natuurlijk niet?
jammer is dat he...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Jawel ze kent de vader wel.
Jammer dat ik niet meer informatie kan geven op een publiek forum, maar de verhalen rondom dit schrijnende geval zijn best wel grappig/schokkend/hilarisch/triest.
Alternatief? Gaan we dan naar een nice metalconcert?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:23 schreef Cybart het volgende:
[..]
jammer is dat he...
maar ik hoor het vast nog een keer van je
als de alternatieve NietEftelingMeet plaats vind
Het is dat je het erbij zegt...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:30 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Oh, verrek, 't is een meisje....
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:30 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Oh, verrek, 't is een meisje....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |