Omdat ze op rantsoen zijn ?!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:10 schreef MissX het volgende:
huh waarom krijgen ze nu sigaretten, shag en knotsen
Dát is waar het hele geroddel van Chantal en Ingrid dan ook om draait.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar kreeg ie er ook een stijve van... dat is de vraag![]()
ja balenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:10 schreef MissX het volgende:
Het is wel interessant, want ik heb er veel discussies over gehad met een vriendin die seksuologie doet en we kwamen tot de conclusie dat je van bijna elke seksueel getinte stimulus, ongeacht of het een man of een vrouw is, wel in enige mate opgewonden kunt worden.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:11 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dát is waar het hele geroddel van Chantal en Ingrid dan ook om draait.
Rob die exact dezelfde vragen stelde over dit soort zaken.
Als het een opdracht is, trouwens ookquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:11 schreef Copycat het volgende:
Als dit echt waar is, vind ik het homofobe gehalte van BB stuitend.
Neehee, Roel gaat straks aan Ingrid bekenen dat hij tijdens het zoenen met Linda geen stijve kreeg, maar dat zijn tepels wel harder zijn dan normaal en dattie een weetplantage in zijn schaamhaar heeft zitten.......ohnee dit hoort in een ander topic, maar goed...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:12 schreef Bocaj het volgende:
Vandaag wordt er geen bekentenis meer gedaan dus de streams kunnen uit
Dat 25-09-2005 verhaal zou dat iets met dit homo verhaal te maken kunnnen hebbenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:07 schreef cevece het volgende:
[..]
Misschien wel omdat hij als "geheime missie" had om heel BB zijn homo-zijn geheim te houden. Pas aan het eind bekend te maken. Maaaaaaaaar.... Hummie heeft nog gezegd tegen Menno: onthou 25 september 2005 (was toch de datum, weet ik niet meer). Waarschijnlijk werd zelfs Menno overdonderd door de mededeling van Bridget.
"The Wrath of Hummie"![]()
Alleen een 100% hetero (bestaan die uberhaupt?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:13 schreef Seborik het volgende:
[..]
Het is wel interessant, want ik heb er veel discussies over gehad met een vriendin die seksuologie doet en we kwamen tot de conclusie dat je van bijna elke seksueel getinte stimulus, ongeacht of het een man of een vrouw is, wel in enige mate opgewonden kunt worden.
moet wel geld tegen over gestaan hebben..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:05 schreef cuall het volgende:
Ik kan me voorstellen dat het voor Menno heel moeilijk is geweest, al snap ik niet dat hij met deze "grap" van BB accoord is gegaan.
Omdat Tanja dat wil.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:10 schreef MissX het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |