Omdat ze op rantsoen zijn ?!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:10 schreef MissX het volgende:
huh waarom krijgen ze nu sigaretten, shag en knotsen
Dát is waar het hele geroddel van Chantal en Ingrid dan ook om draait.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar kreeg ie er ook een stijve van... dat is de vraag![]()
ja balenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:10 schreef MissX het volgende:
Het is wel interessant, want ik heb er veel discussies over gehad met een vriendin die seksuologie doet en we kwamen tot de conclusie dat je van bijna elke seksueel getinte stimulus, ongeacht of het een man of een vrouw is, wel in enige mate opgewonden kunt worden.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:11 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dát is waar het hele geroddel van Chantal en Ingrid dan ook om draait.
Rob die exact dezelfde vragen stelde over dit soort zaken.
Als het een opdracht is, trouwens ookquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:11 schreef Copycat het volgende:
Als dit echt waar is, vind ik het homofobe gehalte van BB stuitend.
Neehee, Roel gaat straks aan Ingrid bekenen dat hij tijdens het zoenen met Linda geen stijve kreeg, maar dat zijn tepels wel harder zijn dan normaal en dattie een weetplantage in zijn schaamhaar heeft zitten.......ohnee dit hoort in een ander topic, maar goed...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:12 schreef Bocaj het volgende:
Vandaag wordt er geen bekentenis meer gedaan dus de streams kunnen uit
Dat 25-09-2005 verhaal zou dat iets met dit homo verhaal te maken kunnnen hebbenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:07 schreef cevece het volgende:
[..]
Misschien wel omdat hij als "geheime missie" had om heel BB zijn homo-zijn geheim te houden. Pas aan het eind bekend te maken. Maaaaaaaaar.... Hummie heeft nog gezegd tegen Menno: onthou 25 september 2005 (was toch de datum, weet ik niet meer). Waarschijnlijk werd zelfs Menno overdonderd door de mededeling van Bridget.
"The Wrath of Hummie"![]()
Alleen een 100% hetero (bestaan die uberhaupt?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:13 schreef Seborik het volgende:
[..]
Het is wel interessant, want ik heb er veel discussies over gehad met een vriendin die seksuologie doet en we kwamen tot de conclusie dat je van bijna elke seksueel getinte stimulus, ongeacht of het een man of een vrouw is, wel in enige mate opgewonden kunt worden.
moet wel geld tegen over gestaan hebben..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:05 schreef cuall het volgende:
Ik kan me voorstellen dat het voor Menno heel moeilijk is geweest, al snap ik niet dat hij met deze "grap" van BB accoord is gegaan.
Omdat Tanja dat wil.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:10 schreef MissX het volgende:
DE straf voor 't uittrekken van de jurk. Je zal een dag de homo zijn Menno.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:12 schreef riri het volgende:
Volgens mij is dit een opdracht van BB voor Menno....hij moet één bewoner zien te overtuigen dat hij de homo is en diegene mag er met niemand tot morgenavond over praten
zal wel een flink gedbedrag aan vastzitten voor Menno
Hij vertelt het me namelijk vee te stuntelig
Volgens mij bestaan die niet inderdaad.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:15 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Alleen een 100% hetero (bestaan die uberhaupt?) zal denken dat een homo absoluut geen stijve kan krijgen van het andere geslacht.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:17 schreef Stereotomy het volgende:
Chantal: "Trek je spijkerbroek dan uit!"
Chantal is de homo
Ach Rob heeft toch al een extra been bij, kunnen ze mooi samen delen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:15 schreef versabommie het volgende:
LIESKE IS GEWOND, LIESKE IS GEWOND, LIESKE IS GEWOND!
d'r hele been moet er denk ik af!
quote:Menno is de homo!
In de Slaapkamer praat Menno met Dido. Daar komt uit dat hij homo is; dit heeft hij al die tijd verborgen moeten houden van Big Brother.
Menno en stuntelige babbels zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden ongeacht het onderwerp.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:12 schreef riri het volgende:
Volgens mij is dit een opdracht van BB voor Menno....hij moet één bewoner zien te overtuigen dat hij de homo is en diegene mag er met niemand tot morgenavond over praten
Wanneer het in hun eigen straatje voorkomt is het homofobe gehalte van 95% van de bevolking stuitend. Wat dat betreft is er niks nieuws onder de zon.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:11 schreef Copycat het volgende:
ben ik het helemaal mee eensquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:11 schreef Copycat het volgende:
Eeehquote:"Toch snap ik het niet zo, het is net alsof je me in de zeik zit te nemen", zegt Dido ongelovig.
"Ben je gek! Mens, je was me met Roel nét voor!", aldus Menno.
Rob het huis uit en zijn benen voor Lieske achterlatenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:15 schreef versabommie het volgende:
LIESKE IS GEWOND, LIESKE IS GEWOND, LIESKE IS GEWOND!
d'r hele been moet er denk ik af!
Zou wel totaly mindfucking zijn om nu tegen uitgerekend dido die vannacht en na het roelincident wel genoeg heeft gehad te gaan vertellen hehehequote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:18 schreef riri het volgende:
Kan me niet voorstellen dat iemand zoals Menno dan reageert net met het aan Dido te vertellen, hij zat te stuntelen en kon moeilijk uit zijn woorden komen
Dat iemand die in zijn leven zoals hij zegt het best moeilijk had er voor uit te komen met homo zijn dat je die weken zo'n spel laat spelen,vind ik etisch niet door de beugel kunnen namelijk,kan naar mijn idee nooit dat BB dat doet
Is toch raar dat iemand moet verbergen dat hij homo is
kan ook nog.. Heeft hij wel een foto van een fantasie vriendje laten zien. Maar het zou zomaar kunnen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:12 schreef riri het volgende:
Over een paar uur is het Roel z'n beurt, en gaat hij iemand vertellen dat hij de homo is.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:16 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
DE straf voor 't uittrekken van de jurk. Je zal een dag de homo zijn Menno.![]()
Menno heeft zat (verborgen) redenen om te zeggen dat hij een homo is, dan is het goed gespeeld van hem. Als hij het echt is, vind ik dat hij het hetero gebeuren ook goed heeft gespeeld.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zou wel totaly mindfucking zijn om nu tegen uitgerekend dido die vannacht en na het roelincident wel genoeg heeft gehad te gaan vertellen hehehe
OF Menno is briljant en knakt die kakhoer, of hij IS de homo
Kusje erop, óverquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:23 schreef Stereotomy het volgende:
Lieske krijgt een speeltje en lacht weer
Inderdaad, net of het tegenwoordig uberhaupt nog schokkend is om "een homo" in het huis te hebben....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:22 schreef Rica het volgende:
Menno is de gay? Nah ik blijf het allemaal maar suf vinden.
Gosh.. een homo in huis.
Ook zonder been lacht lieske nog vrolijk mee, wat een kanjer!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:23 schreef wendy79 het volgende:
dido vraag jij maar even wat het beste is... stomme doos
Man daar gáát het toch ook helemaal niet om.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:22 schreef Rica het volgende:
Menno is de gay? Nah ik blijf het allemaal maar suf vinden.
Gosh.. een homo in huis.
Hier doet alles hetquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:25 schreef Silmarwen het volgende:
Bij mij doet er maar 1 stream, stream 2 de rest wilt niet inladen. Hebben jullie dat ook?
Ik hou van Joost alleen omdat hij Lieske pijn heeft gedaanquote:
Als dit waar is (wat nog te bezien valt), heeft hij 6 weken keihard zitten liegen tegen Ingrid, al knuffelend en zoenend samen in 1 bedje.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:23 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Inderdaad, net of het tegenwoordig uberhaupt nog schokkend is om "een homo" in het huis te hebben....
Zeker, ik heb het ook gehad, het doet gruwelijk veel pijn kan ik je zeggenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:26 schreef Aventura het volgende:
Aleen omdat ze een lief klein blond meisje is kan ze geen pijn voelen ofzo? Volgens mij doet zoeits echt retezeer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |