Wat zei ik nou over posts van jou in het FB-topic?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:08 schreef EL_REY het volgende:
op welk forum is insomaniac nou mod?
jaaaa, dat weet ik ook wel, maar dit is een serieuze vraag.. Vroeger was ze hier mod, nu kan ik haar dus nergens meer vinden, dus ik hoopte dat jullie mij konden vertellen waar ze nu mod is snap je?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:27 schreef NJ het volgende:
[..]
Wat zei ik nou over posts van jou in het FB-topic?
Dan hou je MED maar een beetje in de gaten.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:31 schreef EL_REY het volgende:
[..]
jaaaa, dat weet ik ook wel, maar dit is een serieuze vraag.. Vroeger was ze hier mod, nu kan ik haar dus nergens meer vinden, dus ik hoopte dat jullie mij konden vertellen waar ze nu mod is snap je?
![]()
Omdat het pure bagger is.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:07 schreef sitting_elfling het volgende:
Wrom moest ook alweer bij boomlaars topic dicht ? htxp://forum.fok.nl/topic/764652
Het past niet (meer) in ONZ Arcee. En het nodigt nogal uit tot postopkrikken, iets wat we liever niet hebben.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:41 schreef Arcee het volgende:
Dit is voorlopig mijn laatste post...
Dit topic loopt al zo lang. Graag weer open maken.
Wie gaat daar nou zitten postopkrikken?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 08:54 schreef Snakey het volgende:
Het past niet (meer) in ONZ Arcee. En het nodigt nogal uit tot postopkrikken, iets wat we liever niet hebben.![]()
Ik vraag wel even of ze het GC willen hebben.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wie gaat daar nou zitten postopkrikken?
Zet 't maar ergens neer waar het wel past dan.
NJ gaf in zijn sluitpost al duidelijk aan waarom het dichtging. En om die reden blijft het dan ook dicht.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:07 schreef NiTiN het volgende:
vriendelijk verzoek om
Het grote officiele "ErwinRommel fanclub" topic - Against CANINE's
weer te openen aub. Tevens om een titelfix te doen, bovenstaande titel zou ik graag weer willen zien.
Had al een topicreport gemaakt maar zie nu pas deze mogelijkheid tot feedback. Waarvoor excuus.
NiTiN
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:38 schreef Snakey het volgende:
[..]
NJ gaf in zijn sluitpost al duidelijk aan waarom het dichtging. En om die reden blijft het dan ook dicht.![]()
Allang weg.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:54 schreef Crazy_Train het volgende:
Ik verdien een standbeeld.
Moet ik dit humor vinden?
Lees je eens in in ONZ voor je zulke topics opent.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:57 schreef NiTiN het volgende:
[..]
![]()
"Bagger".En het oprichten van een fanclub voor een echte held valt daaronder?
pauperargumentatie imo. Maar goed, dan niet. Zou een verdere uitleg en definite vanhet begrip "Bagger" v.w.b. topics hier in ONZ wel willen zien trouwens
![]()
Zelfverheerlijking doe je maar voor de spiegel, niet hier.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat was een echt topic.
Het gaat over jouw sluitpost. Het topic was bagger, maar jouw sluitpost is gewoon zo humorloos.quote:
Humorloze topics ---> humorloze slotjes.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:11 schreef Crazy_Train het volgende:
[..]
Het gaat over jouw sluitpost. Het topic was bagger, maar jouw sluitpost is gewoon zo humorloos.
Ook het feit dat je gewoon dat topic van Arcee gaat sluiten, wat ben jij eigenlijk voor een mongool?
Als je dingen nou eens met humor deed, maar jij doet het gewoon zo humorloos... Ik snap niet wat je op ONZ doet. Dat is alles.
Humorloze mods ---> humorloze subfora.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Humorloze topics ---> humorloze slotjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |