Belt BB de politie meteen? Dat zal wel als je een scanner meeneemt..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:20 schreef luciano het volgende:
briefjes met deze mededeling over de schutting werpen is KINDERLIJK EENVOUDIG ............. check mijn laatste posts maar eens in topic BB5-huis in Aalsmeer deel 2 , tussen 12.59 uur en 13.11 gepost .
Waar is die goeie ouwe tijd van BB 1 gebleven met bestorming ( 15 seconden maar nodig nu !!!! ) en scanner luisteren .......... zuchttttttttttttttttttttt
in het storrrrrvatquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:27 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Ik douw je in de vijver als je niet oppast!
Zou Menno de strategie van Rob kopieren? Dan zou hij echt dom zijn...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:29 schreef nicoleV het volgende:
Nee Menno gaat Rob ff lekker zwart maken....sinds Rob hem genomineerd heeft is dat zijn missie geworden
Interessante interpretatie van 'meeroken'quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:28 schreef Loedertje het volgende:
Ingrid en Tanja hebben altijd van háár meegerookt.
Tegen wie zei ze dat en hoe werd daar op gereageerd?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:28 schreef Loedertje het volgende:
Chantal wil haar shag niet meer delen (nadat ze alles van alle anderen heeft opgerookt...)
Ingrid en Tanja hebben altijd van háár meegerookt.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:27 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Ik douw je in de vijver als je niet oppast!
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:32 schreef Cracka-ass het volgende:
Menno is de gay!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |