Tsjah, wij hebben dalijk 4 spelers in de top 100, k denk morgen al wel.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:11 schreef PPL het volgende:
[..]
Een paar leden van BSL hebben last van hun hormonen en willen oorlog gaan voeren.
Als dat echt doorgaat dan zijn ze heel snel hun top100 spelers kwijt.
Die hebben geen van allen zin in oorlog.
Dan blijft er van BSL niet veel over.
Er staan vier BSL'ers (onder wie ikzelf) in de top100 en die zijn allemaal tegen oorlog.
Als we weg gaan gaa BSL heel snel kelderen.
ehh, als er staat "kans op contraspionage ..%" dan betekent het dat je met het aantal sondes waarmee je op dat moment gespioneerd hebt zoveel & kans hebt dat je uit de lucht geschoten wordt. Dus dat je sondes opgemerkt worden en vernietigd worden.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:23 schreef rashudo het volgende:
Weet iemand wat de formule voor contraspionage is? Kan hem nergens vinden!
Hm, we zijn wat slimmer denk k. Meer ervaring misschien. Njah.quote:
Ja maar ik wil de berekening weten.. hoeveel sondes van aanvaller, hoeveel sondes van verdediger, hoeveel verdediging/vloot, hoeveel spionagetechniek resulteert in hoeveel procent contraspionagekans. Ik weet dat bijna alle ogame formules bekend zijn maar deze kan ik maar niet vinden..quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:26 schreef Eamon het volgende:
[..]
ehh, als er staat "kans op contraspionage ..%" dan betekent het dat je met het aantal sondes waarmee je op dat moment gespioneerd hebt zoveel & kans hebt dat je uit de lucht geschoten wordt. Dus dat je sondes opgemerkt worden en vernietigd worden.
Hm, maar wat heb je er aan?. Als je iemand niet gespied hebt weet je immers zijn vloot/defense toch ook niet. Dus heel die formule is dan nutteloos.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:28 schreef rashudo het volgende:
[..]
Ja maar ik wil de berekening weten.. hoeveel sondes van aanvaller, hoeveel sondes van verdediger, hoeveel verdediging/vloot, hoeveel spionagetechniek resulteert in hoeveel procent contraspionagekans. Ik weet dat bijna alle ogame formules bekend zijn maar deze kan ik maar niet vinden..
Dan weet ik hoe ik het meest efficiente mijn contraspionagekans kan verhogen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:33 schreef Eamon het volgende:
[..]
Hm, maar wat heb je er aan?. Als je iemand niet gespied hebt weet je immers zijn vloot/defense toch ook niet. Dus heel die formule is dan nutteloos.
Je kan t op t ogame forum aan n GO vragen, zoals The Summoner (of hoe ie ook mag heten.)![]()
idd, heb k liggen slapen ofzo, wtf.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:43 schreef Weizz het volgende:
We staan trouwens niet hoger dan BSL hoor... die zijn 6e ofzo
correctie : 7e
Sorry Weiss, ik lees je bericht nu pasquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:43 schreef Weizz het volgende:
We staan trouwens niet hoger dan BSL hoor... die zijn 6e ofzo
correctie : 7e
Helaaschquote:Vloot kon niet gestuurd worden!
Deze planeet kan niet bespioneerd worden vanwege beginners bescherming!
Nee.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:57 schreef _The_General_ het volgende:
Is er een Fok alliantie in uni 2 ?
Zhukov?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:07 schreef PPL het volgende:
[..]
Nee.
Die is gefuseerd met FDF.
Er is wel een wo2 alliantie waar o.a. zhukov lid van is
Ik heb inmiddels ook weer de stijgende lijn te pakken. Gisteren stond ik nog in de 500+, nu is de plaats 432 gewordenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 08:59 schreef Eamon het volgende:
die "zhukov" staat 1186..
FDF gaat lekker btw, als iemand nog n alliantie zoekt, meld je maar ff aan.
Weer n plaatsje gestegen met FDF en zelf op de 22e plaats.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |