abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 5 oktober 2005 @ 03:27:03 #1
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31195361
Wat mij altijd weer opvalt bij de streamverslagen zijn de mensen die het lukt om in bijna letterlijk en in foutloos taalkundig Nederlands de streams neer te zetten in een soort verslag en Bus watcher is daar volgens mij absoluut de beste in.

Dus vraag ik mij af of je daarvoor een soort steno moet heb leren kennen?
Hulde voor die letterlijk opschrijvende streamer-volgers.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_31195466
Volgens mij heb ik buswatcher zelfs nog, tijdens een of andere bus, tips gegeven over hoe verslagen te schrijven...
Als hij dat was is hij z'n tipgever iig wel goed voorbijgestreeft
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_31196158
ik snap het niet. Ik heb het wel eens geprobeer, maar zo letterlijk alles mee typen, lukt mij dus echt niet.!!!

Streamers, wat is jullie geheim?
Babe In Totale Control of Herself
  woensdag 5 oktober 2005 @ 08:23:08 #4
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31196247
Heel veel notuleren in je werk
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_31196346
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 03:27 schreef golfer het volgende:
Wat mij altijd weer opvalt bij de streamverslagen zijn de mensen die het lukt om in bijna letterlijk en in foutloos taalkundig Nederlands de streams neer te zetten in een soort verslag en Bus watcher is daar volgens mij absoluut de beste in.

Dus vraag ik mij af of je daarvoor een soort steno moet heb leren kennen?
Hulde voor die letterlijk opschrijvende streamer-volgers.
Wat mij altijd weer opvalt is dat iedereen uit noord holland,friesland of groningen een vieze achterbakse rat is,ik zou heel trots zijn op die calvinistische traditie!!!

[ Bericht 1% gewijzigd door klootje op 05-10-2005 08:44:36 ]
  woensdag 5 oktober 2005 @ 08:55:15 #6
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31196620
Wat mij dan weer opvalt is dat usernames vaak een spiegel zijn van het innerlijk...

Bij deze hulde aan de streamers!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_31196733
fuck de streamers, omdat zij hun skills inzetten voor iets belachelijks als BB .
  woensdag 5 oktober 2005 @ 09:42:32 #8
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31197361
Scanman verdient ook enige respect! Ik sta er ook versteld van, aangezien ik best snel tik, maar een gesprek compleet en foutloos overnemen gaat me maar zeer moeizaam.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_31199573
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 09:01 schreef Salvad0R het volgende:
fuck de streamers, omdat zij hun skills inzetten voor iets belachelijks als BB .
Wat doe jij dan in BB.
pi_31199635
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 09:42 schreef Falco het volgende:
Scanman verdient ook enige respect! Ik sta er ook versteld van, aangezien ik best snel tik, maar een gesprek compleet en foutloos overnemen gaat me maar zeer moeizaam.
Ik tik ook best wel snel en een gesprek tussen 2 personen kan ik dan nog wel bijhouden, maar af en toe lees ik een verslag van een gesprek van 5 personen en heb eigenlijk geen idee hoe ze dat bijhouden
pi_31199679
Misschien nemen ze het op om het vervolgens uit te typen? Maar hoe dan ook respect voor deze mensen
Too old to Trick or Treat, too young to die
  woensdag 5 oktober 2005 @ 12:02:55 #12
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_31200306
Ik vind het gewoon absurd knap, heb echt diep respect voor degene die de verslagen maken, ik kan best snel typen maar ook nog eens alles goed onthouden en letterlijk neerkloppen wat er word gezegd is echt petje af hoor!


HULDE
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_31200504
heb er ook respect voor, het enigste wat ik kan is one-liners neerknallen
pi_31200542
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 12:11 schreef MissX het volgende:
heb er ook respect voor, het enigste wat ik kan is one-liners neerknallen
*poof*
pi_31200677
Mag ik dan even Buswatcher eren ?

Super die complete verhalen, beetje jammer alleen dat mijn 'verslagen' daar zo nietig van worden
  woensdag 5 oktober 2005 @ 12:30:27 #16
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_31200973
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 12:19 schreef Fiorenza het volgende:
Mag ik dan even Buswatcher eren ?

Super die complete verhalen, beetje jammer alleen dat mijn 'verslagen' daar zo nietig van worden
ik word er ook wel een klein beetje ongelukkig van
pi_31201440
Ik heb in de eerste weken ook wat zitten streamen, en heb daardoor veel respect voor de mensen die het nog steeds volhouden. Ik heb er vooral de tijd niet voor.

De kunst is: heeeeel snel kunnen typen, en kunnen multitasken zodat je de zin van daarnet nog kunt uittypen terwijl je de nieuwe al hoort. Op een gegeven moment ga je wel achterlopen, maar als je het allemaal goed genoeg onthoudt kun je bijtypen als het gesprek even stilvalt of als de stream gaat bufferen. Of je vat af en toe even een stukje samen waarbij je de strekking weergeeft, en dan weer letterlijk verder.

Scanman vind ik trouwens de meester, omdat hij niet alleen de gesprekken woordelijk weergeeft, maar ook nog eens de gezichtsuitdrukkingen en stemmingen erin weet te verwerken. t is net of je een boek leest. En Buswatcher natuurlijk omdat hij zo ontzettend volledig is. Die mist echt niets.
mooi he, alles
  woensdag 5 oktober 2005 @ 13:36:39 #18
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_31202793
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 12:30 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

ik word er ook wel een klein beetje ongelukkig van
* BONG4002 troost Luchtbel met een dikke knuffel

Jij doet het ook heel goed ik zou er echt het geduld niet voor hebben maar als we niet mensen zoals jij, scanman, bus watcher etc. hadden waren er ook geen streamverslagen
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_31202856
Even een mindere hulde voor dit topic:

Waar moet ik zijn voor SC/streams etc.?

Staat bovenaan, maar wat schertst mijn verbazing: Er is een link naar de stream verslagen van 14 september.

Zou dit bijgewerkt kunnen worden?
  woensdag 5 oktober 2005 @ 14:22:08 #20
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_31204144
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 13:36 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

* BONG4002 troost Luchtbel met een dikke knuffel

Jij doet het ook heel goed ik zou er echt het geduld niet voor hebben maar als we niet mensen zoals jij, scanman, bus watcher etc. hadden waren er ook geen streamverslagen


maar ik kom er eerlijk voor uit, ik ben niet zo snel en m'n plaatjes zijn niet zo mooi maar ja ik moet nog ervaring opdoen enzo :p
pi_31210226
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 08:23 schreef Sanne het volgende:
Heel veel notuleren in je werk
Dat doe ik ook, maar juist daarom weet ik hoe lastig dat kan zijn: hulde !
Als ik de streamverslagen kan lezen heb ik echt het idee dat ik helemaal bij ben.
hier kommt die Sonne!
alias Idril-2, alias anneVi
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')