Ik haat Joost, Lieske en Linda het minst. Zegt dat voldoende?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:21 schreef nicoleV het volgende:
En wat denk je dan van Menno....is er iemand bij die je eerlijk vind daar?
denk het nietquote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:24 schreef nicoleV het volgende:
Joost doet natuurlijk of ie Brenda mist...dat is allemaal gespeeld.....
Dát is nou net het enige wat je Rob niet kan verwijten. Hij is juist degene die meestal vroeg opstaat.quote:
Je weet het huh haat is nauw verwand met liefde ....dus eigenlijk hou je van allemaal......quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:24 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik haat Joost, Lieske en Linda het minst. Zegt dat voldoende?
En Rob had er van mij ook later uit gemogen hoor, maar ik vind de manier waarop het nu in een paar dagen geregeld wordt wel erg goed. Klasse
'wat minder' kan in jouw geval nog steeds een behoorlijke hoeveelheid zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:26 schreef scanman01 het volgende:
Lekker werken vandaag, dus wat minder streams dan anders. Is ook wel eens goed
Hij zal dus wel genomineerd worden vanmiddag. Daar heeft Tanja dan mazzel. Als zij ook op de bank zit, vliegt ze er nog niet uit. Rob is nóg minder populair.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dát is nou net het enige wat je Rob niet kan verwijten. Hij is juist degene die meestal vroeg opstaat.
Ik begin jou ook wel heel erg te mogenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:29 schreef nicoleV het volgende:
Je weet het huh haat is nauw verwand met liefde ....dus eigenlijk hou je van allemaal......![]()
Elke persoon heeft positieve en negatieve kanten.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dát is nou net het enige wat je Rob niet kan verwijten. Hij is juist degene die meestal vroeg opstaat.
Dat dachten we van Ralph ook ........quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij zal dus wel genomineerd worden vanmiddag. Daar heeft Tanja dan mazzel. Als zij ook op de bank zit, vliegt ze er nog niet uit. Rob is nóg minder populair.
Dan is de huisman weg, dan wordt het wel een grotere zooi in het huis.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij zal dus wel genomineerd worden vanmiddag. Daar heeft Tanja dan mazzel. Als zij ook op de bank zit, vliegt ze er nog niet uit. Rob is nóg minder populair.
Funny....ik dacht wel dat je het waarderen kon.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:31 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik begin jou ook wel heel erg te mogen
Plus dat ik in geval van een nominatie van Tanja (wat na die knuffelsessie van gisteren al weer minder waarschijnlijk lijkt) ook best een ingreep van Hummie verwacht. Iets als de envelop die Lieske had, maar dan speciaal voor Tanja.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:30 schreef scanman01 het volgende:
Dat lijkt mij sterk. Ze weten ook al dat iedereen denkt dat Tanja wordt beschermd en dat ze er niet uit mag. Dan kan ze dus helemaal niet met zo'n actie aan komen. Maar we zullen zienquote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:34 schreef Pinball het volgende:
[..]
Plus dat ik in geval van een nominatie van Tanja (wat na die knuffelsessie van gisteren al weer minder waarschijnlijk lijkt) ook best een ingreep van Hummie verwacht. Iets als de envelop die Lieske had, maar dan speciaal voor Tanja.
Vond jij vannacht lief?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:40 schreef regenworm het volgende:
Dan zou het niet zo lief zoals het nu is
Hoe kan je tegen elkaar uit spellen?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:40 schreef regenworm het volgende:
Volgens mij heeft BB een grote fout gemaakt door veel te lief te beginnen.
Ze hadden gelijk de boel hard moeten aanpakken.
Flinke verdeeldheid zaaien dat meerdere groepen krijgt onstaan en deze tegen elkaar laten uitspellen.
Dan zou het niet zo lief zoals het nu is
Mwah. Op zich is deze opbouw ook wel leuk. Nu is iedereen eerst heel lief aardig en knuffelig, en na een tijdje worden de messen geslepen en komen die in ruggen terecht.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:49 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Hoe kan je tegen elkaar uit spellen?
Maar je hebt wel gelijk, ze hadden eerder met meer drama moeten beginnen ipv chillen in de tuin en het bubbelbad!
Tot nu toe was er ruzie en een paar uur was het weerquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:01 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Mwah. Op zich is deze opbouw ook wel leuk. Nu is iedereen eerst heel lief aardig en knuffelig, en na een tijdje worden de messen geslepen en komen die in ruggen terecht.
Dat heeft m.i. ook wel wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |