abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32141027
quote:
Op donderdag 10 november 2005 08:58 schreef kayzie het volgende:
Vandaag is het de dag, werd wakker met allemaal tintelingen, mmh, eerst was het mijn vriendin die bezig was, maar toen we moesten opstaan, bleven de tintelingen! MVV!
Gisteravond kaartjes gehaald. Die jongen met die bril, die altijd onder bij de spelerstunnel staat, zei dat er al heel veel kaartjes waren verkocht, hij schatte dat het zo druk zou worden als tegen VVV. 8000 misschien wel?
Ik heb er zin in! Ibad is weer vol in training. Gelukkig, hij was ziek.
Ass.commercieel manager, goede bekende van me.

Ibad er indd weer bij, Joas nu echter geblesseerd en zoals het lijkt er niet bij vanavond..

Neem voor het geval maar een wit zakdoekje mee , wil eindelijk weer eens goed en aantvallend voetbal zien in de Geusselt

Heb er zin in!!
  donderdag 10 november 2005 @ 10:47:42 #62
127112 kayzie
ongezouten inpeperen
pi_32141796
Die Ass. commercieel manager moet wel snel Maastrichts leren praten!
Joas, jammer ja, die is in deze wedstrijd altijd lekker fel en was heel goed bezig de afgelopen tijd.
We staan gedeeld 1e en jij komt met witte zakdoekjes aan? Neem liever je sjerp mee.
Maar het word geweldig! Spanning is overal te snijden! Voorschot op de 11e van de 11e?
Zwart-wit.
pi_32142018
quote:
Op donderdag 10 november 2005 10:47 schreef kayzie het volgende:
Die Ass. commercieel manager moet wel snel Maastrichts leren praten!
Joas, jammer ja, die is in deze wedstrijd altijd lekker fel en was heel goed bezig de afgelopen tijd.
We staan gedeeld 1e en jij komt met witte zakdoekjes aan? Neem liever je sjerp mee.
Maar het word geweldig! Spanning is overal te snijden! Voorschot op de 11e van de 11e?
Hij komt uit Horst, vandaar..

Dat van die zakdoekjes was natuurlijk onzin, al hoop ik dat de vele supporters vanavond eindelijk weer eens een goede thuiswedstrijd te zien krijgen. Vorige week tegen Omniworld was de eerste helft erg goed, thuis heb ik dat allang niet gezien(zenuwen?)
  donderdag 10 november 2005 @ 11:18:21 #64
127112 kayzie
ongezouten inpeperen
pi_32142629
Mmh, misschien te graag willen. Kan van alles zijn. Maar inderdaad, thuis zijn de toeschouwers nog niet echt verwend. Maar er lekker invliegen en zo kan geen kwaad. Paar steekpasses van Drazen Brncic, acties van Ibad, de rust van Luijpers en de reddingen van v.d. Ban, wat kan er mis gaan?
Zwart-wit.
pi_32145816
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:18 schreef kayzie het volgende:
Mmh, misschien te graag willen. Kan van alles zijn. Maar inderdaad, thuis zijn de toeschouwers nog niet echt verwend. Maar er lekker invliegen en zo kan geen kwaad. Paar steekpasses van Drazen Brncic, acties van Ibad, de rust van Luijpers en de reddingen van v.d. Ban, wat kan er mis gaan?
That's the spirit!

Grote drukte trouwens ook bij voorverkoop en er wordt zelfs door enkelen mensen binnen MVV verwacht dat we de 8000 over zullen gaan vanavond

En nu de trein in en op naar Mestreech
pi_32145982
En nog wat interessant transfernieuws:

Charlie van den Ouweland wordt verhuurd
Roda-speler Charlie van den Ouweland maakt naar alle waarschijnlijkheid het seizoen af bij MVV of FC Den Bosch.

De middenvelder komt in Kerkrade nauwelijks aan spelen toe. Van den Ouweland maakte deze zomer de overstap van FC Den Bosch naar Roda. Maar trainer Huub Stevens ziet voor de 24-jarige speler voorlopig geen rol weggelegd. Roda weigert Van den Ouweland vooralsnog te verkopen, maar staat open voor het verhuren van de middenvelder.

Bron L1
pi_32146096
Z'n oude clubje Den Bosch komt eerder in aanmerking denk ik.
That's all folks!
  donderdag 10 november 2005 @ 14:03:26 #68
127112 kayzie
ongezouten inpeperen
pi_32147304
Ja, ik had het ook al gelezen, zou wel een versterking zijn denk ik.
Maar of hij voor ons kiest, is maar de vraag.
We wachten het af!
Zwart-wit.
pi_32153916
quote:
Op donderdag 10 november 2005 13:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Z'n oude clubje Den Bosch komt eerder in aanmerking denk ik.
Denk het ook, hoewel we met onze smalle selectie hem best goed kunnen gebruiken.

En nu naar 't stadion
pi_32154290
Ik hoop dat Charlie voor ons kiest .

Succes vanavond, dat TOP maar op haar plaats gezet moge worden .
pi_32163546
Wat een drama wederom

Ik snap die Jonker echt niet, Carraciolo erin als 5de middenvelder, met Gommans alleen voorin? Dat kan natuurlijk nooit op een doelpunt resulteren...

Had met mijn groepje reis naar Zwolle al min of meer geregeld, nu wordt het dus gewoon in Gent blijven..

Wat een teleurstelling
pi_32164572
Bedankt voor de periode.
Hoi.
  vrijdag 11 november 2005 @ 09:21:50 #73
127112 kayzie
ongezouten inpeperen
pi_32171292
Ik ben niet blij. Helemaal niet blij.
Zwart-wit.
pi_32205090
en weer wordt het thuis publiek getrakteerd op een super saaie wedstrijd. Top wilde niet voetballen en de mannen van MVV waren weer eens geinstrueerd om maar vooral niet met meer dan 2 man tegelijk te gaan aanvallen. Gommans die in z'n eentje voorin staat en dan ook nog het meest opvalt door zijn vededigende acties en zijn aannames en kaats acties die het nivo 2e klasse nog niet eens ontstijgen.

Ik weet dat MVV geen team heeft dat makkelijk kan meedraaien in de top van de eerste divisie, maar tegen dit Top in een thuiswedstrijd voor 7500 man moet je er gewoon vol voor gaan.
Never underestimate the predictability of stupidity
  maandag 14 november 2005 @ 09:35:27 #75
127112 kayzie
ongezouten inpeperen
pi_32251750
Tja, ik kan er niks aan doen, maar MVV is nog niet in staat om een wedstrijd te beslissen. Het niveau is nog niet daar. Maar dat komt vanzelf! En dan word zo een ploeg als TOP makkelijk verslagen.
Zwart-wit.
pi_32252902
Ik denk dat dat weinig met MVV te maken heeft, meer met de intenties waarop gespeeld wordt. Ik hoor van vele kanten dat Jonker zijn spelers opgedragen heeft iig "niets weg te geven", en met Carraciolo als vijfde middenvelder gaan spelen zegt me eigenlijk ook genoeg. Met een beetje lef stonden we zeer zeker nog hoger dan nu én waren een groot deel van de supporters(waaronder ik) ook eens tevreden..
  maandag 14 november 2005 @ 11:07:26 #77
127112 kayzie
ongezouten inpeperen
pi_32253396
Het is toch niet vreemd dat een trainer zegt niets weg te geven, dat zou ik spelers elke wedstrijd willen meegeven.
En we hebben kansen gecreeerd, maar ze gingen er niet in, dat is domme pech en niet de schuld van Jonker.
En door die defensieve manier van spelen hebben we ook vaker punten gescoord, vooral in lastige uitwedstrijden! En daarom weet ik dat we tegen Zwolle weer voor punten kunnen gaan. Vorige jaren wist ik al zeker dat we zouden verliezen, nu heb ik hoop!
Zwart-wit.
pi_32257514
Ik hoopte dat ze de periode zouden halen omdat ze dan al zeker zouden zijn van de play offs. Hierdoor zouden ze veel vrijer kunnen gaan voetballen, je hebt de punten dan iig niet meer nodig om de play offs te halen. Het gevaar is echter wel dat je dan niet meer echt iets hebt om voor te spelen.
  maandag 14 november 2005 @ 14:15:33 #79
127112 kayzie
ongezouten inpeperen
pi_32257708
Tja, dat wel, maar het is geen ramp. Langzaam groeien zoals nu dan zijn we over een jaar serieuze tegenstand voor de top!
Zwart-wit.
  dinsdag 15 november 2005 @ 16:30:28 #80
127112 kayzie
ongezouten inpeperen
pi_32289206
Zwolle gaat eraan!
Zwart-wit.
pi_32606323
MVV supporters tonen zich een slecht verliezer
MAASTRICHT Zaterdag 26 November 2005 11:26 uur

Direct na de wedstrijd is de Haarlem selectie betrokken geraakt bij een vechtpartij, toen Maastrichtse aanhangers wraak zochten op Arnoud van Toor (foto). Enkele Haarlem spelers liepen rake klappen op.

Eind januari van dit jaar liep MVV speler Michel Kruijer een zware knieblessure op na een onbesuisde charge van Haarlem speler Arnoud Van Toor. De toenmalige reserve aanvoerder scheurde zowel de laterale banden, als de voorste kruisband van zijn knie volledig af. De IJmuidenaar in Limburgse dienst maakte pas afgelopen weel zijn rentree bij Jong MVV.

Kennelijk verweet het Maastrichtse publiek Van Toor het gebrek aan schotvaardigheid van hun ploeg. De speler werd aan één stuk door uitgefloten. Door zijn treffer (de gelijkmaker), vlak na rust, werd Van Toor er niet geliefder op bij de MVV aanhang. Uiteindelijk verloor hun club toen Achmed Ahahaoui de tweede kans van de wedstrijd voor Haarlem opnieuw promoveerde tot een doelpunt.
Frustraties en boosheid deden een deel van de Maastrichtenaren besluiten een frontale aanval op de Noord Hollanders te plaatsen, juist op het moment dat zij de spelersbus in wilden stappen.

Ondanks het noodweer en de vele files overnachten de selectie niet in Maastricht, zoals eerder gepland. Maar op aanraden van de politie keerde men huiswaarts. Geschrokken, maar blij met de overwinning.
  maandag 5 december 2005 @ 09:17:13 #82
127112 kayzie
ongezouten inpeperen
pi_32827959
Nou, lucky overwinning op Dordrecht, niet slecht.
Die punten hadden we hard nodig om 8ste te blijven. Maar we hebben wel een wedstrijd meer gespeeld.
Nu op naar AGOVV!
Zwart-wit.
  woensdag 7 december 2005 @ 14:17:03 #83
127112 kayzie
ongezouten inpeperen
pi_32890566
Overmorgen pakken we AGOVV!
Zwart-wit.
  woensdag 7 december 2005 @ 14:18:37 #84
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_32890605
AAARGGGGHH een MVV topic !
Had ik niet eens gezien _0_ Machtig !

Idd vrijdag gaat AGOVV eraan !
* Nu al verkozen tot kutste FOK! user van 2006 *
pi_32890750
MVV heeft dit seizoen de smaak redelijk te pakken.... gaan ze de nacompetitie halen ??

Ik ben niet echt fan, maar wel volger van MVV, omdat mijn ouders uit M'tricht komen
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  woensdag 7 december 2005 @ 14:27:26 #86
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_32890840
quote:
Op woensdag 7 december 2005 14:24 schreef dndiek het volgende:
MVV heeft dit seizoen de smaak redelijk te pakken.... gaan ze de nacompetitie halen ??

Ik ben niet echt fan, maar wel volger van MVV, omdat mijn ouders uit M'tricht komen
Nee denk het niet, omdat Top Oss een periode gepakt heeft.
* Nu al verkozen tot kutste FOK! user van 2006 *
  woensdag 7 december 2005 @ 15:29:26 #87
127112 kayzie
ongezouten inpeperen
pi_32892799
Play-off!
Mmh, vorige periode hadden we moeten pakken...
Maar het wordt nu knokken voor plaats 8 met De Graafschap en bv. AGOVV.
Zwart-wit.
pi_32896893
Join the group sr_firewire

Play-off verwacht ik ook niet. Het lijkt er ook op dat MVV, met haar veel te behoudend voetbal, dit zelf ook niet wil en men zeer tevreden is met een plekje in het linkerrijtje aan het einde van het seizoen. Uit spelen we eigenlijk altijd voor het gelijkspel, de wil om te winnen zie ik niet vaak.

En zeker nu met de vele blessures gaan we niet veel punten pakken de komende wedstrijden, vrees ik..

Vrijdag trouwens misschien nog naar Apeldoorn, zal op het laatste moment beslist worden..
pi_32898648
Verdedigend is MVV nog redelijk in staat om wat blessures op te vangen (zeker nu Kruijer op de weg terug is), maar op het middenveld kunnen ze niet zonder Brncic of Mans en voorin eigenlijk niet zonder Ibad.

Daarom ben ik er ook nog niet zo zeker van dat MVV de play offs gaat halen. Als de gehele selectie fit blijft hebben ze iig de potentie ervoor.
  donderdag 15 december 2005 @ 15:48:35 #90
127112 kayzie
ongezouten inpeperen
pi_33104144
Tja, morgen de Graafschap. Hoop op een goed resultaat. Punten morgen blijven in de Geusselt, alledrie!
Zwart-wit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')