Ass.commercieel manager, goede bekende van me.quote:Op donderdag 10 november 2005 08:58 schreef kayzie het volgende:
Vandaag is het de dag, werd wakker met allemaal tintelingen, mmh, eerst was het mijn vriendin die bezig was, maar toen we moesten opstaan, bleven de tintelingen! MVV!
Gisteravond kaartjes gehaald. Die jongen met die bril, die altijd onder bij de spelerstunnel staat, zei dat er al heel veel kaartjes waren verkocht, hij schatte dat het zo druk zou worden als tegen VVV. 8000 misschien wel?
Ik heb er zin in! Ibad is weer vol in training. Gelukkig, hij was ziek.

Hij komt uit Horst, vandaar..quote:Op donderdag 10 november 2005 10:47 schreef kayzie het volgende:
Die Ass. commercieel manager moet wel snel Maastrichts leren praten!
Joas, jammer ja, die is in deze wedstrijd altijd lekker fel en was heel goed bezig de afgelopen tijd.
We staan gedeeld 1e en jij komt met witte zakdoekjes aan? Neem liever je sjerp mee.
Maar het word geweldig! Spanning is overal te snijden! Voorschot op de 11e van de 11e?

That's the spirit!quote:Op donderdag 10 november 2005 11:18 schreef kayzie het volgende:
Mmh, misschien te graag willen. Kan van alles zijn. Maar inderdaad, thuis zijn de toeschouwers nog niet echt verwend. Maar er lekker invliegen en zo kan geen kwaad. Paar steekpasses van Drazen Brncic, acties van Ibad, de rust van Luijpers en de reddingen van v.d. Ban, wat kan er mis gaan?

Denk het ook, hoewel we met onze smalle selectie hem best goed kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Z'n oude clubje Den Bosch komt eerder in aanmerking denk ik.

Nee denk het niet, omdat Top Oss een periode gepakt heeft.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:24 schreef dndiek het volgende:
MVV heeft dit seizoen de smaak redelijk te pakken.... gaan ze de nacompetitie halen ??
Ik ben niet echt fan, maar wel volger van MVV, omdat mijn ouders uit M'tricht komen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |