abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34510850
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 23:49 schreef Afunados het volgende:

[..]

Nee, voorlopig zal Micelli zijn plaats voorin overnemen vermoed ik. Maar hopelijk wel z.s.m. een waardige vervanger.

En het nieuws van v.d.Ban en Bryssinck is natuurlijk geweldig. Ons bestuur is echt goed bezig, en het zal niet meer lang duren voordat we onze comeback gaan maken in de eredivisie
Hij is niet voor niets gebleven . . .
pi_34510948
Wat denken jullie van vanavond?
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:31:16 #253
43497 Afunados
Get Therapy
pi_34511232
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:20 schreef Mr.Mills het volgende:
Wat denken jullie van vanavond?
Denk vrij open wedstrijd, geen favoriet. Als we zo spelen zoals de afgelopen weken in thuiswedstrijden, heb ik er veel vertrouwen in

Maar eerst eens kijken of de wedstrijd uberhaubt doorgaat..
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:57:24 #254
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_34514075
gokje: 2-2
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
  zondag 29 januari 2006 @ 00:23:41 #255
43497 Afunados
Get Therapy
pi_34567329
quote:
op www.venlonaren.nl staat het volgende in het gastenboek:

laatste nieuws:Rik Platvoet per direct naar Mvv Bron bestuurslid
Lijkt me wel een goede, tijdelijke vervanger van Muhamadu. Hopelijk komt dit snel rond, we kunnen hem hard gebruiken tegen AZ dinsdag..

Overigens wel grappig om onze inmiddels oud-reserve-keeper Deelkens onder de lat te zien staan bij STVV. Keepte een goede match tegen Standard vandaag. Hij had z'n avontuur bij MVV waarschijnlijk heel anders voorgesteld, maar wat wil je met v.c.Ban voor je.
  zondag 5 februari 2006 @ 00:17:42 #256
43497 Afunados
Get Therapy
pi_34747078
Nog even terugblik op bekerwedstrijd tegen AZ:
1000 man in de Alkmaarderhout. 600 in het uitvak, en ook in de rest v/h stadion op een minder legale manier

4-0 einduitslag, maar geen slechte wedstrijd van MVV kant. Mooiste was de 90 minutenlange steun van onze kant.

Wat foto’s:

De twee vrienden samen

Ook de spelers van AZ bedankten de MVV-supporters

En volop mooie reactie’s van AZ’s kant:
quote:
Sportieve Limbo's dit keer in het volle uitvak. Na de wedstrijd schalde zelfs het "Kampioenen/kampioenen" over de hoofden van de AZ-spelers, die de MVV'ers nog even uitzwaaiden! Zo kan het dus ook.
quote:
Wat een klasse supporters uit limbo.
Kan dat zooitje op de molenaar nog heel wat van leren,sfeer was wederom weer van het niveau eerste divisie
quote:
Jullie hebben wel humor, in de 89 minuut alles of niets met 4-0 en een ludiek Wij gaan Europa in, is natuurlijk ook erg aandoenlijk.
quote:
Gister werd "Kampioene Kampioene" en "Kenneth Perez"
liederen uit het MVV vak geschalt op een volume niveau waar wij
moeilijk aan zullen komen
quote:
Ook het 'alles of niets' kon ik wel waarderen uit het uitvak met de stand 4-0. Stikjaloers natuurlijk op die leden, lekker 90 minuten lang zingen en brullen! Hoop dat wij volgende wedstrijd ook uit kunnen, we zitten tenslotte in de halve finale(iets dat niemand doorheeft volgens mij) en bijna in de finale.
quote:
Als Az'er moet ik zeggen dat ik sinds afgelopen dinsdag een zwak heb voor MVV. Zo'n 1000 man op een doordeweekse dag mee naar De Hout. Maar het was vooral de onvoorwaardelijke steun en de orkaan van geluid die jullie produceerde die de meeste indruk op mij maakte. Geuige de reacties van de spelers van AZ, die de meegereisde Maastrichtenaren eveneens gingen bedanken na afloop van de wedstrijd (waar zie je dat nog) dachten zij er ook zo over. Hopelijk mogen we jullie ooit weer ontmoeten in de eredivisie!!!
Wordt tijd dat we weer promoveren
pi_35056932
quote:
Op zondag 5 februari 2006 00:17 schreef Afunados het volgende:
Wordt tijd dat we weer promoveren
Een fusie met Foruna of Roda lijkt me eerder mogelijk
  zaterdag 18 februari 2006 @ 17:02:26 #258
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_35225375
Gisteren naar de derby VVV vs. MVV. Leuke wedstrijd.

Moet zeggen dat MVV aardig wat kabaal maakte voor een eerste divisieclub!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_35225521
Mooie zege in ieder geval.
  zondag 19 februari 2006 @ 11:01:16 #260
43497 Afunados
Get Therapy
pi_35248173
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 17:02 schreef FrankyMcG het volgende:
Gisteren naar de derby VVV vs. MVV. Leuke wedstrijd.

Moet zeggen dat MVV aardig wat kabaal maakte voor een eerste divisieclub!
Zelf wedstrijd tegen VVV moeten missen i.v.m. vakantie, wat ik gehoord heb was het wel een leuke wedstrijd. Jammer van het kleine uitvak. Hier staan nog wat foto's en een filmpje:
http://www.heugem.com/voetbal/mvv/0506/competitie/vvvmvv.htm

Morgen derby MVV-Fortuna, stadion zal zeker goed vol zitten, en het zou me enorm verbazen mochten we niet gemakkelijk winnen
  zondag 19 februari 2006 @ 11:02:09 #261
43497 Afunados
Get Therapy
pi_35248186
quote:
Op maandag 13 februari 2006 22:10 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Een fusie met Foruna of Roda lijkt me eerder mogelijk
Haha, gelukkig is dat volledig verleden tijd, en staan we er financieel en organisatorisch erg goed voor
  zondag 19 februari 2006 @ 11:08:49 #262
43497 Afunados
Get Therapy
pi_35248295
MVV - TOP Oss zonder uitpubliek
In navolging van ADO Den Haag - Ajax kent ook de Gouden Gids Divisie een wedstrijd waar uitpubliek niet welkom is. Alleen thuissupporters kunnen TOP Oss - MVV op 24 maart en MVV - TOP Oss in het seizoen 2006-2007 aanschouwen.
Deze maatregel is genomen naar aanleiding van incidenten tussen supporters na afloop van MVV - TOP Oss op 10 november 2005. Een supporter van TOP Oss raakte hierbij zwaar gewond.

In het Veiligheidsoverleg tussen de lokale overheden en de clubs is besloten geen meereizende supporters toe te laten. Indien de clubs elkaar treffen in de Play-Offs is deze maatregel ook van toepassing.
Supporters van de bezoekende club die toch een poging wagen om de wedstrijd bij te wonen, kunnen zware straffen en een meerjarig stadionverbod tegemoet zien.
pi_35310222

Eerste foto van vanavond, betere komen..
pi_35310367
Is al een mooi voorproefje, gaaf om te zien.
That's all folks!
pi_35310368
quote:
Op maandag 20 februari 2006 23:18 schreef Afunados het volgende:
[afbeelding]

Eerste foto van vanavond, betere komen..
Heb je ook foto's van het uitvak, aangezien wij ook wat sfeerattributen hadden?
pi_35310494
quote:
Op maandag 20 februari 2006 23:21 schreef Evertje het volgende:

[..]

Heb je ook foto's van het uitvak, aangezien wij ook wat sfeerattributen hadden?
Voorlopig niet, zijn ook niet mijn foto's; zat achter de doeken. Zal eens rondvragen morgen, er zal vast iemand met een foto van het uitvak zijn
pi_35310679
Ben benieuwd naar de andere foto's

Afunados ga je nog iets aan de Serie A-toto doen
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_35312296
quote:
Op maandag 20 februari 2006 23:27 schreef dndiek het volgende:
Ben benieuwd naar de andere foto's

Afunados ga je nog iets aan de Serie A-toto doen
Totaal vergeten, thanks voor de reminder.

Morgen meer foto's van de derby
pi_35312753
Wat staat er op dat 2e doek?
dit weekend naar Maastricht
pi_35313002
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 00:06 schreef Erasmusch het volgende:
Wat staat er op dat 2e doek?
dit weekend naar Maastricht
Gestiech door de romeinen, met wat romeintjes op het doek erboven. Morgen zullen zeker duidelijkere foto's komen.

Have fun. Maar dat zal zeker lukken!
pi_35313203
Bedoelde dat bovenste doek idd. Hoop dat jullie de PO halen. Of hebben jullie al een periode titel...geen idee hoe t werkt

Mn slaapplek is verhuisd van 10m naast die pub op t Vrijthof naar taxi-afstand
pi_35317428
Leuk om die foto's te zien, krijg meteen weer een flasback naar vrijdag 10 februari!
Wat een heerlijke 3-4 overwinning daar en wat hebben wij ons kostelijk vermaakt om dat trieste publiek na afloop van de wedstrijd

Zijn er nog ergens foto's te vinden van MVV - Telstar
volgende wedstrijden:
pi_35318166

Us Sjoen Mestreech

Gestiech door de Romeinen
  dinsdag 21 februari 2006 @ 09:14:06 #274
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_35318167
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 08:09 schreef spurs het volgende:
Leuk om die foto's te zien, krijg meteen weer een flasback naar vrijdag 10 februari!
Wat een heerlijke 3-4 overwinning daar en wat hebben wij ons kostelijk vermaakt om dat trieste publiek na afloop van de wedstrijd

Trieste publiek.... Wel het meest hondstrouwe publiek en de club met de meeste sfeeracties (samen met de Graafschap) in de GGD. Toen we laatste stonden zaten er nog 4000 man op de tribunes, kun je van Telstar niet zeggen of wel.
Maar je zult wel het publiek in de hoek op de Boschpoort bedoelen neem ik aan. Ik zit zelf ook altijd op B of C. Ach ja, als we achterkomen raken de gemoederen soms wat verhit, maar dat hoort erbij

Overigens, mooie derby gisteren. Weer genoten zeg. De prachtige sfeeractie vooraf en de mooie afloop. We zijn derby-kampioen vh zuiden
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_35318221
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 08:09 schreef spurs het volgende:

Tja, vind je het gek

En trieste publiek. Nee, jullie hebben recht van spreken :

Foto's:
http://www.mvv.nl/nl/html(...)ogelstelstar0506.asp
http://www.heugem.com/voetbal/mvv/0506/competitie/mvvtelstar.htm
http://www.mvvfansite.com/fotosMVV-Telstar3-4.html
www.sjenguh.tk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: