quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:49 schreef Afunados het volgende:
[..]
Nee, voorlopig zal Micelli zijn plaats voorin overnemen vermoed ik. Maar hopelijk wel z.s.m. een waardige vervanger.
En het nieuws van v.d.Ban en Bryssinck is natuurlijk geweldig. Ons bestuur is echt goed bezig, en het zal niet meer lang duren voordat we onze comeback gaan maken in de eredivisie![]()
Denk vrij open wedstrijd, geen favoriet. Als we zo spelen zoals de afgelopen weken in thuiswedstrijden, heb ik er veel vertrouwen inquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:20 schreef Mr.Mills het volgende:
Wat denken jullie van vanavond?
Lijkt me wel een goede, tijdelijke vervanger van Muhamadu. Hopelijk komt dit snel rond, we kunnen hem hard gebruiken tegen AZ dinsdag..quote:op www.venlonaren.nl staat het volgende in het gastenboek:
laatste nieuws:Rik Platvoet per direct naar Mvv Bron bestuurslid
quote:Sportieve Limbo's dit keer in het volle uitvak. Na de wedstrijd schalde zelfs het "Kampioenen/kampioenen" over de hoofden van de AZ-spelers, die de MVV'ers nog even uitzwaaiden! Zo kan het dus ook.
quote:Wat een klasse supporters uit limbo.
Kan dat zooitje op de molenaar nog heel wat van leren,sfeer was wederom weer van het niveau eerste divisie
quote:Jullie hebben wel humor, in de 89 minuut alles of niets met 4-0 en een ludiek Wij gaan Europa in, is natuurlijk ook erg aandoenlijk.
quote:Gister werd "Kampioene Kampioene" en "Kenneth Perez"
liederen uit het MVV vak geschalt op een volume niveau waar wij
moeilijk aan zullen komen
quote:Ook het 'alles of niets' kon ik wel waarderen uit het uitvak met de stand 4-0. Stikjaloers natuurlijk op die leden, lekker 90 minuten lang zingen en brullen! Hoop dat wij volgende wedstrijd ook uit kunnen, we zitten tenslotte in de halve finale(iets dat niemand doorheeft volgens mij) en bijna in de finale.
Wordt tijd dat we weer promoverenquote:Als Az'er moet ik zeggen dat ik sinds afgelopen dinsdag een zwak heb voor MVV. Zo'n 1000 man op een doordeweekse dag mee naar De Hout. Maar het was vooral de onvoorwaardelijke steun en de orkaan van geluid die jullie produceerde die de meeste indruk op mij maakte. Geuige de reacties van de spelers van AZ, die de meegereisde Maastrichtenaren eveneens gingen bedanken na afloop van de wedstrijd (waar zie je dat nog) dachten zij er ook zo over. Hopelijk mogen we jullie ooit weer ontmoeten in de eredivisie!!!
Zelf wedstrijd tegen VVV moeten missen i.v.m. vakantie, wat ik gehoord heb was het wel een leuke wedstrijd. Jammer van het kleine uitvak. Hier staan nog wat foto's en een filmpje:quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:02 schreef FrankyMcG het volgende:
Gisteren naar de derby VVV vs. MVV. Leuke wedstrijd.
Moet zeggen dat MVV aardig wat kabaal maakte voor een eerste divisieclub!
Haha, gelukkig is dat volledig verleden tijd, en staan we er financieel en organisatorisch erg goed voorquote:Op maandag 13 februari 2006 22:10 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Een fusie met Foruna of Roda lijkt me eerder mogelijk![]()
Heb je ook foto's van het uitvak, aangezien wij ook wat sfeerattributen hadden?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:18 schreef Afunados het volgende:
[afbeelding]
Eerste foto van vanavond, betere komen..
Voorlopig niet, zijn ook niet mijn foto's; zat achter de doeken. Zal eens rondvragen morgen, er zal vast iemand met een foto van het uitvak zijnquote:Op maandag 20 februari 2006 23:21 schreef Evertje het volgende:
[..]
Heb je ook foto's van het uitvak, aangezien wij ook wat sfeerattributen hadden?
Totaal vergeten, thanks voor de reminder.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:27 schreef dndiek het volgende:
Ben benieuwd naar de andere foto's
Afunados ga je nog iets aan de Serie A-toto doen
Gestiech door de romeinen, met wat romeintjes op het doek erboven. Morgen zullen zeker duidelijkere foto's komen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:06 schreef Erasmusch het volgende:
Wat staat er op dat 2e doek?
dit weekend naar Maastricht![]()
Trieste publiek.... Wel het meest hondstrouwe publiek en de club met de meeste sfeeracties (samen met de Graafschap) in de GGD. Toen we laatste stonden zaten er nog 4000 man op de tribunes, kun je van Telstar niet zeggen of wel.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:09 schreef spurs het volgende:
Leuk om die foto's te zien, krijg meteen weer een flasback naar vrijdag 10 februari!
Wat een heerlijke 3-4 overwinning daar en wat hebben wij ons kostelijk vermaakt om dat trieste publiek na afloop van de wedstrijd![]()
Zijn er nog ergens foto's te vinden van MVV - Telstar![]()
Tja, vind je het gekquote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:09 schreef spurs het volgende:
Leuk om die foto's te zien, krijg meteen weer een flasback naar vrijdag 10 februari!
Wat een heerlijke 3-4 overwinning daar en wat hebben wij ons kostelijk vermaakt om dat trieste publiek na afloop van de wedstrijd![]()
Zijn er nog ergens foto's te vinden van MVV - Telstar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |