Wat ik hoorde viel hij vrijdag indd nogal tegen- kon helaas zelf niet komen.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik vond hem niet bijzonder vrijdag.

In die eerste wedstrijd tegen jullie dolde ie zeker jullie hele ploeg ?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik vond hem niet bijzonder vrijdag.

Je kunt het overdrijven natuujrlijk..quote:Op maandag 23 januari 2006 21:22 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
In die eerste wedstrijd tegen jullie dolde ie zeker jullie hele ploeg ?

Derksen schijnt het inderdaad gezegd te hebben. Vreemd hoor, toch niet uitblinken bij Eindhoven en dan direct naar NAC. Beter naar onsquote:Op maandag 23 januari 2006 21:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je kunt het overdrijven natuujrlijk..![]()
Maar toen speelde hij beter inderdaad.
Demouge schijnt trouwens naar NAC te gaan.

Het wordt of Demouge of die Fransman die ze op proef hadden denk ik. Ik hoop toch eigenlijk op de eerste.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:41 schreef Afunados het volgende:
Schop. Contract Brnic verlengt![]()
Muhamadu naar Cercle, net voor de belangrijke wedstrijden tegen Excelsior en AZ. Echter, en zou al een vervanger aangetrokken zijn, en morgen hierover meer duidelijkheid. Ons bestuur is goed bezig![]()

Laatste wat ik meekreeg was dat de onderhandelingen stroef gingen...quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:23 schreef -Sandstorm- het volgende:
Habran de keeper ? Die heeft getekend als het goed is.

quote:MVV huurt Nieuwendaal
26 januari 2006, 17:24
Door: Fabian Eijkhout
Steef Nieuwendaal speelt tot de zomer op huurbasis voor eerste divisieclub MVV. De 19-jarige speler komt over van het beloftenelftal van Willem II.
De Maastrichtse club huurt Nieuwendaal tot de zomer van 2006. Volgens trainer Zwamborn is het goed voor de middenvelder om ervaring op te doen in de eerste divisie. 'Het is goed voor zijn ontwikkeling' aldus Zwamborn op de clubwebsite.
Nieuwendaal speelde tot nu toe twee duels in het eerste van Willem II. Dit seizoen heeft hij één wedstrijd meegedaan. Dat was tegen Twente. Hij kwam in het veld voor Van der Haar en kreeg die wedstrijd een gele kaart.

Weinig kans denk ik persoonlijk, VM he ?quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Stimmt.
Leuke, goede voetballer. Veel strijd, vechtertje. Ben benieuwd hoe hij het bij jullie gaat doen, mocht ie speeltijd krijgen.

Ik heb geen idee, ga MVV vanaf nu maar eens volgenquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:58 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Weinig kans denk ik persoonlijk, VM he ?
Hebben er toch een vaste kern staan momenteel die het goed doet. Misschien stand in bij blessures ja...

Willem II sup dan ? Zal jij een leuke dag hebben gehad in Decemberquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ga MVV vanaf nu maar eens volgenDenk ik in ieder geval meer dan bij Willem II.

Whehe, neequote:Op donderdag 26 januari 2006 19:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Willem II sup dan ? Zal jij een leuke dag hebben gehad in December![]()

Ja, een verdedigende middenvelder.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:58 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Weinig kans denk ik persoonlijk, VM he ?
Hebben er toch een vaste kern staan momenteel die het goed doet. Misschien stand in bij blessures ja...

Bestuur zei gisteren dat ze vandaag een nieuwe speler zouden aankondigen. Dit was als reactie op het nieuws dat Ibad bij ons vertrok, dus iedereen had ook verwacht dat we er een spits bijkregen.....quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, een verdedigende middenvelder.
Maar er is nog geen opvolger voor Muhamadu?

Even pinnen.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:12 schreef sr_firewire het volgende:
Waar is Emerson gebleven ?????

Nee, voorlopig zal Micelli zijn plaats voorin overnemen vermoed ik. Maar hopelijk wel z.s.m. een waardige vervanger.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, een verdedigende middenvelder.
Maar er is nog geen opvolger voor Muhamadu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |