abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31189485
Roel heeft voor mij nu echt afgedaan... De so called intelligente geweldige (ahum) eerlijke en gevoelige man des huizes blijkt ineens een heel ander karakter te hebben..

Is hij nou ruimdenkend???
WELNEE!
* Zeuren dat Menno de 'jongenscodes' niet kent (en dus wel homo zou zijn), hoe zwart-wit kun je denken????
* Zeuren over travestie, het leek wel een klein kind.... Wat liet hij zich kennen!!
Is hij nou echt eerlijk???
WELNEE!
* Aanpappen met Linda en ook nog eens niet het lef hebben om toe tegeven wat hij met Linda heeft uitgespookt... 'ikke vergete ben' . me hoela!

Ja joh, deze kleuter genaamd Roel is voor mij gigantisch nu door de mand aan het vallen!!
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 22:56:48 #2
242 Pinball
Electric Monk
pi_31189674
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 22:56:56 #3
72820 3st
immer besser
pi_31189681
Ah joh die gozer speelt gewoon het spel! Volgens mij tast hij gewoon de grenzen af en alcohol is daarvoor een goed middel om als excuus te gebruiken. Als ie straks uit het huis is lacht ie zich het apelazerus en gebruikt hij dit verhaal voor zijn scriptie!
A dirty mind is a joy forever
  Moderator dinsdag 4 oktober 2005 @ 22:57:35 #4
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31189697
Tot nu toe kregen 3 van je vier prachtige topics een slotje.
Ik denk dat je 4 uit 5 gaat scoren.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_31189954
Wat een geweldige eer...
Dat je de moeite doet omdat bij te houden!!
Mijn dank is groot, je streelt mijn ego...
Heb je eigenlijk niets beters te doen?
pi_31189988
Promiss, kijk nou toch eerst een beetje rond hier.
Niet voor elke mening een topic openen.
Kan ook in Roel !

Ook deze een slotje.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')