Draai anti-spyware programma's. Installeer TuneUp Utilities eens, en laat die je register scannen. Je PC is snel zat maar raakt verstopt met allerlei programma's.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:30 schreef ChRoNiC het volgende:
Hahahahahahahahah ik kan er zelf wel om lachen eerlijk gezegd. Nou ja in ieder geval bedankt iedereen, maar dan vraag ik me toch af hoe mn pc zo traag kan zijn.
Nee Martijn, niet handig van mij.
Allemaal al eens gedaan. Ik kom nu natuurlijk al helemaal niet meer serieus over door deze vraag, maar weet nog redelijk wat van computers af.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:31 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Draai anti-spyware programma's. Installeer TuneUp Utilities eens, en laat die je register scannen. Je PC is snel zat maar raakt verstopt met allerlei programma's.
Je screenshot is al weg, maar hoeveel processen draai je, alles bijelkaar? En hoeveel RAM heb je?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:33 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Allemaal al eens gedaan. Ik kom nu natuurlijk al helemaal niet meer serieus over door deze vraag, maar weet nog redelijk wat van computers af.
49 processen, 512mb ram, 190MB vrij van die 512.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:34 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Je screenshot is al weg, maar hoeveel processen draai je, alles bijelkaar? En hoeveel RAM heb je?
Dat is heel erg veel. Ik heb nu 26 processen, en ik ben een heleboel dingen tegelijkertijd aan het doen. Er draait simpelweg te veel software mee op de achtergrondquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:37 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
49 processen, 512mb ram, 190MB vrij van die 512.
Blijft raar dat het de ene keer wel traag is en de andere keer niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:38 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dat is heel erg veel. Ik heb nu 26 processen, en ik ben een heleboel dingen tegelijkertijd aan het doen. Er draait simpelweg te veel software mee op de achtergrond.
Je komt te weinig in DIGquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:38 schreef Swetsenegger het volgende:
exact dezelfde twee topics zijn ongeveer een jaar geleden voorbij gekomen. INclusief de reacties.
Ik vermoed opzet, want er kunnen niet TWEE personen zo dom zijn
Tja, ik heb geen zicht op wat die 49 processen allemaal uitspoken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:39 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Blijft raar dat het de ene keer wel traag is en de andere keer niet.
jup .. ik lees iets over een trage pc... en heel veel idle processen...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:44 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Je hebt het topic zeker niet gelezen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |