Dat interesseert mij nou werkelijk helemaal niks mên.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:24 schreef B_BOY het volgende:
[..]
zo bijzonder zijn deze auto's toch niet ik kom deze bijna dagelijks tegen.
Ik heb hem wel op 1600x1200. Wilde nog een foto maken van de voorkant alleen de eigenaar kwam er net aan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:24 schreef Gabry het volgende:
[..]
Heb je nog een foto van die Chrysler 300C?
Ik ben namelijk erg benieuwd hoe geil die is in het echt![]()
Sehr schadequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat interesseert mij nou werkelijk helemaal niks mên.
[..]
Ik heb hem wel op 1600x1200. Wilde nog een foto maken van de voorkant alleen de eigenaar kwam er net aan.
Best wel. Eigenaar was ook zo'n kakkertje om te zien maar goed, dat maakt niet uit. De SLR was trouwens wel erg vet om te zien, ik stapte net de bus in toen hij voorbij reed.quote:
Ik heb gister samen met mn moeder me kapot gelachen om een of andere seksscene op BNN.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:28 schreef Boeman het volgende:
wie heeft er gister BNN gekeken met Philemon?![]()
Dat zei je al.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:28 schreef B_BOY het volgende:
-verhaal-
zo bijzonder zijn deze auto's toch niet ik kom deze bijna dagelijks tegen.
samen met je moederquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:30 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik heb gister samen met mn moeder me kapot gelachen om een of andere seksscene op BNN.
Hit me! Hit me!![]()
Mijn moeder lag in bed tv te kijken, en ik ff ook meegekeken en toen kwam die scene. Maar echt, te droog gewoon. "De knop ging om".quote:
Sorry, maar die fout is gewoon té ergquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:34 schreef Eix het volgende:
[..]
Mijn moeder lachg in bed tv te kijken, en ik ff ook meegekeken en toen kwam die scene. Maar echt, te droog gewoon. "De knop ging om".![]()
Ik ben moe ja.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sorry, maar die fout is gewoon té erg![]()
Heb het niet gezien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |