abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 11:34:49 #26
29690 csar
Rock On With Yo Bad Self
pi_31277620
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 10:51 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik krijg altid een afrekening van visa eens in de zoveel tijd met een acceptgiro. ik schrijf dan gewoon bijvoorbeeld 1000 euro bij, terwijl ik niks hoef te betalen, dan krijg je dus een rentedragend posiief saldo met een beetere rente dan de meeste internetspaarrekeningen.
Hoeveel is die rente tegenwoordig?
Freedom is a road seldom traveled by the multitudes
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 11:44:16 #27
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_31277793
je kan ook zeggen dat de bestedingslimiet oneindig is, je kan een miljoe euro op je visacard zetten, dan kun je ook een miljoen euro uitgeven.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_31277816
Er wordt mee bedoeld hoeveel je onder 0 kunt gaan met je CC. Maar hoeveel is de rente op je CC en storten ze dat bedrag niet terug? Het is immers geen spaarbank maar een CC-maatschappij.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 11:54:54 #29
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_31278006
nee, het wordt zelfs gepromoot om een positief saldo te hebben. Voor hun is het alleen maar gunstig immers. hoeveel de rente nu exact is kan ik niet terugvinden overigens, zal ook wel flink naarbeneden zijn gegaan. Ik las ergens 3% gisteren, maar ik weet niet zeker of dat uptodate is.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_31278018
Waar wordt dat gepromoot zelfs? Ik heb er nooit wat over gelezen in de folders van mijn CC.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_31278068
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 11:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waar wordt dat gepromoot zelfs? Ik heb er nooit wat over gelezen in de folders van mijn CC.
Het hangt er volgens mij ook vanaf door wie de creditcard wordt uitgegeven. Bij International Card Services is het mogelijk (het staat in de voorwaarden, dat een evt. creditsaldo wordt aangehouden bij Fortis Bank), maar ik heb niet het idee dat ze het promoten.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 11:59:18 #32
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_31278077
ik heb folders van visa gekregen ooit waar werd gestimuleerd een positief saldo te hebben omdat " visa een zeer aantrekkelijke rente geeft over het positieve saldo"
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_31278249
Ik heb er nooit wat over gelezen in foldertjes van m´n CC, ook zie je er nooit reclames van en hoor ik er niemand over.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 12:35:14 #34
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_31278820
nou dan hoor je het nu
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 10 oktober 2005 @ 09:49:02 #35
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_31327897
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 11:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wijze woorden, BHFH.
het moet niet gekker worden..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_31328004
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 18:50 schreef RubberenRobbie het volgende:

Of jij en ik het moreel juist vinden, dat is een ander verhaal. Ik zou het juist vinden als ze je de mogelijkheid boden om je limiet, zonder kosten en formaliteiten, te verhogen door even dat nummer te bellen i.p.v. ongevraagd de limiet verhogen en een nummer bellen om er vanaf te komen.
Valt nog mee in Nederland. In Amerika gooien ze gewoon je rentepercentage naar 28% als ze daar zin in hebben.
pi_31337921
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 12:35 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
nou dan hoor je het nu
Hoeveel is die rente dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')