Hoeveel is die rente tegenwoordig?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:51 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik krijg altid een afrekening van visa eens in de zoveel tijd met een acceptgiro. ik schrijf dan gewoon bijvoorbeeld 1000 euro bij, terwijl ik niks hoef te betalen, dan krijg je dus een rentedragend posiief saldo met een beetere rente dan de meeste internetspaarrekeningen.
Het hangt er volgens mij ook vanaf door wie de creditcard wordt uitgegeven. Bij International Card Services is het mogelijk (het staat in de voorwaarden, dat een evt. creditsaldo wordt aangehouden bij Fortis Bank), maar ik heb niet het idee dat ze het promoten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waar wordt dat gepromoot zelfs? Ik heb er nooit wat over gelezen in de folders van mijn CC.
het moet niet gekker worden..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wijze woorden, BHFH.
Valt nog mee in Nederland. In Amerika gooien ze gewoon je rentepercentage naar 28% als ze daar zin in hebben.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:50 schreef RubberenRobbie het volgende:
Of jij en ik het moreel juist vinden, dat is een ander verhaal. Ik zou het juist vinden als ze je de mogelijkheid boden om je limiet, zonder kosten en formaliteiten, te verhogen door even dat nummer te bellen i.p.v. ongevraagd de limiet verhogen en een nummer bellen om er vanaf te komen.
Hoeveel is die rente dan?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |