leuk he, nutteloze mededelingen doen...ik geniet er ook enorm vanquote:
tnxquote:
Ik denk dat ze liegt en nooit in Thailand geweest is. Visum werd geweigerd met als reden: We hebben hier al genoeg hoerenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:11 schreef milagro het volgende:
hoe lang is dat nu vliegen eigenlijk?
Dominicaanse Republiek <> Thailand?
bestand-opties-wijzigenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:41 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Bij mij ook niet, iemand gaf als antwoord dat je dan de xs4all streams erin moet zetten... Maar hoe ??![]()
Nee, helaas niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:13 schreef flugeltje het volgende:
tnx![]()
maar ik kan deze niet vooraan zetten toch? (zodat ie vast blijft staan als ik fok ververs)
Ja, koe en varken is iets heel anders. Net als de zojuist al genoemde mossel en haringquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:15 schreef -Delta- het volgende:
Wat werd er nou net gezegd, in Bangkok kun je lekker eten?![]()
Ik eet niks in Azië, sterker nog wil er niet eens heen. Ze zijn daar niet helemaal 100% geloof ik, cavia, hond eten![]()
varken? gaan we Tanja eten dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:17 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja, koe en varken is iets heel anders. Net als de zojuist al genoemde mossel en haring![]()
Mooi zo, volk zoals jij mag lekker bij Friet van Piet in Torremolinos blijven.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:15 schreef -Delta- het volgende:
Wat werd er nou net gezegd, in Bangkok kun je lekker eten?
Ik eet niks in Azië, sterker nog wil er niet eens heen.
Bij mij doet BBstream met xs4all streams het prima nuquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:17 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb nu 3 verschillende streams openstaan. Gilles, het progje van APK en BBstream....
De laatste doet het helemaal niet en de rest is continu aan het bufferen. Druk denk ik.
Misschien zijn 12 streams iets te veel voor jouw aansluiting?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:17 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb nu 3 verschillende streams openstaan. Gilles, het progje van APK en BBstream....
De laatste doet het helemaal niet en de rest is continu aan het bufferen. Druk denk ik.
Misschien moet je niet zoveel tegelijk kijkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:17 schreef flugeltje het volgende:
Laten we voor de volgende BB een schaduw Fok-huis organiseren waarin proefpersonen de BB-weekopdrachten testen op haalbaarheid.... lijkt mewel een leuk plan...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
WIJ hoeven de bewoners toch niet te motiveren
Als ik in het huis had gezeten was ik ook gaan roepen dat het goed te halen is.![]()
Ik denk gewoon dat de druk te hoog zal zijn, maar we zullen zien. Misschien is Menno idd zo'n colle kikker en gooit hij er wel 150 in. Zou maar zo kunnen.
Neuh, dat is het niet....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:19 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien zijn 12 streams iets te veel voor jouw aansluiting?
Ik wist niet dat er geen andere continenten waren dan Europa en Aziëquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:18 schreef APK het volgende:
[..]
Mooi zo, volk zoals jij mag lekker bij Friet van Piet in Torremolinos blijven.![]()
ja goed plan, compleet met geheime missiesquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:21 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Laten we voor de volgende BB een schaduw Fok-huis organiseren waarin proefpersonen de BB-weekopdrachten testen op haalbaarheid.... lijkt mewel een leuk plan...![]()
quote:
Wat krijg je voor resultaat (zonder streams open) op http://www.speedtest.nl?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:21 schreef flugeltje het volgende:
Neuh, dat is het niet....
Ik ga maar ff verder zoeken, want dit is lastig.
Als je al zeikt over hond en cavia vind je op elk continent wel iets om over te klagenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:22 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er geen andere continenten waren dan Europa en Azië![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |