Slechte taalbeheersing ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:07 schreef DaveMasteR het volgende:
Roken is ook bedoelt voor paupers.
Neger.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:10 schreef Active_Topics het volgende:
Zwerver.
Aldi heeft goede zooi, wij kopen er altijd van die sportdrankjes want die zijn lekkerder dan de duurdere merken als AA-drink enzo. De rookwaar van de Aldi is gewoon pauperzooi.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:12 schreef Waterkipje het volgende:
ja vind je het gek, komt bij de Aldi vandaan he, pauper moeder
De zware versie schijnt inderdaad gewoon Van Nelle zwaar te zijn maar dan de laatste batch van een lijn. Ik heb geen idee wat deze halfzware pauperzooi is maar het smaakt of ze er tijdens de bewerking een liter benzine per pakje eroverheen hebben gegoten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:13 schreef buzzer het volgende:
Ik vind het wel te doen hoor (toen ik nog rookte, kocht ik dat regelmatig, maar dan de zware versie)
Neequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:17 schreef Kuuke2k5 het volgende:
beelz pauper kan je niet in 1 post je zegje doen ofzo
Wij hebben geen Lidl hier in de buurt geloof ikquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:19 schreef Robbiej het volgende:
ik rook wel eens tobacco farm en het valt best mee hoor.. tuurlijk is camel lekkerdernu rook ik Nelson halfzwaar van bij de lidl ¤3.35 per pakje. is goed te doen hoor.
Mensen die de eerste zin ui de OP overnemen zijn slecht, de eerste post uit de OP overnemen stinkt en mensen die de eerste zin uit de OP overnemen stinken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:20 schreef JosvG het volgende:
roken is slecht, roken stinkt en mensen die roken stinken.
Ze gaan zo uit hun bek meuren he? Zeker als ze er net 1 hebben gerookt en dan gaan praten tegen jequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:20 schreef JosvG het volgende:
roken is slecht, roken stinkt en mensen die roken stinken.
Bengelsquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:23 schreef MarkzMan_X het volgende:
Davidoff classic voor de echte stoere bengels!![]()
!fretSquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:34 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
Ze gaan zo uit hun bek meuren he? Zeker als ze er net 1 hebben gerookt en dan gaan praten tegen je![]()
Ik rook zelf zelden shag, maar wat ik van veel mensen hoor is dat "Zilver" goed te roken is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:06 schreef Roelieh het volgende:
Tobacco Farm is inderdaad nergens goed voor![]()
Mijn god, wat een takkenbende
de boomstammen zitten er nog in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |