Oftewel diegene die nu motorrijden kunnen aansluiten in de file? Kijken hoe je er over denkt als ze net voor jou in de file staan!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:45 schreef PLAE@ het volgende:
De meeste motorrijders zitten een x of 5 per jaar op de motor. Dus wat mij betreft kunnen ze die onzin net zo goed helemaal verbieden. Moet je kijken wat dat scheelt!![]()
Misschien gewoon maar bij de notaris laten vastleggen samen met mijn testament.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:42 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik zou zeggen maak er een verklaring van en leg dat in je autoJe hebt het inderdaad niet gepost maar ik geloof er geen hol van dat je (of wie dan ook) achteraf zegt "ow wacht ik had geen gordel om, hier ziekenhuis maak ik 20.000,- naar je over omdat t m'n eigen fout was" en over zulke bedragen praat je toch zeker als je jezelf goed tegen een boom parkeert.
psst... motorrijders zijn goed -tegen- het fileprobleem in NLquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:52 schreef sanger het volgende:
[..]
Motorrijders zijn goed voor het fileprobleem in NL!
Als iedereen nou een beetje doorrijd op een motor, schiet het voor mij in m'n auto tenminste ook lekker opquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:53 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
psst... motorrijders zijn goed -tegen- het fileprobleem in NL
Jij begrijpt wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:53 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
psst... motorrijders zijn goed -tegen- het fileprobleem in NL
Spijkerstof is dus echt niet beschermend he, daar zit al een gat in als je flink valt tijdens rennen, kun je nagaan wat er gebeurt als je motorrijdt met alleen al 80 km per uur... Daar blijft dus echt geen hol van over.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:03 schreef QuietGuy het volgende:
overigens is het veel belangrijker om te weten wàt dan als beschermende kleding wordt gezien. Een spijkerbroek is op zich op de motor nog best stevig, katoen absoluut niet, leer is het best geloof ik. Als ze spijkerbroeken toestaan maar gewoon korte broeken verbieden is het nog niet eens zo'n probleem. Zelfde geldt voor de top. Een spijkerjastje ipv. een t-shirt lijkt me ook geen probleem.
Kijk voor dit soort maatregelen ben ik dus bang. Het gaat op een gegeven moment te ver doorslaan. Kijk maar naar het voorstel een verbod in te stellen voor losse spullen in de auto.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:58 schreef Waterkipje het volgende:
ik ben ook voor in elke auto een rolkooi en 4 punts gordel + strutbars
]quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:58 schreef Waterkipje het volgende:
ik ben ook voor in elke auto een rolkooi en 4 punts gordel + strutbars
Dat was dankzij overijverigheid van de ambtenaren. Het ging in eerste instantie alleen maar over gehandicaptenvervoer, maar goed.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:03 schreef sanger het volgende:
Kijk voor dit soort maatregelen ben ik dus bang. Het gaat op een gegeven moment te ver doorslaan. Kijk maar naar het voorstel een verbod in te stellen voor losse spullen in de auto.
Ik geef ook maar een voorbeeld. Als ze nu dit gaan verplichten, wat is dan het volgende? Verplicht een H.A.N.S. in de auto?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:06 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dat was dankzij overijverigheid van de ambtenaren. Het ging in eerste instantie alleen maar over gehandicaptenvervoer, maar goed.
Wat een drogreden zeg. Iets niet verbieden (ook al ben je het er mee eens) omdat later dan misschien nog meer dingen verboden gaan wordenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:10 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik geef ook maar een voorbeeld. Als ze nu dit gaan verplichten, wat is dan het volgende?
Een B.O.P. wordt wel aanbevolenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:10 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik geef ook maar een voorbeeld. Als ze nu dit gaan verplichten, wat is dan het volgende? Verplicht een H.A.N.S. in de auto?
Zoals gezegd ben ik het eens met de beschermingsmiddelen maar niet met de bemoeizucht v/d overheid.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:13 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Wat een drogreden zeg. Iets niet verbieden (ook al ben je het er mee eens) omdat later dan misschien nog meer dingen verboden gaan wordenKom dan in opstand als ze te ver gaan volgens jou, maar niet van te voren
Tja, als er niet zulke eigenwijzen als TS rondliepen, was dat niet nodig. Maar ja, we leven nu eenmaal niet in een perfecte wereld...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:17 schreef sanger het volgende:
[..]
Zoals gezegd ben ik het eens met de beschermingsmiddelen maar niet met de bemoeizucht v/d overheid.
Ok duidelijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:17 schreef sanger het volgende:
[..]
Zoals gezegd ben ik het eens met de beschermingsmiddelen maar niet met de bemoeizucht v/d overheid.
Al ben ik het met TS eens dat als je iemand achterop mee wilt nemen het wel lastig kan zijn. Stel je hebt iedere week een andere scharrel? Dan moet je je scharrels (lees date) dus selecteren op kledingmaat?! OIf erg rijk zijn.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:44 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Tja, als er niet zulke eigenwijzen als TS rondliepen, was dat niet nodig. Maar ja, we leven nu eenmaal niet in een perfecte wereld...
Iedereen weet toch dat vrouwen een dure hobby zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:53 schreef sanger het volgende:
Dan moet je je scharrels (lees date) dus selecteren op kledingmaat?! OIf erg rijk zijn.
Ja maar dat je voor iedere week (lees nieuwe date) een nieuw pak moet kopen is wel heel erg duur denk je niet? Dan zijn de hoeren op een gegeven moment goedkoper denk ik.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:03 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat vrouwen een dure hobby zijn
Kijk, dat je het niet eens bent met de bemoeizucht van de overheid ok, kan ik met je eens zijn voor een deel. Maar dit is wel een uitermate zwak argument voor je stellingquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:10 schreef sanger het volgende:
[..]
Ja maar dat je voor iedere week (lees nieuwe date) een nieuw pak moet kopen is wel heel erg duur denk je niet? Dan zijn de hoeren op een gegeven moment goedkoper denk ik.
dat was 55 jaar geleden ook het argument om geen helm te hoeven dragenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:10 schreef sanger het volgende:
[..]
Ja maar dat je voor iedere week (lees nieuwe date) een nieuw pak moet kopen is wel heel erg duur denk je niet? Dan zijn de hoeren op een gegeven moment goedkoper denk ik.
Waar IEDEREEN premie voor betaald ja. Een vergeet niet als je erdoor in de ziektewet of WAO komt, mag de gemeenschap ook voor opdraaien alleen omdat jij geen zin had een broek en jas aan te trekken....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:56 schreef dvdk het volgende:
[..]
Zorgverzekering betaalt het wel, waar ik premie voor betaal ja
En nu kan die 2e groep er meestal wel prima tegen, die zijn dat gewend.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:59 schreef _The_General_ het volgende:
Of ga eens praten met iemand die zwaar gewond is geraakt na een val? Of met degene die de troep mogen wegspuiten als je schedel uit een klapt op de weg ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |