Zitten veel elementen in die hij gebruikt in zijn oude shows. Net als zijn vorige show met die veteraan en nu dus met die man van de schiettent. Maar ik blijf het leuk vindenquote:Op woensdag 2 november 2005 11:59 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb trouwens die show live gezien van de dvd (met dat pretpark/kermis-achtige toch?) en hij viel me eerlijk gezegd nogal tegen![]()
Maar goed, zn oude shows zijn top
Dat is ook inderdaad mijn instelling. Ik moet hem hebbenquote:Op woensdag 2 november 2005 11:57 schreef Nugget het volgende:
[..]
Ik ga even kijken of ze hem bij de Mediamarkt hebben. Hoop het. Zo niet, ga ik heel stad en land af. Heb toch een OV. Ik moét en zál vandaag die dvd hebben. Ik heb hem jaren terug in het theater gezien, de show, en ben de helft alweer vergeten. Verfrissing van de geest en lachspieren nodig dus
O.S.Oquote:Op woensdag 2 november 2005 11:57 schreef MissBliss het volgende:
Svetlana Kokinjakova
En Whelp natuurlijk
Die veteraan inderdaadquote:Op woensdag 2 november 2005 12:01 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Zitten veel elementen in die hij gebruikt in zijn oude shows. Net als zijn vorige show met die veteraan en nu dus met die man van de schiettent. Maar ik blijf het leuk vinden
bert visscher maakte het toch altijd nog leuk, ik vond het altijd jammer als die droogkloterige heerschop er was ipv bertje.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:52 schreef manny het volgende:
jammer dat hij dat avontuur bij Spijkerman gedaan heeft. Zijn shows zijn meesterlijk, Spijkerman was echt slecht
Dat met jochem meijer jaquote:Op woensdag 2 november 2005 14:42 schreef lugum het volgende:
[..]
bert visscher maakte het toch altijd nog leuk, ik vond het altijd jammer als die droogkloterige heerschop er was ipv bertje.
dat stukje in die bar met jochem meier(net zo gek als bert) BRILLIANT!![]()
quote:Hartelijk dank voor uw bestelling.
Als alles meezit, kan de dvd vandaag op de post!
met vriendelijke groet,
Impresariaat Eric Alferink
Tamara van de Vooren
Die DVD is gaafquote:Op woensdag 2 november 2005 14:56 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Dat met jochem meijer jadat was zóóó goed
En krijg net een mailtje:
[..]
Ach, mij maakt het niet uit. Vanavond moet ik voetballen kijken en komt er weer niets vanquote:Op woensdag 2 november 2005 16:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Als ik ga kijken wordt het zeker samen met vriendenhoe meer ziel hoe meer vreugde
quote:Op woensdag 2 november 2005 11:58 schreef Nugget het volgende:
Vertel, Bert! Vertel! Vertel! Desnoods leggen we geld bij!
kwestie van smaakquote:
Ze krijgt ook een gedichtje, dus oma haalt een bril uit haar tasje, EN DAT DUURT Andere bril uit d'r tasje! KLOTE HANS ANDERS, en dat duuuurt. Oja, en dat pak papier, dat pakpapier moet altijd worden bewaard.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:55 schreef Shirley het volgende:
[..]Niet stoppen, we schrijven meeeee.
Heerlijke vent!
Een cursus bloemschikken: Lalala...Goedemiddag...goedemiddag...schikt het? Nee!
En aaaaltijd de helm op!
scene met mode-homo: dodelijk grappigquote:Op woensdag 2 november 2005 19:56 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
kwestie van smaak
geef mij maar "voor ons hoeft het niet"
al is die: "ddat is ma maar mooi da dat die da allemaal alleen kan" erg goed
Dat was: ,,Bloem, 3 letters, een bloem. Oja, Kaapse Viooltjes... Ja lach maar, maar ik kaapse in 1 hokje hoor!"quote:Op woensdag 2 november 2005 21:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Fijne nuances is voor mij een topper![]()
Kijk nou de ridder van bart smit
Pratende vogel...ooj ja pino....nee das te kort. Maak er gewoon klote pino van.......Ja lach maar, maar ik krijg klote wel in 1 hokje
bloemschikken.
Meisje met de lange tiet.
en zo kan ik nog wel ff doorgaan
Na een tijd werd het wel weer te veel.. Mên wat is hij daar drukquote:Op donderdag 3 november 2005 10:42 schreef DeTolk het volgende:
[..]
scene met de rolstoelveteraan is onovertroffen
Prijkt ook in mijn DVD collectie
Ow jaquote:Op donderdag 3 november 2005 10:40 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat was: ,,Bloem, 3 letters, een bloem. Oja, Kaapse Viooltjes... Ja lach maar, maar ik kaapse in 1 hokje hoor!"
quote:Op donderdag 3 november 2005 11:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ow ja![]()
Een bloem 3 letters doodse stilte , hoe heet die muis?? IIEENIIEEMIINIII![]()
![]()
![]()
Ow ja ik heb een hardcore nummer (hou er niet zo van , maar deze is dus super)
dj_extor_-_klote_pino-hb.mp3
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |