Maar ikheb geen download limiet bij @home. Da geldt toch ook gewoon voor m'n webspacequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die heb ik ook ooit gebruikt, maar daar zit wel een download limiet aan. En kom je daar boven, wordt het afgesloten. Ben ik dus rap mee gestopt.
Ach, wat moet je dan ook met een klepel, je kunt het niet eten, niet roken en niet drinken. Het heeft voor onze bewoners dus generlei waardequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:20 schreef Dagonet het volgende:
Ze horen af en toe wel een klok maar ze weten niet alleen niet waar de klepel hangt, ze hebben nog nooit van een klepel gehóórd
Nee hoor. Voor zover ik weet is dat 1 gb per maand. Ik heb ook geen download limiet, maar als er meer dan 1 gb van je webspace gehaald wordt, sluiten ze die af.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:20 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Maar ikheb geen download limiet bij @home. Da geldt toch ook gewoon voor m'n webspace
@home kent geen limiet, ze hebben wel een "fair use" policy.. (Je moet het niet te gek maken zeg maar...)quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:20 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Maar ikheb geen download limiet bij @home. Da geldt toch ook gewoon voor m'n webspace
Precies.. anti natural selection.... maar niet anti-evolutie.. Een niet onbelangrijk verschil... Wat Roel beweerde is dat intelligent design er vanuit ging dat er geen evolutie zou zijn.. en dat is niet waar..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:19 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Omg wat een bullshit roep je
hier wordt ik boos van.
Intellignet design is juist compleet anti natural selection
Want er wordt beweerd dat niks zomaar gebeurd in evolutie omdat het allemaal geplanned is door de creator <jawel creationisme)
Nee hij dacht dattie mozes was, dat de berg naar hem kwamquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:19 schreef CGJung het volgende:
[..]
Ja, hij dacht dattie God was, maar daar bleek de rest van de wereld het niet mee eens te zijn![]()
Dat noemen ze dus fair use..... (Eigenlijk toch een verkapte download limiet...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor. Voor zover ik weet is dat 1 gb per maand. Ik heb ook geen download limiet, maar als er meer dan 1 gb van je webspace gehaald wordt, sluiten ze die af.
Dat viel mij laatst ook op toen iemand over geloof begin.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:18 schreef teamlead het volgende:
Ehm.. Heeft Roel een trauma m.b.t. religies opgelopen ergens?
En elke keer als iemand op deze site komt..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor. Voor zover ik weet is dat 1 gb per maand. Ik heb ook geen download limiet, maar als er meer dan 1 gb van je webspace gehaald wordt, sluiten ze die af.
okquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:23 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Nee hij dacht dattie mozes was, dat de berg naar hem kwam
en dattie er niet een neukte maar allemaal![]()
Dat ie er zelf niet in gelooft snap ik nog wel.. maar om dan meteen zo fel alles en iedereen af te branden... bijna net zo eng als religieus fundamentalisme...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat viel mij laatst ook op toen iemand over geloof begin.
Toen ging hij helemaal flippen
Niet kopen, weet er wel wat opquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:17 schreef flugeltje het volgende:
Tnx allemaal
Ik had plannen om Photoshop te kopen, maar toen zag ik de prijs
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
Precies.. anti natural selection.... maar niet anti-evolutie.. Een niet onbelangrijk verschil... Wat Roel beweerde is dat intelligent design er vanuit ging dat er geen evolutie zou zijn.. en dat is niet waar..
(en even voor de duidelijkheid: intelligent design is volgens mij absolute BS..)
jah jahquote:
helemjaal eens isquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dat ie er zelf niet in gelooft snap ik nog wel.. maar om dan meteen zo fel alles en iedereen af te branden... bijna net zo eng als religieus fundamentalisme...
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:28 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
jah jah
dat geeft je ff te denken he?![]()
Als je een beetje goed bezochte site hebt met foto's, dat ligt je site dus binnen no time platquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:24 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dat noemen ze dus fair use..... (Eigenlijk toch een verkapte download limiet...)
Dat staat los van elkaar toch?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:20 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |