dankequote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:35 schreef Fwnk het volgende:
ja het duurt nog wel effe voordat deze vol is
quote:
wat was je vraag dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:39 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
![]()
'
Maarre geef je geen antwoord op mijn vraag?![]()
Doeiquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:45 schreef Imberr het volgende:
[..]
ooh![]()
goed![]()
hoe ist met jou?
ik moet gaan.. tijd is om.. tot straks![]()
![]()
ok dan. Ja gaat lekker he.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:45 schreef Imberr het volgende:
[..]
ooh![]()
goed![]()
hoe ist met jou?
ik moet gaan.. tijd is om.. tot straks![]()
![]()
Zullen we anders naar huis?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:58 schreef Ulreazj het volgende:
ik ga ook. laterz
Het is n00bs...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:40 schreef MaRySe het volgende:
Waarom zitten al die n44b's in de OP
Te uitgestorvenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:36 schreef Ulreazj het volgende:
bijna uitgestorven.....,....
n44bsquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:40 schreef MaRySe het volgende:
Waarom zitten al die n44b's in de OP
Ik krijg ook zo een biref, opgekankerd met die rommelquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:52 schreef MaRySe het volgende:
Ja wie vraagt er hier zorgtoeslag aan
Wat moet ik met die shizzle![]()
![]()
![]()
Heel nederland krijgt er mee te maken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:52 schreef MaRySe het volgende:
Ja wie vraagt er hier zorgtoeslag aan
Wat moet ik met die shizzle![]()
![]()
![]()
Ja maar je kan geld KRIJGEN tochquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:54 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik krijg ook zo een biref, opgekankerd met die rommel
Ja surequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:07 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ow dan doe ik wel mee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wou je nog gaan hardlopen vant weekend?![]()
![]()
Geldquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:09 schreef MaRySe het volgende:
18 worden is echt leukGratis geld
;Dd;:D:D;d;d;d;d:d;D:d:D;D::D;:D;D;d::D !!
Hmmm, mokeej.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:12 schreef Fwnk het volgende:
Brechtje met Yvonne en Xebro
http://members.home.nl/xebrozius/Meuk/024.jpg
Ze is echt grappig
Heb jij zoveel centjes gestort?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:26 schreef MaRySe het volgende:
Net gratiz lederen organiser van de postbank binnen !
Gratis!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoezo?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:34 schreef DaMook het volgende:
MaRySe heeft dat gratis geld niet nodigZe krijgt de andere dingen ook al gratis
Omdatquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:34 schreef DaMook het volgende:
MaRySe heeft dat gratis geld niet nodigZe krijgt de andere dingen ook al gratis
Dudequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:39 schreef Fwnk het volgende:
[..]en dat voor zo een agenda houder ofzo
Maar hij heeft wel gelijk toch?quote:
Gewoon geld van spaar naar giro en weer terug naar spaarquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:49 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel gelijk toch?Of kreeg je dat bij studentenrekening?
Ja dus, maar dat maakt niet uit, heb ook ooit zoiets gedaanquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:50 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Gewoon geld van spaar naar giro en weer terug naar spaar
tadaaa
Net zo makkelijk, ik ga lenzen halen en naar huis, tot straxquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:50 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Gewoon geld van spaar naar giro en weer terug naar spaar
tadaaa
Ik ben ook weg dus dat is makkelijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:57 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Net zo makkelijk, ik ga lenzen halen en naar huis, tot strax![]()
OMGquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:12 schreef Fwnk het volgende:
Brechtje met Yvonne en Xebro
http://members.home.nl/xebrozius/Meuk/024.jpg
Ze is echt grappig
Grappig..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:41 schreef EvilWasp het volgende:
Haha, we ontdekken de "ware" Brechtje vandaag.![]()
Ik ook...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:45 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Zeg, ik verveel me ook alleen maar..![]()
nee zoiets als dit:quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:06 schreef Brechtje het volgende:
Ok, ik post.
Ik wist wel dat jij nog iets nuttigs te melden hadquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:06 schreef Brechtje het volgende:
Ok, ik post.
Brechtje !quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:39 schreef Brechtje het volgende:
[..]
OMG
Toen had ik nog een pony, nu is het gewoon lang haar..
Voor de gene, kijk please mijn fotoboek als jullie niet geloven dat dit een oude foto is... Dus niet van een week terug ofzo..
Dat was trouwens toch bij danny, en Boe?
Toch?
Euj !quote:
WTF jij bent een man en moet korte rokjes dragen van je baas?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:15 schreef Maikuuul het volgende:
Wat ik me vandaag toch meemaak
Smerige collega tegenover mij
Ik heb em al door, wel leuke scam.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:15 schreef Maikuuul het volgende:
Wat ik me vandaag toch meemaak
Smerige collega tegenover mij
Niet in het weekendquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:44 schreef snopprinses het volgende:
is het hier altijd zo rustig?
Neequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:44 schreef snopprinses het volgende:
is het hier altijd zo rustig?
26quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:49 schreef brainster het volgende:
[..]
Kut... morgen frans so... ik moet 26 hele woordjes kennen...
Balen, laat me raden, 1.5% weegfactor ofzo?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:49 schreef brainster het volgende:
[..]
Kut... morgen frans so... ik moet 26 hele woordjes kennen...
woh tis snopprinses hequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:53 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Balen, laat me raden, 1.5% weegfactor ofzo?![]()
Hoi trouwens
En die snopprinces is nieuw ofzo?
Aantal posts: 1053 (gemiddeld 2 per dag)quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:57 schreef snopprinses het volgende:
[..]
woh tis snopprinses he
enne ik ben nieuw in dit topic ja..niet op fok
Hooiquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:57 schreef snopprinses het volgende:
[..]
woh tis snopprinses he
enne ik ben nieuw in dit topic ja..niet op fok
zo bewijst maar weer dat ik klein benquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:58 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Aantal posts: 1053 (gemiddeld 2 per dag)
Excuses![]()
hoe klein ben je danquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:00 schreef snopprinses het volgende:
[..]
zo bewijst maar weer dat ik klein ben
en dus onopvallend
klein = onopvallend heb ik zelf ook gemerkt jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:00 schreef snopprinses het volgende:
[..]
en dus onopvallend
Trauma's?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:04 schreef Imberr het volgende:
[..]
klein = onopvallend heb ik zelf ook gemerkt ja![]()
Ach het zegt op zich niet zoveel dat ik je niet heb gezien. Zo'n fanatieke Fokker ben ik nou ook weer nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:00 schreef snopprinses het volgende:
[..]
en dus onopvallend
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:05 schreef snopprinses het volgende:
1,59
dat valt toch onder klein he ;p
Een beetje klein, maar wel lekkerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:05 schreef snopprinses het volgende:
1,59
dat valt toch onder klein he ;p
hoe klein dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:06 schreef Imberr het volgende:
[..]vergeleken met mij is dat groot
nou oke, dat nog net niet.. maar ik ben nog kleiner
![]()
@IFASS: jaa![]()
Ik vind het mooiquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:07 schreef snopprinses het volgende:
[..]
beter dan groot!
naja..dat ligt er ook maar aan ;')
Ach Imberr, zo extreem klein ben je ook weer niet hoor.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:06 schreef Imberr het volgende:
![]()
Aww meid, wil je erover praten?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:06 schreef Imberr het volgende:
![]()
Wishful thinkingquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:10 schreef Fwnk het volgende:
Btw, ik vergiste me in de titel, ik dacht dat brechteld em veranderd had
Ik las zoiets van: Jettje is mijn sletje
Okay, dat _is_ klein...quote:
Dat zijn dan toch al 2 tot 3 cmtjes vooruitgang.quote:
quote:
Daar pesten we haar niet mee hè!quote:
Dat zie je tochquote:
Imberrquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:17 schreef Imberr het volgende:
[..]tis toch allemaal niet origineel meer
![]()
ik ben 1/3 meter groter dan jijquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:17 schreef Imberr het volgende:
[..]tis toch allemaal niet origineel meer
![]()
Waar ben je dan nu?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:25 schreef snopprinses het volgende:
[..]
of gewoon de deur..raam kan niet open
kunt het altijd proberen he..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:42 schreef DaMook het volgende:
Grrr ik wil weer gaan studeren en wil dan HBO gaan doen, maar betwijfel of ik dat nog ga redden aangezien ik al 5 jaar niet op school heb gezeten en daarvoor mavo heb gedaan. En ik weet ook niet wat voor opleiding me wat lijkt.
Had ik toen maar gewoon doorgeleerd.
Zijn daar voorbeelden van te vinden op internet ? Dan kan ik vast kijken of ik de echte test (goed) door zou komenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:44 schreef stFz het volgende:
Doe de 21+ test
Lijkt me nogal lastig omdat je er 5 jaar uit bent geweest. Om dan zo weer aan een HBO opleiding te beginnen wordt niet makkelijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:42 schreef DaMook het volgende:
Grrr ik wil weer gaan studeren en wil dan HBO gaan doen, maar betwijfel of ik dat nog ga redden aangezien ik al 5 jaar niet op school heb gezeten en daarvoor mavo heb gedaan. En ik weet ook niet wat voor opleiding me wat lijkt.
Had ik toen maar gewoon doorgeleerd.
Of iets anders technisch.. of VWO Met Natuur en techniek stroomquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:50 schreef Fwnk het volgende:
Studeren, jonge chickies overal, ideaal (moet je alleen geen ICT doen)
Geen idee, ik ben niet gestopt met schoolquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zijn daar voorbeelden van te vinden op internet ? Dan kan ik vast kijken of ik de echte test (goed) door zou komen
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:50 schreef Fwnk het volgende:
Hier bij informatica welgeteld 3 "vrouwen"quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
Bij ons ook alleen maar jongens op de opleiding (Technische Informatica)
Kun je beter fysiotherapie doen ofzo![]()
Volgens mij is zon LOI diploma geen zak waardquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:52 schreef snopprinses het volgende:
je kunt ook thuis leren op eigen tempo
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:53 schreef stFz het volgende:
[..]
Hier bij informatica welgeteld 3 "vrouwen"
Hij zal ook niet al te makkelijk zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:52 schreef stFz het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben niet gestopt met schoolMaar volgens mij is die test niet al te moeilijk.
Of op een Techniek/ICT schoolquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:50 schreef Fwnk het volgende:
quote:
Als je ziet wat voor volk die test haalt moet het best meevallen. Maarja als je een beta opleiding wilt doen(?) zul je wel misschien ff in je wiskunde boek moeten kijken ;dquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hij zal ook niet al te makkelijk zijnAnders geeft het niet echt een goed beeld of je die opleiding aan zou kunnen
Folders van het nti en loi zijn al onderwegquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:52 schreef snopprinses het volgende:
je kunt ook thuis leren op eigen tempo
Eet smakelijkquote:
quote:
stage stommer,quote:
Niet echtquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Maar je hebt ook nog helemaal geen richting in gedachte?
Moet je eens een keer naar open dagen toegaan ofzo. Dat werkt wel goedquote:
Ja ik kwam er net achter dat hier afgelopen weekend een school iets in het beursgebouw was waar alle opleidingen enzo zich presenteerde .quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Moet je eens een keer naar open dagen toegaan ofzo. Dat werkt wel goed![]()
Dat was de studiebeurs. Daar ben ik 2 jaar geleden naar toe geweest. Toen ik thuis kwam wist ik wat voor opleiding ik wilde doen. En die opleiding doe ik nu ook en het bevalt me tot nu toe prima.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja ik kwam er net achter dat hier afgelopen weekend een school iets in het beursgebouw was waar alle opleidingen enzo zich presenteerde .
Ja ik wist er eerder van, maar heb er niet aangedacht dat dat dit weekend wasquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat was de studiebeurs. Daar ben ik 2 jaar geleden naar toe geweest. Toen ik thuis kwam wist ik wat voor opleiding ik wilde doen. En die opleiding doe ik nu ook en het bevalt me tot nu toe prima.
oeh..goed dat je het zegtquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:17 schreef Maikuuul het volgende:
Eej ik ben er ook weer, voor de mensen die in maastricht wonen .... er staat roller op de Via Regia !
sjees zo snel?!quote:
Is je brommer opgevoerd dan ?quote:
*jalours* Naja ik met mn 44min moet eignelijk niet klagen, sommigen zijn 90minuten onderweg ;xquote:
die van mijn vriend, en die zometeen met de brommer over de via regiaquote:
nou..school is 2uur reizen met ov voor mequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:24 schreef stFz het volgende:
[..]
*jalours* Naja ik met mn 44min moet eignelijk niet klagen, sommigen zijn 90minuten onderweg ;x
Ja iddquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:18 schreef stFz het volgende:
Ik heb ook ooit zon test gedaan. De opleiding die ik toen deed kwam ook nog eens als best eruit maar het alternatief(scheikunde ofzo) sloeg nergens op.
heb het ff via msn tegen em gemeldquote:
zuchtquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:27 schreef Talena het volgende:
ik ben verliefd
Denk ik.. Ik weet 't niet.. Misschien..
Nee ik denk 't niet..
Maar zucht..
Ja iik ook op j0uwquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:27 schreef Talena het volgende:
ik ben verliefd
Denk ik.. Ik weet 't niet.. Misschien..
Nee ik denk 't niet..
Maar zucht..
Naja als ik hem was zou ik met de fiets gaan ? er rijden overal motor polities rond en die leiden je vriendelijk naar de roller toe ...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:28 schreef snopprinses het volgende:
[..]
heb het ff via msn tegen em gemeld
zo lief ben ik wel ^^ nou is die een andere route aant uitstippelen ;p
hij komt van stage af met brommer, dusja :/quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:30 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Naja als ik hem was zou ik met de fiets gaan ? er rijden overal motor polities rond en die leiden je vriendelijk naar de roller toe ...
Zo lastig is het invullen toch niet?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:37 schreef Boeman het volgende:
klotekuttyfusbelastingzorgtoeslagfuckformulier
EET WICHT!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:49 schreef ijsmeis het volgende:
En daar ben ik weer!
Mijn maag rammelt van de hongerdamn!
Ga wat etenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:49 schreef ijsmeis het volgende:
En daar ben ik weer!
Pizza bestellenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:49 schreef ijsmeis het volgende:
En daar ben ik weer!
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:56 schreef Imberr het volgende:
godverdegodver tis koud hier
ik moet eten
tot straks (nadat ik heb gegeten en men huiswerk af heb)
![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:56 schreef snopprinses het volgende:
ik heb ook honger
maarrrr ik heb oreo koekjes
1tje mag wel hoor ^^quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:59 schreef brainster het volgende:
[..]Oreo...
* brainster vraagt of hij ook een oreo mag
Je mag mijn slet wel zijn als je wilquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:59 schreef B_BOY het volgende:
godver de godver ik ben hier de slet niet een of andere fakerd.
die heb je hier niet in dokkumquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:59 schreef brainster het volgende:
[..]Oreo...
* brainster vraagt of hij ook een oreo mag
kheb er ook meerdere geschreven maar was niet goed genoeg...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:03 schreef the_legend_killer het volgende:
Net mijn eerste nieuwspost geschreven hij wordt nu gekeurd
waar gaatie over?? nou nou nou????quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:03 schreef the_legend_killer het volgende:
Net mijn eerste nieuwspost geschreven hij wordt nu gekeurd
Jij woont vlakbij Imberr?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:03 schreef snopprinses het volgende:
[..]
alstu
nu heb ik nog twee pakjes![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:03 schreef snopprinses het volgende:
[..]
alstu
nu heb ik nog twee pakjes![]()
als je lief bent krijg je dr nog wel 1!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:05 schreef brainster het volgende:
[..]
![]()
En van al die koekjes, krijg ik er één?!
oja?quote:
Ja, geleen en maastricht liggen toch bij elkaar... denk ik..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:06 schreef snopprinses het volgende:
[..]
als je lief bent krijg je dr nog wel 1!
[..]
oja?
http://www.smeitz.nl/schietwedstrijd/images/limburg.gifquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:09 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ja, geleen en maastricht liggen toch bij elkaar... denk ik..
Of het is gewoon wishfull thinking![]()
eerst 1 dan 2 dan 3 dan 4 dan 5 dan 6 dan 7 dan 8 etc 14.gifquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:12 schreef Gabry het volgende:
Ik ben zooo'n vette cd aan et maken..
maar ik krijg die volgorde van de nummers maar niet goed
hellow.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:16 schreef Fwnk het volgende:
HOOOOOOOOOI
Jij kan dus met Imberr datenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:12 schreef snopprinses het volgende:
[..]
http://www.smeitz.nl/schietwedstrijd/images/limburg.gif
dag knulquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:16 schreef Fwnk het volgende:
HOOOOOOOOOI
Bedanktquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:16 schreef Boeman het volgende:
[..]
eerst 1 dan 2 dan 3 dan 4 dan 5 dan 6 dan 7 dan 8 etc 14.gif
Een paar pagina's vol gooien met plaatjes en linkjes en ze vinden het vast al wel goed.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:14 schreef B_BOY het volgende:
ik ben pw informatica hier aant maken. zo'n bagger site in mekaar zetten.
Hoho.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:16 schreef Fwnk het volgende:
HOOOOOOOOOI
ik zal de opdracht es inscannen. en hier plaatsen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Een paar pagina's vol gooien met plaatjes en linkjes en ze vinden het vast al wel goed.
tenminste dat was op mijn oude school zo![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:21 schreef Eix het volgende:
[..]
Hoho.
Laatste uur vandaag, leraar kreeg opeens een inval: Hooohohohohoho... Ho! :'_O-
Hele klas kijkt elkaar wat aan en lacht stiekem (laat t die vent maar niet merken dat je lacht.), vervolgens hoor je m 2x nog zacthjes Ho! zeggen.
Kwam nietmeer bij.
zo bijzonder zijn deze auto's toch niet ik kom deze bijna dagelijks tegen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:21 schreef Jaguarized het volgende:
Zoals jullie natuurlijk wisten ben ik vandaag op sollicitatie geweest in Amsterdam. Na de solli even wat leuks gepost:
Porsche Carrera S
Jaguar XK8
Chrysler 300C
en een Mercedes SLR.
Heb je nog een foto van die Chrysler 300C?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:21 schreef Jaguarized het volgende:
*knip*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |