Huw vreemd iddquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Weet zeker dat ik die gisteren heb aangezet, toen ik vannacht keek, was ie er wel![]()
Ik kon even niet posten, de baas keek me steeds op de vingersquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:27 schreef coz het volgende:
dat was geen post om dit topic dood te laten gaan ...
* slagroom koud zet
* kaarsjes aansteekt
ik moet zelf weg , letten jullie even op elkaar en op de kaarsen ?
het is bijna donderdagquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:12 schreef Talietje het volgende:
ja poep ik zag em vanmiddag al
nou stfu en weer geile chat pret
* Talietje jat de slagroomquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:27 schreef coz het volgende:
dat was geen post om dit topic dood te laten gaan ...
* slagroom koud zet
* kaarsjes aansteekt
ik moet zelf weg , letten jullie even op elkaar en op de kaarsen ?
I knowquote:
Met kaarsje kan je ook leuke dingen doen, hoor!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:02 schreef Talietje het volgende:
[..]
* Talietje jat de slagroom*leuke ideetjes krijgt
*
[..]
I know![]()
daar heb ik zo weer mijn speeltjes voorquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Met kaarsje kan je ook leuke dingen doen, hoor!![]()
Je moet nog veel leren...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:04 schreef Talietje het volgende:
[..]
daar heb ik zo weer mijn speeltjes voor
hihi ja kaarsvet doet kut zeer op mn tere huidjequote:
stfu daar heb jij hopelijk geen weet vanquote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:13 schreef Talietje het volgende:
[..]
stfu daar heb jij hopelijk geen weet vananders moet ik je even komen lens meppen
Ben jij dat op MSN die nu vraagt of ik ook cursussen geefquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:15 schreef Sjowhan het volgende:
misschien moeten we haar eens uitnodigen anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |