Ja precies, begin maar gewoon met de burger naaien, ze durven toch niksquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:23 schreef UnleashMitch het volgende:
Maar goed, wie heeft er zin om een rechtzaak voor te beginnen ? Een korte briefwisseling met een advocaat kost je al meer dan je in je hele leven aan heffingen zal betalen.
Probeer het via een belangenvereniging zoals de Consumentenbond. Die hebben hier vast wel oren naar. Of start een stichting van gedupeerden voer een rechtzaak en vorder alle heffingen terug.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:23 schreef UnleashMitch het volgende:
Maar goed, wie heeft er zin om een rechtzaak voor te beginnen ? Een korte briefwisseling met een advocaat kost je al meer dan je in je hele leven aan heffingen zal betalen.
Samen met de collegae, grote partij, geen verzendkosten, iedereen blij.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:19 schreef SocialDisorder het volgende:
haal ze in Deutschland, veel goedkoper, geen kopieerheffing (als het in de buurt is)
God, de arme zielquote:De Stobi meent dat Stichting de Thuiskopie ten onrechte ook schade door internetpiraterij vereffent in de kopieerheffing. Directeur A. Beemsterboer van de Thuiskopie ontkent dat. Hij zegt dat de geldende vergoedingen in een aantal gevallen zelfs al onvoldoende financiële compensatie bieden voor het massaal privé-kopiëren.
Oftewel: eis maar gewoon een bak geld, doe wat je leuk vind, en vergeet vooral niet achteraf te gaan janken dat het nog niet genoeg is.quote:"Nergens staat dat de heffing in verhouding moet staan met de kostprijs", zegt Beemsterboer over het tarief.
Ook zoiets ja, alvast copyright gaan betalen aan 'schrijvers' terwijl je je eigen tekening 20 keer gaat kopieren. Heel erg logisch allemaal.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:07 schreef Geqxon het volgende:
Ik ga zo in mijn pauze kijken of ik stichting thuiskopie kan bereiken.
Dat ik binnenkort een singel wil gaan verkopen via marktplaats.nl. En dat ik dan ook een beetje van die heffing wil
En dat ik die singel op een CD-R ga branden, en dat ik daar ook weer de heffing van terug wil
Trouwens, Reprorecht is ook al zo'n naaibende:
[..]
WTF
en ga je nu een "bom" leggen bij Stichting de Thuiskopie? ga toch wieberen manquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:42 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ook zoiets ja, alvast copyright gaan betalen aan 'schrijvers' terwijl je je eigen tekening 20 keer gaat kopieren. Heel erg logisch allemaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |