Lieske gun ik het de rest niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:14 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
De oplossing is dan erg simpel gewoon alle 3 in 1 keer in de Playboy. Moet best leuke foto's opleveren.
ga je mond spoelenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als dat wilt dan wil ik chantal ook![]()
![]()
![]()
![]()
Hij speelt het slecht misschien had hij beter geen excuses moet aanbieden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:20 schreef TagForce het volgende:
Ik kom er net achter dat Dido qua doen en laten wel erg op een collega van mij lijkt... En Roel op mij... Als Roel slim is laat hij haar vallen als een baksteen, dan hoeft hij niet mee te maken wat ik net heb moeten doorstaan... Hij pissed op haar, maar verliefd, en zij Menno aan het naaien. (menno is in dit geval een andere collega van me).
Dido is gewoon een egocentrisch takkewijf die je het licht in de ogen niet hoort te gunnen. Zegt dat ze wil praten, maar wil eigenlijk alleen maar dat je luistert naar wat ze zelf te zeggen heeft, en luistert niet naar wat jij te zeggen hebt.
Zou de playboy echt zo wanhopig zijn dat ze zelfs dit jaar gebruik maken van iets uit BB?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:09 schreef regenworm het volgende:
Na elke BB staat er wel een dame in de playboy.
.
Verbaasde mij ook, laat Linda maar voor roel kiezen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:29 schreef GraafD het volgende:
linda hoor ik niet meer over bart dat zal dus wel over zijn
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:20 schreef TagForce het volgende:
Dido is gewoon een egocentrisch takkewijf die je het licht in de ogen niet hoort te gunnen. Zegt dat ze wil praten, maar wil eigenlijk alleen maar dat je luistert naar wat ze zelf te zeggen heeft, en luistert niet naar wat jij te zeggen hebt.
morge, die weekopdrachten vallen tegen dit jaarquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:37 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
goedemorgen![]()
Hopelijk vandaag weer wat leuks, nomineren of een nieuwe weekopdracht![]()
Linda heeft het de afgelopen nacht wel over Bart gehad met Menno.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:29 schreef GraafD het volgende:
linda hoor ik niet meer over bart dat zal dus wel over zijn
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:39 schreef GraafD het volgende:
[..]
morge, die weekopdrachten vallen tegen dit jaar
Er zijn veel meer dingen die tegenvallen dit jaar:quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:39 schreef GraafD het volgende:
[..]
morge, die weekopdrachten vallen tegen dit jaar
Yep, BB = de baas en máákt de regels. Mis inderdaad ook harde medogenloze sancties als mensen over nominaties praten, regels overtreden of er een zooi van makenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:42 schreef regenworm het volgende:
[..]
Er zijn veel meer dingen die tegenvallen dit jaar:
- regie
- softe actie BB tegen overtreden regels
- kwaliteit geluid
maar we hebben gratis streams en blijven toch met z'n allen kijken hoe saai ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:42 schreef regenworm het volgende:
[..]
Er zijn veel meer dingen die tegenvallen dit jaar:
- regie
- softe actie BB tegen overtreden regels
- kwaliteit geluid
precies.... ach het blijft toch wel leuk om dat zooitje ongeregeld te volgenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:44 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
maar we hebben gratis streams en blijven toch met z'n allen kijken hoe saai ook![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:41 schreef Bocaj het volgende:
Goeiemorgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb steeds meer koffie nodig om wakker te worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |