da's Joost volgens mij?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:30 schreef Loedertje het volgende:
1 en ze is erg onrustig...
Het ging toch over deze BBquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:29 schreef Coraatje het volgende:
[..]
jah heej details weet ik niet meer en waren ook geen kopstukken en is ook wel jaren geleden sinds de laatste bb
Oke en tot zover het laatste woordje van mijn kant over een BB meetquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:29 schreef Loedertje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Melancholietopic 6 Jaar FOK! Deeltje 3
naat is de donald duck playmatequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:29 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ingrid en Naat gaan opzeker naakt.![]()
Dido gaat wel voor FHM.![]()
Lieske mag jij vertellen als Lieske-kenner hier![]()
hahaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:32 schreef GraafD het volgende:
naat is de donald duck playmate
Als ik vanavond hoorde wat ze allemaal wil doen voor geld (de meest gore dingen drinken of eten) dan is de kans vrij groot dat ze ook wel bloot wil poseren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:29 schreef -Delta- het volgende:
Lieske mag jij vertellen als Lieske-kenner hier![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:31 schreef Coraatje het volgende:
[..]
das joost tanja heeft een iets grotere knuffelbeer boven der hoofd hangen![]()
Alleen wat is hetquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:31 schreef Bamba het volgende:
Ik dacht dat het Rob was op de slaapkamerstream..?
Tadaa, een avater![]()
Tanja, ja dahaag, die wordt niet gevraagd zeg, niemand wilt een uitgebaggerde doos zien, sorry hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik vanavond hoorde wat ze allemaal wil doen voor geld (de meest gore dingen drinken of eten) dan is de kans vrij groot dat ze ook wel bloot wil poseren.
Dido doet het niet denk ik, Nathalie ook niet... Ingrid wel. Linda ook. Tanja schijnt echt ook contacten te hebben met Playboy (via BB geregeld), dus
Naat gaat als Nana Lovequote:
Ja, vertel mij wat... Maar BB schijnt voor Tanja contacten met Playboy te hebben gelegd. Heb ik laatst ergens gelezen. Heeft ook hier op fok gestaan. Ik hoop het ook niet, maarquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:34 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Tanja, ja dahaag, die wordt niet gevraagd zeg, niemand wilt een uitgebaggerde doos zien, sorry hoor![]()
misschien betaald BB de advertentie voor de sexboerderij......quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:34 schreef -Delta- het volgende:
Tanja, ja dahaag, die wordt niet gevraagd zeg, niemand wilt een uitgebaggerde doos zien, sorry hoor![]()
Ja, hij is dus al weer wegquote:
hier uploaden http://img5.picsplace.to/quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:31 schreef Bamba het volgende:
Ik dacht dat het Rob was op de slaapkamerstream..?
Tadaa, een avater![]()
wijzig profiel en dan plaatje uploaden ipv een link er neer gooien.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:35 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ja, hij is dus al weer wegMorgen weer proberen...
't is al laat voor mij geloof ik![]()
Kan ze wel de eerste jaartjes Nikes kopenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, vertel mij wat... Maar BB schijnt voor Tanja contacten met Playboy te hebben gelegd. Heb ik laatst ergens gelezen. Heeft ook hier op fok gestaan. Ik hoop het ook niet, maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |