quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:15 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Voor de mensen die het afgelopen uur gemist hebben, de samenvatting:
[afbeelding] [afbeelding]
Ze zijn wederom briljantquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:15 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Hahaha, juistquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:15 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Omdat het een vrouw is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:15 schreef pu55y_camper het volgende:
Waarom gaat Dido na een hele week ontkennen dat er iets is nu weer beweren dat er iets was dat dan nu weer niks meer is?
Mja maar of je van Linda vrolijk moet worden als je niet dronken bentquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:18 schreef flugeltje het volgende:
Roel weet ook wel dat hij ná BB geen enkele kans meer maakt bij Dido. Als ik hem was zou ik de mogelijkheden bij Linda wat beter verkennen. Komt ie in ieder geval nog aan sex toe....
geloof je hetzelf??quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:17 schreef BONG4002 het volgende:
Dido rookt nog eenen gaat dan naar bed
reken er maar niet op dat worden er wel 5quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:17 schreef BONG4002 het volgende:
Dido rookt nog eenen gaat dan naar bed
Ik heb het ook niet gezien, maar Menno heeft blijkbaar Joost vol in het gezicht geklodderd....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:19 schreef doka het volgende:
Vraagje tussendoor: ik las verschillende malen over een 'spuug-incident'. Waar gaat dat over? Kan iemand een linkje of uitleg geven?
Daar zat ik ook al naar te kijken!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:19 schreef milagro het volgende:
Tanja pijn? weeën?
Dat is de officieuze werktitel van BB2005; Talpa spuugt in het aangezicht van de kijker.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:19 schreef doka het volgende:
Vraagje tussendoor: ik las verschillende malen over een 'spuug-incident'. Waar gaat dat over? Kan iemand een linkje of uitleg geven?
ik heb geen geluid op 3?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:19 schreef milagro het volgende:
Tanja pijn? weeën?
Ook dat nog, na deze enerverende avondquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:19 schreef milagro het volgende:
Tanja pijn? weeën?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |