Ja, leuke aanvulling voor het gewaagde fototopic bij userfoto''s.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:19 schreef Frezer het volgende:
Ik vind dat er foto's moeten komen,. En de tieten-foto's ook nog, natuurlijk.
Zondagen zijn niet om te slapenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nachtjes van 3w á 4 uur slaap zijn voor mij ook voldoende, maar dan slaap ik wel de hele zondag!![]()
Om vervolgens je vinger met pleister in de koffie te dopen ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:32 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemiddag...pauze..!
Auw..ben ff op zoek naar een pleister..en Koffie...
Middag! Wat heb je gedaan,quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:32 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemiddag...pauze..!
auw? wromquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:32 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemiddag...pauze..!
Mn vinger aan een vel papier gesneden...verdorie .. wat kan dat pijn doen..quote:
moeten we een traumaheli bellen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:42 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Mn vinger aan een vel papier gesneden...verdorie .. wat kan dat pijn doen..![]()
Hahaha nee zo erg is het niet.. alleen beetje medeleven is al voldoende...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:45 schreef marcb1974 het volgende:
moeten we een traumaheli bellen?
En ja, kan heel pijn doen idd.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:44 schreef _Cara_ het volgende:
Niet doen!! je moet geen velletjes trekken...![]()
Ga jij maar lekekr een pleister plakkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:48 schreef _Cara_ het volgende:
* Cara kijkt boos nu... niet doen!!
Want anders dan......![]()
Nou dat is eigenlijk niet wat ik met medeleven bedoelde....quote:
Niet helemaal?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:49 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nou dat is eigenlijk niet wat ik met medeleven bedoelde....![]()
En dan post je het ook nog 2x![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:52 schreef _Cara_ het volgende:
Damned.. alleen een knalrode pleister gevonden.. dat vloekt met mn rose shirt![]()
Het bloedt wel erg zeg.....éérlijk!!![]()
Ok .. das beter...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:50 schreef marcb1974 het volgende:
Niet helemaal?
* marc stuurt grote bos bloemen met get well kaartje
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:52 schreef _Cara_ het volgende:
Damned.. alleen een knalrode pleister gevonden.. dat vloekt met mn rose shirt![]()
Dat is middenin de roosquote:
Ik schiet altijd raakquote:
Nee vind ik ook.. als er nu nog een blauwe bijzat (voor bij mn spijkerbroek) maar nee hoor....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:54 schreef marcb1974 het volgende:
dat kan dan niet hoor, ga maar een andere pleister zoeken
![]()
Marc, moedig dr nou niet nog meer aanquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:56 schreef _Cara_ het volgende:
Nee vind ik ook.. als er nu nog een blauwe bijzat (voor bij mn spijkerbroek) maar nee hoor....![]()
Dus rood.. het wordt al minder ...![]()
Dat deed je ook bij _Aural_?quote:
Ga jij naar de winkel een rose pleister voor me zoeken jah? je zit je toch te vervelen lees ik net....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
Anders neem je gewoon een stuk wcpapier en plak je dat met wat plakband om je vinger.
Dat is wel weer waar....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:58 schreef Frezer het volgende:
Smakelijk Pheno!
Die rode plijster kleurt wel goed bij je haar _Cara_,.
Uh, jaquote:
Tuurlijk, ik ga wel even zoeken, kom jij dat ding hier even ophalen dan? Er is vast wel wat te vinden op de kinderafdeling hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:59 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ga jij naar de winkel een rose pleister voor me zoeken jah? je zit je toch te vervelen lees ik net....![]()
En ik heb er zojuist al een papierenzakdoekje omgewikkeld...maar das zo onhandig typen...![]()
quote:
hahaha lolquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik ga wel even zoeken, kom jij dat ding hier even ophalen dan? Er is vast wel wat te vinden op de kinderafdeling hoor![]()
Ik kan ook je hele arm nog wel in het verband en gips laten zetten hier voor een vriendenprijsjequote:
Mijn hond is niet smerigquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:02 schreef marcb1974 het volgende:
Of een amputatie, ook mogelijk, bloed je vinger iig niet meer![]()
Oeh, wanneer is de grote dag, waarop we allemaal niet uitgenodigd zijn?quote:
mijn excuses.. naar je hondquote:
en hier heb je helemaal gelijkquote:Efe serieus: we hebben eigenlijk maar zeer kort na internetontmoeting gedate. Leuk zo'n msn chatscherm, maar er gaat niets boven the real thing daten
Euhm... dat van dat medeleven zal ik dan maar weglaten he?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:02 schreef marcb1974 het volgende:
Ik kan ook je hele arm nog wel in het verband en gips laten zetten hier voor een vriendenprijsje![]()
Of een amputatie, ook mogelijk, bloed je vinger iig niet meer![]()
Ik wist niet dat zenuwen konden vermenigvuldigen, dus neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |