Oh sorry!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 07:23 schreef Andyvie het volgende:
Mogguh dan maar
Leuk zo'n tracking-service, maar je gaat je wel zorgen maken als een pakje vanuit Ierland naar Best is verzonden (aangekomen op 30 september) en na 4 dagen opduikt in BrusselTerwijl die naar Wageningen moet....
Vervelend....Maar ja...K3 was natuurlijk al weer een tijdje uitverkocht he.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
en ook mn laatste hoop op een kaartje voor vanavond is vervlogen
Held!quote:
Daar ga je naar toe? Of daar kon je geen kaarten voor krijgen?quote:Donderdag bij Paul de Leeuw
Zielterig hondje....en tiefus _en_ aids...het zal je maar gebeuren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:18 schreef Blubberzwijn het volgende:
mogguh.. er zit hier zo'n vertieft aidshondje al een uur lang te keffen..word helemaal gek hiero..
Ingewikkeld allemaal hoor.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb kaarten voor K3 bij Paul de Leeuw..maar ik WIL kaartjes voor PDL vanavond
jaja vandaar dat ie ook elke ochtend blaft.. geen wekker meer nodigquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:28 schreef Semisane het volgende:
[..]
Zielterig hondje....en tiefus _en_ aids...het zal je maar gebeuren.![]()
Yeah, want ik droomde ook over piercings en ik zat gisteren in het piercingtopic te lezenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zou dat een teken kunnen zijn dat je intensief met FOK bezig bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |