Tuurlijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:41 schreef heaven7 het volgende:
Lotje, wil je voor mij een klein flesje snow fairy meenemen? Neem ik die ¤4,95 donderdag voor je mee?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:48 schreef FlyingFox het volgende:
Wat ruikt het hier lekker fris zeg.
Daar worden monsters van kleding verkocht van allerlei fabrikanten. Van Diesel tot Gucci naar het schijnt maar dit zou de 1e keer zijn dus ik weet niet of het echt wat is. Het klonk iig interessant genoeg om een keer heen te gaan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:06 schreef Marloes het volgende:
wat is dat dan, fashion square?
Dat heb ik dus ook!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Mijn 1e verslaving is toch wel kleding en dan komt Lush. Al lijkt het er nu op na alle kerstdingen dat Lush het even gaat winnen.
O wacht, ik bedoelde dus It Was The Night Before Christas zeepquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:55 schreef Skaai het volgende:
Hij heeft iets weg van lavendel, maar hij ruikt weer totaal anders dan de Ooh La La. Er zitten glitters op, maar geen scherpe dus.
Ik zag de nieuwe Angels Delight maar die heeft dus weer van die enge scherpe sterretjes
He, das mijn tekst!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:49 schreef noekje het volgende:
Jammer de bammer!
Happy for SAD.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:23 schreef Maeghan het volgende:
Plus dat ik vermoedelijk weer een fijne SAD episode ga krijgen dit jaar, want het gaat werkelijk geweldig. Als er een Lushproduct is tegen suicidale neigingen ga ik het gelijk kopen. =S
Ja, voor kinderen en volwassenen en dan van echt heel veel merken. Dit schijnt nog drukker te zijn dan DDD en een woonboulevard op 2e paasdag bij elkaar.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:58 schreef Anitra het volgende:
Dat is monster-verkoop maar dan van meerdere merken? ben wel eens naar monster-verkoop van Salty dog geweest, kinderkleding, dat was nog erger dan DDD bij de Bjenkorf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |