Kijk even in de voorwaarde, je moest waarschijnlijk opzeggen...En trouwens dit lijkt me niet de eerste reactie van hun kant? lezen....quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:02 schreef T1andonly het volgende:
Is het "contract" niet stilzwijgend verlengd
Ja dat is er vervolgens mij gebeurd, Maar heb nooit iets moetten tekenen of nooit akkoord gaan met iets dus kunnen ze dat dan wel doen ?quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:02 schreef T1andonly het volgende:
Is het "contract" niet stilzwijgend verlengd
Via welke site heb je het dan besteld? en staat daar niets over een policy, algemene voorwaardenquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:11 schreef bartjeuh het volgende:
Ja dat is er vervolgens mij gebeurd, Maar heb nooit iets moetten tekenen of nooit akkoord gaan met iets dus kunnen ze dat dan wel doen ?
Ik ben bang van wel...quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:11 schreef bartjeuh het volgende:
[..]
Ja dat is er vervolgens mij gebeurd, Maar heb nooit iets moetten tekenen of nooit akkoord gaan met iets dus kunnen ze dat dan wel doen ?
www.gservers.nlquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:16 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Via welke site heb je het dan besteld? en staat daar niets over een policy, algemene voorwaarden
Helaasch pindakaas...of heb je dat wel gedaan?quote:16. If you want to end the rent of your gameserver contact us 14 days before the end of the period.
Door het afnemen van hun diensten ben je daarmee akkoord gegaanquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:45 schreef bartjeuh het volgende:
[..]
www.gservers.nl
Ja er staan voorwaarden...
De enigste voorwaarden die in dit geval er iets me te maken heeft is dat ik 14dagen op voorhand de server had moetten opzeggen.
Maar zoals ik al zei heb ik nooit iets moetten aanvinken waardoor ik akkoord ging met de voorwaarden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |