Hmm, ik zal morgen eens tactisch aan mn moeder vragen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga alleen als Eix gaat anders moet ik alleen treinen.
quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
En dan allemaal roddels over mij vertellen zekerMits ik kom
quote:
Ik reis met je mee dat er ook bij zeggen,quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:50 schreef Eix het volgende:
[..]
Hmm, ik zal morgen eens tactisch aan mn moeder vragen.
maar ik denk dat ik wel mag.![]()
Morgen 8:45quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:54 schreef Maikuuul het volgende:
Morgen pas om half 11 op school zijnyeah
Voor het 4e seizoen al weer. En natuurlijk 2e en 3e seizoen 2 keer gezien en van 1 en 2 de dvdquote:
Jaquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik reis met je mee dat er ook bij zeggen,
Als ze weten dat je niet alleen gaat mag je ook eerder
Ik wacht op seizoen 5.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:55 schreef Palau het volgende:
[..]
Voor het 4e seizoen al weer. En natuurlijk 2e en 3e seizoen 2 keer gezien en van 1 en 2 de dvd
Morgen om 10.00 in Amsterdam zijn.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:54 schreef Maikuuul het volgende:
Morgen pas om half 11 op school zijnyeah
Jammerquote:
Ik ook op 6 hoorquote:
Ik heb vandaag 3 nieuwe kratten gehaald waarvan er 1tje koud ligtquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mijn halve liter is op.
Gelukkig heb ik nog 10 blikken in de ijskast staan
Ik heb haar net geskyped!quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
JammerHad d'r stem weleens willen horen
Hoiquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:59 schreef Knoekie het volgende:
Hoi. Ik ben morgen vrij. En woensdag en donderdag en vrijdag
Perfect , en dat het een leuke en gezellige dag word en dat veel mensen van PUB komenquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:57 schreef Eix het volgende:
[..]
Ja
Ik zeg dat ik ga met die jongen die ze had gezien bij Néét oet Lottum.
Heb jij ook skype?quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
JammerHad d'r stem weleens willen horen
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:01 schreef Imberr het volgende:
[..]
Heb jij ook skype?![]()
ik heb maar gewoon Imberr gepakt als naam dus wie me daar wil toevoegen ofzo..![]()
Ik heb geen skypequote:
Ik heb nog 9 halve liters in mijn ijskast liggenquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 3 nieuwe kratten gehaald waarvan er 1tje koud ligt
All your bier are belong to us!quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:03 schreef Fwnk het volgende:
Ik heb imberr in skype
Ik durf niet te bellen
Whehe zo sjiekquote:
Same here.. tijd geleden dat ik erop zatquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:04 schreef DaMook het volgende:
Ik heb wel skype trouwensZie ik net
Maar ik weet mijn naam niet meer
FF zoeken
Da's niet veelquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:04 schreef Maikuuul het volgende:
Bier gekik heb zaterdag voor 25 ballen verzopen dus ik heb wel genoeg bier gehad
sjiek magisch woordquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:05 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Whehe zo sjiek
Wat de url van fok radio ? ik wel wel ff bellen met VoipBuster, moet ik wel om de minuut terug bellen
Doe t ook maar niet.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:03 schreef Fwnk het volgende:
Ik heb imberr in skype
Ik durf niet te bellen
Dat schreeuwt om misbruikquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:06 schreef Imberr het volgende:
[..]
Doe t ook maar niet.Dan gaat men moeder vragen: 'tegen wie heb je t?
'
![]()
Tuurlek wel.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:02 schreef Imberr het volgende:
[..]
Jij hebt me ook al int echt gezien dus echt bijzonder was t niet![]()
Ik heb net geprobeerd maar ze neemt niet op omdat haar moeder erbij zitquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:03 schreef Fwnk het volgende:
Ik heb imberr in skype
Ik durf niet te bellen
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:06 schreef Imberr het volgende:
[..]
Doe t ook maar niet.Dan gaat men moeder vragen: 'tegen wie heb je t?
'
![]()
jippiequote:Op maandag 3 oktober 2005 22:08 schreef Eix het volgende:
[..]
Tuurlek wel.
FF een glimpje van Imberr gehoord voor t slapen gaan...
Zalig...![]()
![]()
Doe dan ookquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:09 schreef DaMook het volgende:
Ik heet gewoon DaMook op skypeDus iedereen, voeg me toe!
Praat me er niet vanquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:14 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik voeg je wel toe.
Hoe was je date vorige week eigenlijk?![]()
![]()
Ja, nu ben ik helemaal benieuwd.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Praat me er niet vanDate was goed, maar daarna niet
Lees maar een tig aantal SC topics terugquote:
Ikke niet. Ik ga niet op zaterdag, want dan moet ik weg en kga niet in het weekend.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:19 schreef Ayaxola het volgende:
Wie gaat er eigenlijk naar de Studiebeurs?
Zoek gauw de BBCquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:20 schreef MaRySe het volgende:
Ik moet NU een engelse zender hebben en er staan alleen maar 200 Duitse op mijn tv!
Kun jij dat ontvangenquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:16 schreef MaRySe het volgende:
Scary movie op ProSieben
Duits nagesynchroniseerd!
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:22 schreef -Mo- het volgende:
Mijn Skype naam is HoHoMoMo
en ik kwam er later pas achter dat er dus homo staat...:')
heb ik al gedaanquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:22 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Mij nu dus ookVoeg mij ook s toe iemand?
<sarcasme>quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:21 schreef Maikuuul het volgende:
Ja gek heb ik jullie mijn spannend verhaal al verteld ? There we go !
Bla bla .. brommerverhaaltje
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik schruik me opeens kapot , ik zit bij de crew
nou ja halfquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik schruik me opeens kapot , ik zit bij de crew
geef me 2 min kzoek wel kanaal nr op (nee niet 1-2 -3 enz)quote:
Ik heb em gelezen hoor.. vond t hilárischquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:26 schreef Maikuuul het volgende:
Verkapt "niemand-leest-mijn-redelijk-lange-verhaal-post"
Tjah... dat wordt zappen... heb je zo'n schoteltje ofzo, met kastje waar een kaart in kan/moet ?quote:
Ik vond het anders toch een flink achterlijk verhaalquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:27 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik heb em gelezen hoor.. vond t hilárisch![]()
Ik ook en twas geen reet aanquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:27 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik heb em gelezen hoor.. vond t hilárisch![]()
Maar je kon de spanning voelen toch ?quote:
Kwou het nog wel subtiel brengenquote:
Om bij te komen van je spannende ervaring?quote:
Trustuhquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:33 schreef Maikuuul het volgende:
En ik ben jensen kijkenlatex mensen !
Truste Imberrquote:
ja maar hijs vastgelopen en de netwerkverbinding valt steeds uitquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:28 schreef brainster het volgende:
[..]
Tjah... dat wordt zappen... heb je zo'n schoteltje ofzo, met kastje waar een kaart in kan/moet ?
Wat heb je?quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:35 schreef MaRySe het volgende:
[..]
ja maar hijs vastgelopen en de netwerkverbinding valt steeds uit
Als je nou slim bent zap je niet alles af, maar pak je een zender die je dubbel hebt en zoek je C23 en C24 op (als de rest het doet)quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:35 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Joh?quote:
Haha... ik ken zo'n duitsert die ook zoiets heeft. Elke 2 weken nieuwe codes op dat kaartje fikken, dan kan ie lekker alle kanalen op die satelliet ontvangen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:35 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja dat komt omdat die serials elke 2 weken veranderen. Gelukkig staan die op internet:).quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:39 schreef brainster het volgende:
[..]
Haha... ik ken zo'n duitsert die ook zoiets heeft. Elke 2 weken nieuwe codes op dat kaartje fikken, dan kan ie lekker alle kanalen op die satelliet ontvangen.
Wie, wat waar?quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:41 schreef Fwnk het volgende:
kan ik dat ook kopen?
Dan had ik de verkeerde marysequote:Op maandag 3 oktober 2005 22:43 schreef MaRySe het volgende:
ik het marysje @ skype maar ben niet on
Ik zei toch niet dat jij het illegaal hadquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:43 schreef MaRySe het volgende:
ja mn papa heeft 't legaal
Die codes staan allemaal op illegale sites, het is een kwestie van goed zoeken.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:44 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Zo een codec beest
Maryse, heb je toegeskyped
Doe mij ook eensquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:44 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Zo een codec beest
Maryse, heb je toegeskyped
Nou zo een decoder lijkt me wel leuk maar dan heb ik zeker zo een satteliet beest nodig?quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:46 schreef Palau het volgende:
[..]
Die codes staan allemaal op illegale sites, het is een kwestie van goed zoeken.
Ik zal misschien vd week nog voor je kunnen kijken, maar hier kan ik natuurlijk niks neerpleuren
quote:
solonijn is mijn username denk ik ( kan je dat ergens zien? )quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Doe mij ook eensof zat ik goed met fwnk als gebruikersnaam
nee het was solonijnquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Doe mij ook eensof zat ik goed met fwnk als gebruikersnaam
Dat ben je als het goed is wel, heb je net toegevoegd?quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:47 schreef Fwnk het volgende:
[..]
solonijn is mijn username denk ik ( kan je dat ergens zien? )
Ik wil er ook eenquote:
hans nogwat?quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:48 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat ben je als het goed is wel, heb je net toegevoegd?
Het werkt met zon satelliet ding(natuurlijk) en daarin moet je een kaartje stoppen. Deze moet je ergens kopen. Dat bepaalt welke zenders je hebt. Je hebt volgens mij onder andere Satcom en Nagravison(ofzoiets). Ook heb je FTA zenders. Dit zijn free to air zenders die iedereen kan ontvangen. Let wel op het bereik van een satelliet. Dat bepaalt ook mede welke zenders je kunt ontvangen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:47 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Nou zo een decoder lijkt me wel leuk maar dan heb ik zeker zo een satteliet beest nodig?
Dan moet ik op dr letten van mn ouders en daar heb ik helemaal geen zin inquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:48 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Gizmore waarom mag je zusje niet mee naar de pubmeet?
Uhm , ik heb er voor moeten werken en ik heb er zin in om mijn functie uit te oefenen !quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:46 schreef zalmsalade het volgende:
OMG TLK jij geilt echt op een crew functie he?
Daarom ben je het geworden omdat je perse in de crew wilde
Klopt.quote:
Maar ze wil zelf mee en ze kan best op zichzelf passenquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:50 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dan moet ik op dr letten van mn ouders en daar heb ik helemaal geen zin inOok als we wat langer blijven en de kroeg in of weet ik t zie ik dat niks worden.
Mijn Samsung leeft gewoon nogquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:51 schreef M3rcury het volgende:
Me telefoon is vandaag voor de 2e x overledne..denk dat ik maar eens een boze brief naar samsung ga schrijven
serieus, je moest eens wetenquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:51 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Maar ze wil zelf mee en ze kan best op zichzelf passen
Koop dan een Sony Ericssonquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:51 schreef M3rcury het volgende:
Me telefoon is vandaag voor de 2e x overledne..denk dat ik maar eens een boze brief naar samsung ga schrijven
Er zijn toch genoeg anderen?quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:52 schreef Gizmore het volgende:
[..]
serieus, je moest eens wetenDie raakt nog verdwaalt hier in huis bij wijze van spreken
Maar goed, ik heb daar gewoon geen zin in. Punt.
Daar gaat het niet om. Komt nog bij dat het waarschijnlijk ook al niet mag van mn oudersquote:
das het probleem ik ga er normaal mee omquote:
Ja en 512 mb geheugenquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:57 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Mee eens of de W800.. dat is dezelfde maar dan een ander kleurtje
Hoe oud is ze ? Als het een goede leeftijd is ben ik heel goed in opassenquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:54 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Komt nog bij dat het waarschijnlijk ook al niet mag van mn ouders
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:57 schreef Imberr het volgende:
[..]
Jij ook al?!
gefeli ofzo dan maar he![]()
Ik ben nu echt slapen![]()
![]()
![]()
pedoquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoe oud is ze ? Als het een goede leeftijd is ben ik heel goed in opassen
Jij zou al moeten liggen snurkenquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:57 schreef Imberr het volgende:
[..]
Jij ook al?!
gefeli ofzo dan maar he![]()
Ik ben nu echt slapen![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
maar dan wel duurder, plus dat je een optie hebt die je toch niet gebruiktquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:57 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Mee eens of de W800.. dat is dezelfde maar dan een ander kleurtje
Ik zeg toch als ze de goede leeftijd heeftquote:
Ik denk : ik zal het maar niet zeggenquote:
heb net me tanden gepoetst en toen dacht ik: ik kijk nog ff op fokquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij zou al moeten liggen snurkenStiekeme lurker
![]()
![]()
Trusten!quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:01 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ga maar eens pitten aangezien ik mij morgen om 10.00 al in Amsterdam moet melden. Trusten!
15, dus laat maar zittenquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Tis sund...quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Mên ik voel me bekeken op school.
Vandaag voor eerst kostuum aan
Dat is het ookquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:07 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vind het te gezellig om te kappen
Ik blijf nog ff.. geen zin om te slapen moet nog ff het verlies van me telefoon achter me latenquote:
Sterkte met het verliesquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:11 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Ik blijf nog ff.. geen zin om te slapen moet nog ff het verlies van me telefoon achter me laten![]()
Daaahaaag Palauquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:14 schreef Palau het volgende:
Kga ook maar ns pitten. Houdoe he
Jij ook trustenquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:14 schreef Palau het volgende:
Kga ook maar ns pitten. Houdoe he
quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:11 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Ik blijf nog ff.. geen zin om te slapen moet nog ff het verlies van me telefoon achter me laten![]()
echt hea ?quote:
Hoi mercuryquote:
Cremerenquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:15 schreef M3rcury het volgende:
[..]
echt hea ?nu zit ik alleen te twijfelen of ik hem moet begraven of reanimeren (watr 3 weken duurt
)
quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:18 schreef Maikuuul het volgende:
Wow gek een vriend van me heeft dikke luck, hij woont in belgie en als je brommer daar maar een paar kilometer te snel gaat wordtie in belsag genomen. Hij was dus aant pwnen met 110 op een weg, houd de politie hem aan, hij kreeg alleen een waarschuwing
Met mij gaat het ook altijd goed.. alleen nu niet want me telefoon is doodquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:19 schreef Maikuuul het volgende:
Met mij gaat het altijd goedbehalve als ik teveel gedronken heb dan eigenlijk goed voor me zou zijn, en met jou ?
Hoe kan die dood zijn dan ?quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:20 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Met mij gaat het ook altijd goed.. alleen nu niet want me telefoon is dood![]()
Je moet gewoon wachten, iemand heeft prolly een flashbang gegooid in cs, dat duurt ongeveer 3 secondenquote:
Ik speelde ook cs hoorquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:23 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Je moet gewoon wachten, iemand heeft prolly een flashbang gegooid in cs, dat duurt ongeveer 3 seconden
Net als Hazes met een vuurpijl boven de noordzee schietenquote:
Ik denk dat je nog @ T spawn staat en iemand koopt de hele tijd flashbangsquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:24 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Ik speelde ook cs hooralleen ik wacht nu al ongeveer een 2 uur
is een sterke dan..
Dies ook goedquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Net als Hazes met een vuurpijl boven de noordzee schieten
sup homie.. wanna have sum fight ? im like in america too manquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:54 schreef Maikuuul het volgende:
Sup man, we're in america now. In this hood we wear diamonds on our jacket
Check out my friend homie ! he wears his jacket over his head, this is so totally american style ! yeah homie
Yeah now lets run away beacuse the teachers are commingquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:57 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
sup homie.. wanna have sum fight ? im like in america too man![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:22 schreef Imberr het volgende:
stilte hier zeg
ik zit nu in de mediatheekmag dalijk naar huis want ik heb maar 4 uur
![]()
Hehe, jij dan met je geslijm, he Fwnk, he Fwnk???quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:24 schreef Fwnk het volgende:
soms, dan denk ik....:
Zucht.... mijn klasgenoten
Leuk, winkelen ofzo?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:29 schreef Imberr het volgende:
zekerdalijk de stad in met n vriendin
met jou?
yep.. dingetjes voor haar hond en de mijne halen en ik moet nog een of andere map kopenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:29 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Leuk, winkelen ofzo?
Ja prima, ben op school he![]()
Owja, dierendagquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:31 schreef Imberr het volgende:
[..]
yep.. dingetjes voor haar hond en de mijne halen en ik moet nog een of andere map kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |