Enkel regio Zuid Limburgquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:59 schreef Klonk het volgende:
Farao in welk district rij jij, ik weet ergens in Limburg maar kom je ook wel eens Ittervoort en omgeving ?
Ik vind de velgen wel iets te klein voor een G-klassequote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:57 schreef Farao het volgende:
Mercedes G-klasse.
Dit voertuig kom ik overigens in de praktijk wel een tegen, als 't hier heel druk is of er in een grensregio iets gebeurd is rukt er een duits ambulance samen met een notarzt uit.
[afbeelding]
[afbeelding]
Mmmm helaas is dit een MkIII :squote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:10 schreef Klonk het volgende:
Zo 2 dingen gevonden, ten eerste de Mondeo MKII
[afbeelding]
En een leuke website
www.polizeiautos.de
Is dit dan een MK2 ?quote:
Farao » You DA MAN!!!!!!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:25 schreef Farao het volgende:
[..]
Is dit dan een MK2 ?
En de station uitvoering :
copyright foto: 112forum.nl
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:01 schreef Klonk het volgende:
wtf, smaak hebben ze wel in Duitsland Nordrhein-westfalen om precies te zijn
[afbeelding]
en het is er echt eentje van de polizei zelf, te zien aan de blauwe lampjes en het NRW kenteken.
Er stata met dikkeletters Peterbilt op. Waarom noem jij het dan Mack?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:13 schreef n00cL30n het volgende:
Wordt die MACK niet ook nog gebruikt bij het weghalen van illegaal geparkeerde/geplaatste aanhangers?
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:46 schreef Farao het volgende:
Geweldige foto Klonk![]()
"Hier die peterbilt drei, wir sinds in achtervolgung von einem rotes Porsche mit kenzeichen ...."
En nee ik kan geen Duits![]()
Omdat het naar mijn idee gewoon een Mack was... Peterbilt Schmeterbilt... als we lief gaan zijn voor miertjes....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er stata met dikkeletters Peterbilt op. Waarom noem jij het dan Mack?
Staat die op de lijst van pagina 2....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:15 schreef 1299 het volgende:
Ik wil een Mitsubishi Colt CA0 ambulance
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |