Kies maar iets moois uit bovenstaande lijstquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Farao, ik bedoel een ambulance met een chassis van CHinese makelij. maakt me neit uit wat het isals ie maar stoere strepen en lampen heeft
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:03 schreef Farao het volgende:
[..]
Kies maar iets moois uit bovenstaande lijst
Nee. Wel als taxi, maar das wel vakerquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:48 schreef petre86 het volgende:
jeejgaaf
niemand een limousine of andere verlengde auto in zwaailichtvorm?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Farao, ik bedoel een ambulance met een chassis van CHinese makelij. maakt me neit uit wat het isals ie maar stoere strepen en lampen heeft
Groningen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Wel als taxi, maar das wel vaker
[afbeelding]
Bmw 5 serie touring :quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:29 schreef DaMook het volgende:
BMW 5 serie touring
Renault Scenic
Range rover
Renault Clio
Nope, heb geen msn.quote:En heb je msn ? Voeg me dan even toe op het adres in mijn profiel
Alles wat niet in bovenstaande lijst staat heb ik dus niet, anders zou het wel in de lijst staan....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:46 schreef yup het volgende:
[afbeelding]
Dit ding in Ambulancevorm ?
Oh ja voor de niet kenners, dit is een Mitsubishi Space Wagon van 1991 tot 1999 gebouwd.
quote:
Ben helemaal niet westers georienteerd, het maakt mij helemaal niet uit waar de auto vandaan komt, ik sla gewoon de mooie plaatjes die ik tegenkom op internet opquote:valt me van je tegen dat je zo westers georienteerd bent
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:48 schreef petre86 het volgende:
jeejgaaf
niemand een limousine of andere verlengde auto in zwaailichtvorm?
quote:
die ambutram wil ik weleens zien aubquote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:46 schreef Farao het volgende:
[..]
Bmw 5 serie touring :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Range Rover :
[afbeelding]
Renault Clio
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Nope, heb geen msn.
[..]
Alles wat niet in bovenstaande lijst staat heb ik dus niet, anders zou het wel in de lijst staan....
[..]
[afbeelding]
[..]
Ben helemaal niet westers georienteerd, het maakt mij helemaal niet uit waar de auto vandaan komt, ik sla gewoon de mooie plaatjes die ik tegenkom op internet op
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Sorry...
[..]
[afbeelding]
Nog meer verzoekjes (uit de lijst) ?
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:20 schreef Ferryfan4ever het volgende:
die ambutram wil ik weleens zien aub![]()
Een smartje heb ik ookquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Maarem.. alles leuk en aardig, maar ambulances zijn niet de enige toeter en bellen wagens
[afbeelding]
Op verzoek heb ik ook nog andere plaatjes, onder andere een brandweerbus en een Ford Transit Connect politiewagenEn ik maak de foto's wel zelf
toeters en bellen definitie:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |