Was ie mis!quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Frans B en lange baas zijn maar met 1 ei bekogeld en die was ook nog eens mis in Geleen.
Gingen ze weg
Net goed
Ik pikte iets mee van ei en Geleen
Imberr jij komt toch uit Geleen?quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Frans B en lange baas zijn maar met 1 ei bekogeld en die was ook nog eens mis in Geleen.
Gingen ze weg
Net goed
Ik pikte iets mee van ei en Geleen
jaaquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Imberr jij komt toch uit Geleen?
![]()
Ligt het nou aan mij of denk je dat TLK Imberr is?quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
![]()
Ik moet ook nog naar de kapper.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga woensdag na 3 maanden weer naar de kapper
Ik moet een hoofdband hebben zelf
Net bier gehaald![]()
Ze gooien met jou ei cellen daarquote:
Und Meister TLK uit Sittardquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
![]()
Wat n achterlijke opmerking.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ze gooien met jou ei cellen daar![]()
Ik kan er niks mee , moet gewoon een hoofdband hebbenquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:08 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik moet ook nog naar de kapper.
Mn haar begint echt superlang te worden achter, moet een beetje worden bijgeknipt.
Hoofdband?quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik kan er niks mee , moet gewoon een hoofdband hebben
Maar ik knip ze weer super kort stekeltjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |