Ik ben niet alleen moderator, ik ben ook hun ouder/verzorger (m/v).quote:Op woensdag 14 december 2005 12:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Laat hem toch, hij weet gewoon niet wat mooi is![]()
Ywquote:Op woensdag 14 december 2005 12:57 schreef RedScorpion het volgende:
[..]
Toppie, deze meteen maar ff opgeslagen. Thnxs![]()
Grtz. Remko
Je zal wel een typfoutje gemaakt hebben...quote:
Hmz... hoe lang doet jouw windows erover om op te starten?quote:
Euhmmmm 3 minutenquote:Op donderdag 15 december 2005 00:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hmz... hoe lang doet jouw windows erover om op te starten?![]()
Of je houdt maar 1 icoon op je bureaublad (prullenbak) netals ik en je windows is binnen 1 minuut klaar voor gebruikquote:Op donderdag 15 december 2005 00:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Euhmmmm 3 minuten
En afsluiten is nog veel erger, daar doet de pc ongeveer 5 minuten over
Maar ja, shit happens.
Kan ook, maar ik wacht wel.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Of je houdt maar 1 icoon op je bureaublad (prullenbak) netals ik en je windows is binnen 1 minuut klaar voor gebruik
JIj gebruikt walkthroughsquote:
Wel, ik ben Jump en verwijder jou plaatjequote:Op donderdag 15 december 2005 00:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geen zin in. En ik ben Juup©, geen dude.
quote:Op donderdag 15 december 2005 00:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Of je houdt maar 1 icoon op je bureaublad (prullenbak) netals ik en je windows is binnen 1 minuut klaar voor gebruik
quote:Op donderdag 15 december 2005 09:46 schreef whoops het volgende:
[..]
Alsof het aantal icoontjes op je desktop zoveel invloed op de opstart-snelheid heeft...
ik weet niet, eerst stond hij dr nogquote:Op donderdag 15 december 2005 00:02 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je zal wel een typfoutje gemaakt hebben...
wátquote:
hardstikke handig hoorquote:Op donderdag 15 december 2005 17:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wát, temperaturen en tv gids op je desktop
Jump arround.quote:Op donderdag 15 december 2005 08:20 schreef Jump het volgende:
[..]
Wel, ik ben Jump en verwijder jou plaatje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |