Even informeren bij je studieadviseur (meestal op afspraak) of misschien kan het ook bij het secretariaat van je studie.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:04 schreef Woutey het volgende:
Ik doe nu Technische Geneeskunde aan de UTwente, maar het technische aspect bevalt me eigenlijk niet erg.
Nu heb ik gehoord dat het mogelijk is over te stappen naar geneeskunde. Wanneer of hoe het moet weet ik niet. Het kan zijn dat ik eerst mijn propedeuse moet halen.
Heeft iemand een idee hoe ik hier achter moet komen?
Waarom zouden ze? Ze hebben geen interesse in ongemotiveerde studenten want dat kost ze alleen maar geld.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:08 schreef Woutey het volgende:
Jah dat was ik ook al van plan. Maar die studieadviseur is ook van de UT. Straks willen ze me graag daar houden en geven ze me valse informatie.
Daar heb je een punt.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:11 schreef Blokhut het volgende:
[..]
Waarom zouden ze? Ze hebben geen interesse in ongemotiveerde studenten want dat kost ze alleen maar geld.
Als je nou eerst eens informeert hoe alles in zijn werk gaat, of je als je je P hebt meteen in kan stromen zonder loting etc. En dat verkeerde beeld zal wel meevallen, zo belangrijk ben je niet.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:14 schreef Woutey het volgende:
Maar straks is het niet mogelijk, of zal ik opnieuw moeten loten. Dan hebben ze wel meteen een beeld van me dat niet erg positief te noemen is.
Ik neem aan dat hij/zij wel weet wat de mogelijkheden zijn. Maar reken er wel op dat ze je proberen over te halen om te blijven. En als ze je die informatie niet kunnen geven moet je bij de universiteit waar je de studie wil volgen wat info opvragen, ze kunnen je vast wel vertellen of je zonder loting kan instromen als je je P hebt.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:21 schreef Woutey het volgende:
Jah dat wil ik ook doen. En die studieadviseur kan mij daar bij helpen?
Succes.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:25 schreef Woutey het volgende:
ah super, daar ga ik dus woensdag even langs.
bedankt
als meer mensen nog ervaringen hier mee hebben, zal het mij erg helpen als men deze post.
klopt, en anders kan je proberen in februari in te stromen. Op de HU (voorheen HvU) kan dat iedergeval -> TI -> Iquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:31 schreef ILCILA het volgende:
ik had vandaag dus nieuwe leerling in de klas, toen zei directrice (die haar introduceerde): "ze had nog net mazzel, je mag je op hbo's en universiteiten maar tot 1 oktober aanmelden, dit deed ze nog net op tijd (30 september)
dus ik hoop dat je het red maar gok er niet op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |