Dan gaat ze dus Linda nomineren, wat een bitch!quote:
Hopen dat Chantal zodadelijk 'even' ter sprake komtquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:09 schreef Loedertje het volgende:
*Natalie over Lieske
Ja niet dat ik het wil, maar ik irrirteer mij soms weleens aan haar, maar soms, dan dwalen mijn gedachtes gewoon af als ze praat
( O ja, ze mag Lieske wel, Lieske heeft verder een hart van goud )
Ook stemmen de twee dames niet op Tanja omdat dat * iemand is met een gebruiksaanwijzing maar wel goudeerlijk is*
mmmmmmmmmmmmmm, ironiequote:Op maandag 3 oktober 2005 16:06 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Peter, je bent inderdaad geweldig, écht, je zegt wat je denkt en voelt dingen zóó goed aan, je hebt style !
weet je dat ik dat zo waardeer? Die Rob hè, weet je, ik voel dingen....weet je...
quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:06 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "Maar we zeggen wel wat we denken. Ik had ook kunnen denken ik zeg maar niets, wat dan vinden ze ons misschien minder aardig. Maar dat doe ik niet. Dat vind ik wel een heldendaad."
quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:09 schreef Falco het volgende:
[..]
Dan gaat ze dus Linda nomineren, wat een bitch!
Ze zijn nog erger dan Lieskequote:Op maandag 3 oktober 2005 16:10 schreef arneaux het volgende:
Dido en Nathalie steken nu tegen elkaar een verhaal af wat Buitenproptionele-Lieske-Vormen begint aan te nemen zeg..
Niet afdwalen, ik had het over Robquote:
Hummie is haar aan het fileren voor een feestje vanavondquote:
Gezelligquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:12 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hummie is haar aan het fileren voor een feestje vanavond
Ja maar ondertussen wel nomineren, let maar op! Sowieso hebben ze niks met Linda. En misschien nomineert ze haar gewoon vanwege rancune tegen Roel.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:11 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze hebben al drie keer gezegd dat ze het Linda niet kwalijk nemen omdat Linda nu eenmaal Linda is en dit gewoon te verwachten was .
Heb nu twee streams aanstaan (keuken-Joost/Menno/Lieske/Linda en tuin Natalie/Dido) maar helaas, niemand die het heeft over de missie van Chantal )quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:10 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Hopen dat Chantal zodadelijk 'even' ter sprake komt.
Buiten het gemis van dikke tieten, ja.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:17 schreef KRIBBET het volgende:
Die 2 dames hebben echt een hoog cheerleader gehalte zeg![]()
![]()
[/offtopic]quote:Nathalie zegt op willekeurig tijdstip:
Zooo.. zooo ... zooooo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |