Als je gaat browsen in de melkweg, kost dat per keer 10 deut.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:45 schreef Weizz het volgende:
Kun je het zien als er iemand wat bij je gejat heeft? Want volgens mij mis ik tegen de 50 deut. dat zou een klein vrachtschip kunnen zijn???
Ja, maar later, als je boojes hebt, maakt die 10 deut per keer ook niet uit. Ik ben nog geeneens heel erg veel en 10 deuterium vind ik nu al weinig. Dus later klaag je niet meerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:53 schreef Weizz het volgende:
alleen kijken in dat menu al??? Ik heb nog niet eens een schip
Het verbond tussen FDF en W.S bedoel je?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:56 schreef Bot13 het volgende:
Het verbond tussen de fok alliantie en W.S is rond!!
Whehehe dat zie je inderdaadquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:45 schreef Weizz het volgende:
Kun je het zien als er iemand wat bij je gejat heeft? Want volgens mij mis ik tegen de 50 deut. dat zou een klein vrachtschip kunnen zijn???
Moet ff veranderd wordenquote:.:{ Verbonden }:.
Door verbonden met ons te sluiten sluit je jezelf uit van toekomstige aanvallen. Stuur een PM naar een van de leaders om in de lijst te staan.
- TNT - The Natural Thunder
- U.C - United Confederation
- Spiders
- FoK - The FoK Alliantie
Ik ben 60 plaatsen gezaktquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:37 schreef LostFormat het volgende:
Vaaaag, ik ben opeens van 75 punten naar over de 100 geschoten terwijl ik niet echt veel gedaan heb...
Ik vind de ranking ook maar vaag. Ik daal ook alleen maar, maar misschien pak ik het ook verkeerd aan natuurlijkquote:
Maar ik heb juist zowat niks uitgegeven vanmiddag. Ziet er misschien iets van lag in ofzo?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:45 schreef Eamon het volgende:
als je 1k grondstoffen uitgeeft stijg je 1 punt, zoals al eerder gezegt.:)
FDF en W.S. zijn nu allies dus?
Kennelijk een alliantie inderdaad (nog een overblijfsel uit de FOK-alliantietijd.). Maar misschien hebben sommigen zich eerst gericht op het bouwen van mijnen. Ik heb ook wat dingen er naast ontwikkeld. Zal dat de reden zijn waarom het minder snel gaat?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:45 schreef Eamon het volgende:
als je 1k grondstoffen uitgeeft stijg je 1 punt, zoals al eerder gezegt.:)
FDF en W.S. zijn nu allies dus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het niet van vanochtend dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:47 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Maar ik heb juist zowat niks uitgegeven vanmiddag. Ziet er misschien iets van lag in ofzo?
Ah okay, dan is het van vanochtend inderdaad. Ik dacht dat het realtime aangepast werd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:53 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Is het niet van vanochtend dan?
(score wordt drie keer per dag om 8:00 , 16:00 en 24:00 ge-update)
Natuurlijk, zo lang er nog niet grootschalig ge-raid wordt kun je alleen geld verdienen (en uitgeven) door zoveel mogelijk in je mijnen te investeren. Alle medespelers die je kunt raiden kunnen op dit moment onmogelijk veel poen in kas hebben, omdat iedereen pas sinds woensdag bezig is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:51 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Kennelijk een alliantie inderdaad (nog een overblijfsel uit de FOK-alliantietijd.). Maar misschien hebben sommigen zich eerst gericht op het bouwen van mijnen. Ik heb ook wat dingen er naast ontwikkeld. Zal dat de reden zijn waarom het minder snel gaat?
Dat niveau daar.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:09 schreef Eamon het volgende:
Mensen, ff wat meer actief zijn op t ogame forum Daar vind je veel meer dan dit, en t gaat veel sneller.:)
Idd! Ik erger me verschrikkelijk aan de te grote banners in de sigs en het basisschool/breezah-gepraat. Gaat echt nergens overquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:17 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Dat niveau daar.Zodra ik uitspraken als 'sgol' zie staan dan springen de vullingen uit m'n kiezen.
Dan kom ik ook wel effe neuzen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:28 schreef Eamon het volgende:
Helemaal mee eens.Alles wat je wil weten is op t ogame forum te vinden, via de zoekfunctie bijvoorbeeld. Ook ons forum staat dalijk wel vol met info.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |