Ik heb mijzelf aan je 'vriendenlijst' toegevoegd.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:17 schreef Mordreth het volgende:
[..]
So i see. Dit schiet namelijk niet op
.
PPL.. hoe nu verder enzo?
Zodar de beheerder tijd heeftd enk ik...quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:17 schreef Mordreth het volgende:
[..]
So i see. Dit schiet namelijk niet op
.
[..]
En wanneer gebeurd dat dan enzo?Hoe gaat het verder in z'n werking?.. want ik zit hier die forum door te bladeren (al voor aangemeld).. maar kan er nog geen duidelijkheid uit halen.
Ik tel op dit moment maar 1 ongeduldige kleuterquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:33 schreef Mithgoril het volgende:
Nouja, misschien is dit wel het beste voor onze (nieuwe gefuseerde) Alliantie, als alle ongeduldige kleuters naar BSL zijn vertrokken
Oh damn.. dat meen jequote:Op maandag 3 oktober 2005 21:39 schreef PPL het volgende:
[..]
Zodar de beheerder tijd heeftd enk ik...
Meestal is ie na 21:30 off-line en dan gaat het BSL forum ook down.
(dan moet ie naar bed ofzo..)
Haha, elke alliantie heeft dan zeg maar zo zijn voor- en nadelen?quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:39 schreef PPL het volgende:
[..]
Zodar de beheerder tijd heeftd enk ik...
Meestal is ie na 21:30 off-line en dan gaat het BSL forum ook down.
(dan moet ie naar bed ofzo..)
Dit spel is zoiezo al retetraag.. meer traagheid kon ik niet meer hebbenquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:44 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik tel op dit moment maar 1 ongeduldige kleuter
Klopt,quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:37 schreef DeHovenier het volgende:
Klein vrachtschip in ontwikkeling
Ik merk dat je die order niet meer kan cancellen
Je doet wat je wil.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:50 schreef Roquefort het volgende:
Maar hoe zit het met persoonlijke vrijheid en individuele expressie dan in BSL?
Met spionage techniek en spionage satelieten.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:02 schreef DeHovenier het volgende:
Ik wil gaan aanvallen...maar wie? Hoe zoeken jullie de targets uit?
Pssst....quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:47 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Dit spel is zoiezo al retetraag.. meer traagheid kon ik niet meer hebben![]()
psst kom ook bij bsl dan
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:04 schreef Mithgoril het volgende:
BTW, Roquefort, hoe vond je mijn 'bevlogen toespraak'? Heb ik je een beetje enthousiast kunnen maken voor een toekomst met FoK? Zolang mensen wat geduld hebben kan het nog best lekker uit pakken dacht ik zelf
Ik wacht nog wel even af...ik ga nog niet hoppen hoorquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:04 schreef Mithgoril het volgende:
BTW, Roquefort, hoe vond je mijn 'bevlogen toespraak'? Heb ik je een beetje enthousiast kunnen maken voor een toekomst met FoK? Zolang mensen wat geduld hebben kan het nog best lekker uit pakken dacht ik zelf
Voer coordinaten van het doel in.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:15 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Moet je dat allemaal in gaan vulen? Hoe weet je die dingen dan?
Stimmt, alleen doe ik geen zak meer mee.. dus mocht jeje geroepen voelen..quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:08 schreef PPL het volgende:
[..]
Met spionage techniek en spionage satelieten.
Ontvangen informatie haal je door Speedsim om te kijken wat het voorspelde resultaat is.
Als je geen spionage satelieten hebt is het een gok.
Probeer iemand te pakken met minder punten, gebruik de statistieken-lijst.
Bedenk dat je één punt krijgt voor elke 1000 grondstoffen die je opmaakt.
Iemand met 5 punten kan derhalve ONMOGELIJK verdediging hebben en/of schepen.
Daarentegen zal er wellicht ook niet zoveel te halen vallen, anders had ie het wel gebruikt om verder te bouwen.
[..]
Pssst....
Zit jij onder zelfde gebruikersnaa ook in uni1 ?
Ik had het al getypt...quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:19 schreef DeHovenier het volgende:
Ik had t al gezien en mn post ge-edit
Ja.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:15 schreef DeHovenier het volgende:
Nee PPL.
In uni 1 ben ik Acer
Brandstof consumptie 11......
Is dat het aantal deuts dat je verbruikt?
Mooi.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:29 schreef DeHovenier het volgende:
Same as Moldreth.
Over ruim 4 uur komt 'ie weer terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |