Nogmaals....quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:23 schreef DeHovenier het volgende:
Idd. We gaan met zn allen naar BSL onder het bevel van PPL
Ik kan niets beloven, ik MSN het even.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:36 schreef DeHovenier het volgende:
We willen natuurlijk wel onder jouw bevel staan he
Hoe zit het met FDF?
iddquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:36 schreef DeHovenier het volgende:
We willen natuurlijk wel onder jouw bevel staan he
Hoe zit het met FDF?
(Vrijwel) iedereen speelt hier in uni 2 en oefent in uni 1.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:38 schreef Weizz het volgende:
Hoe zit dat trouwens met die universes.. Welke spelen jullie in?
Vraag maar gewoon om in Alpha 1 te mogen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:38 schreef Mordreth het volgende:
[..]
idd, moeten we dat in het berichtje zetten?
Same herequote:Op maandag 3 oktober 2005 20:39 schreef Mordreth het volgende:
[..]
(Vrijwel) iedereen speelt hier in uni 2 en oefent in uni 1.
Uni2 is juist een kans voor iedereen om nieuw te beginnen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:43 schreef Weizz het volgende:
Dacht dat uni 2 voor de nieuwkomelingen was, maar dat valt dus ook mee...
Nee, Uni 2 is vorige week pas van start gegaan, vandaar dat aliianties nog niet goed gevormd zijn etc.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:43 schreef Weizz het volgende:
Dacht dat uni 2 voor de nieuwkomelingen was, maar dat valt dus ook mee...
Ik heb het gezien.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:54 schreef Mordreth het volgende:
PPL, ik heb net een aanvraag naar bsl gestuurd en heb jou nick erin genoemd. Nu maar kijken of ik word toegelaten
.
Ik zie zojuist dat je bent geaccepteerd.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:54 schreef Mordreth het volgende:
PPL, ik heb net een aanvraag naar bsl gestuurd en heb jou nick erin genoemd. Nu maar kijken of ik word toegelaten
.
So i seequote:Op maandag 3 oktober 2005 21:05 schreef Roquefort het volgende:
ja ik dacht oook dat we een fusie wilden.
maar onze alliantie staat op scheuren geloof ik.![]()
En wanneer gebeurd dat dan enzo?quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:04 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik zie zojuist dat je bent geaccepteerd.
je bent alleen nog niet toegewezen aan Alpha1 of Alpha 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |