Zie mijn post om 19:10.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:29 schreef Weizz het volgende:
Ik ben ook begonnen, iemand nog tips?
Hebben we een leider dan?quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:33 schreef DeHovenier het volgende:
MMO?
Wil je dan overstappen Mordreth? Is de leider van de Fok!alliantie er wel mee eens?
Anders richt PPL een eigen alliantie op (dat wou hij volgens mij) en dan gaan we massaal overstappen :p
Ik zit bij BSL.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:33 schreef DeHovenier het volgende:
MMO?
Wil je dan overstappen Mordreth? Is de leider van de Fok!alliantie er wel mee eens?
Anders richt PPL een eigen alliantie op (dat wou hij volgens mij) en dan gaan we massaal overstappen
een uur.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:53 schreef Weizz het volgende:
Dr staat alleen nergens binnen hoeveel tijd je je productie binnen krijgt.....?
Dusquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:53 schreef DeHovenier het volgende:
Weizz, je krijgt een bepaalde hoeveelheid resources binnen per uur. Dit gebeurt echter niet PATS BOEM, weer 50 metaal erbij, maar het druppelt binnen. Dus iedere keer komt er weer wat bij.
Er is noch een alliantie met FdF, noch met Fok.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:53 schreef Roquefort het volgende:
Ja, Mithgoril speellt toch nog wel fanatiek aan zijn punten te zien, maar er wordt weinig gecommuniceerd...
De enige die ik in mijn eigen zoneestelsel mag aanvallen is iemand van BSL overigens, en omdat PPL daarbij zit laat ik die voorlopig maar met rust.
Ik hoop dus maar dat PPL fokkers ook door BSL met rust gelaten laat worden? Hoe zit dat PPL, is er een niet-aanvalsverdrag tussen BSL en FoK?
Oh jah, de hovenier spreekt namens mij in het alliantie-overleg. Van mij mag ie even mijn 'leader' spelen.
In ieder geval onhandig als we nu allemaal door elkaar gaan onderhandelen.
FdF+Fok,
FDF+Fok+PPL,
of FDF + FoK + BSL
lijken me allemaal prima opties.
Ik doe vrolijk mee.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Gebruiker Alliantie Planeet PPL BSL FoK Alpha Mithgoril FoK Fok Neverland Mordeth FoK FoK Midkemia Caela FoK Fok Darakan Roq FoK Fok_Madagascar DvK FoK fok.dvk Vinnie FoK FoK Borghome Saladin FoK Fok_Saladin mvt FOKmvt |
quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:57 schreef DeHovenier het volgende:
Een licht gevechtsschip heeft een oplsagcapaciteit van 50 eenheden. Dus het kost je meer dan 50 deut om bij mij te komen. Maar 50 deut is toch niet zoveel?quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:07 schreef PPL het volgende:
[..]![]()
Ik wilde je net aanvallen om je ff te laten schrikken om daarna m'n vloot terug te trekken.
Het kost me meer brandstof om er te komen dan dat ik opslagcapaciteit heb in een licht gevechtsschip.![]()
me 2quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:15 schreef Mordreth het volgende:
Ik ben zelf voor een samenvoeging van allianties.. of dat we met z'n allen overstappen op een andere alliantie (een actieve).
50 is niet veel.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:13 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Een licht gevechtsschip heeft een oplsagcapaciteit van 50 eenheden. Dus het kost je meer dan 50 deut om bij mij te komen. Maar 50 deut is toch niet zoveel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |