Ook niet bij Overzicht? Bij mij staat er dan "Er zijn [x] nieuwe berichten voor je.". Die stijlfout is dan wel irritantquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:10 schreef Mordreth het volgende:
Wat ik echt donders irritant vind is dat je niet ziet wanneer je nieuwe berichten hebt.
Geen idee, vast wel. Maar ik wil het meteen zien wanneer ik een nieuw berichtje binnenkrijg.. ongeacht het scherm waar ik dan in zitquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:16 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Ook niet bij Overzicht? Bij mij staat er dan "Er zijn [x] nieuwe berichten voor je.". Die stijlfout is dan wel irritant
Donequote:Op maandag 3 oktober 2005 16:36 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Als je in de Fok-alliantie zit, zou je me dan een ingame message kunnen sturen? Heb ik een verrassing voor je(nee, ik ga je dan niet aanvallen)
even op alliantie label zoeken, romeoquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:12 schreef Mordreth het volgende:
Ik kan W.S trouwens niet vinden in uni2?
Het lijkt me trouwens wel leuk om bij een actieve aliiantie te zitten.
Was er toenstraks nog nietquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:42 schreef Bot13 het volgende:
[..]
even op alliantie label zoeken, romeo?
Gejoinedquote:Op maandag 3 oktober 2005 18:54 schreef DeHovenier het volgende:
Welkom Artemis!
A;s je in het menuutje links naar 'zoeken' gaat, en dan in het scroll-menu 'alliantie label' selecteert, en dan in het zoekvenster Fok intikt, krijg je her resultaat. Klik op 'fok' onder het menuutje 'tag', en als het goed is zie je daar een optie om de alli te joinen
Wat is je ogame nick?quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:06 schreef DeHovenier het volgende:
Zorg wel dat je genoeg energie hebt om alles op 100% te draaien. Dat doe ik iig. Maar naarmate je hoger gaat in niveaus, lukt het steeds slechter eigenlijk.
Hoeveel mb heb je Mordreth? En is er iemand hier dat zo'n forum in elkaar kan flansen?
Ik heb 1k kristal nodig en dan kan ik een vrachtschip maken
Weinig bijzonders nuquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:08 schreef TC_Artemis het volgende:
Alles draait nu 100%. Me zonnecentrale is nu lvl 2, wat zou ik nu kunnen doen? :p
Dan zit je donders ver wegquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:11 schreef DeHovenier het volgende:
Dat van PHPBB dacht ik ook dat t makkelijk was idd.
M'n nick in Ogame is Saladin.
Effectief genoeg hoor tegen het gespuis.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:09 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Hee PPL,
Hoe effectief zijn (kleine) lasers als verdedigingswerk eigenlijk? Tegen vernietigers, kruisers, bommenwerpers en Death Stars zijn ze kansloos, maar werken ze wel goed tegen het andere gespuis?
http://www.speedsim.de.vu/engquote:SpeedSim is a battle simulator for oGame with a lot of special functions.
SpeedSim is online since 22th June 2004 and is updated very often.
* meeleest *quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:14 schreef DeHovenier het volgende:
En er is een beetje onduidelijkheid over welke koers onze alliantie moet varen.....zullen wel een Algemene Ledenvergadering beleggen
Linkerkolom 'Brandstoffen'quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:21 schreef TC_Artemis het volgende:
Hoe weet je hoeveel je mijn/deut/kristal per uur binnen haalt?
Onder het kopje grondstoffenquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:21 schreef TC_Artemis het volgende:
Hoe weet je hoeveel je mijn/deut/kristal per uur binnen haalt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |