Die gassie's (waaronder ik) doen hun commando's dan ook midden in de nacht als jij in dromenland bentquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:28 schreef PPL het volgende:
Het is nou eenmaal een feit dat de meeste ogame spelers scholieren zijn.
Wat mij doet afvragen waar ze de tijd vandaan halen om zo veel punten te scoren.
Ik loop nog de halve dag commando's te geven vanaf m'n werk.
Dat zie ik die gassie's niet doen met een laptop tijdens wiskunde.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:17 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Dat niveau daar.Zodra ik uitspraken als 'sgol' zie staan dan springen de vullingen uit m'n kiezen.
Ik heb pas 4 punten, moet nog naar mijn deut fab lvl 3 toequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:54 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Ja, maar later, als je boojes hebt, maakt die 10 deut per keer ook niet uit. Ik ben nog geeneens heel erg veel en 10 deuterium vind ik nu al weinig. Dus later klaag je niet meer
Zou ik ook wel willlen maar dan krijg ik ruzie met m'n vrouwquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:33 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Die gassie's (waaronder ik) doen hun commando's dan ook midden in de nacht als jij in dromenland bent.
maar bij allianties staat nog wel 'jouw alliantie' FDF, met het hele scherm enzo...quote:Leiderschap gewijzigd in de alliantie pruim heeft je uit de alliantie verwijderd [FDF] .
Je kunt nu opnieun een aanvraag indienen
Fusiecentrales zijn tof! Je stopt er 11 deut in en krijgt er 55 energie voor terug. Daar kun je dan weer een deuteriummijn op laten draaien die er dus meer dan 11 deuterium uitpoept.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:53 schreef LostFormat het volgende:
Zonne-energie centrale niveau 14: Benodigd: Metaal:14.596 Kristal:5.838
De tyfus.
ajhahahah ja humor.. zit met hetzelfde "probleem"quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:53 schreef LostFormat het volgende:
De tyfus.
Het ziet er naar uit dat de twee newbie's er uit gekickt zijn. Ik zie je iig niet meer in de ledenlijst staan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:55 schreef Weizz het volgende:
Iemand die trouwens ook deze tekst heeft in berichten??
[..]
maar bij allianties staat nog wel 'jouw alliantie' FDF, met het hele scherm enzo...
| 1 2 3 | Een buitenlands vloot van planeet Averhard [1:39:6] werd opgemerkt bij je planeet FoK Midkemia [1:55:10]. Kans op contra espionage: 0 % |
Heb jij mijn transport nog ontvangen in uni1 ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:05 schreef Mordreth het volgende:
[ code verwijderd ]
Begin ik ook een donderse hekel aan te krijgen.. is al de 3de die een kijkje komt nemen.. heeft zekers niks beters te doen. 3 rakketten en 2 rode lasertjes staan voor ze klaar.. kutkinderen.
Niveau 15: Benodigd: Metaal:21.894 Kristal:8.757quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:53 schreef LostFormat het volgende:
De tyfus.
Ik heb kernfusie niveau 1 en dat heeft zeker zo zijn voordelen. Het is op dit moment in ieder geval wel een minder grote investering dan een zonneėnergiecentralequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:56 schreef Mordreth het volgende:
[..]
ajhahahah ja humor.. zit met hetzelfde "probleem"
ik zie trouwens ook dat je andere soorten van energie kan krijgen? Is dat rendabel om te gebruiken?
uni 1? oeh heb ik al een tijd niet meer op gekekenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:15 schreef PPL het volgende:
[..]
Heb jij mijn transport nog ontvangen in uni1 ?
Vage zooi, eerst wordt je gevraagd te joinen en dan wordt je fijn gekicktquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:57 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Het ziet er naar uit dat de twee newbie's er uit gekickt zijn. Ik zie je iig niet meer in de ledenlijst staan.
Ik heb ff een mailtje gestuurd naar pruim (degene die mij gekicked heeft), gezegd dat ik dan wel nieuw was, maar over 2 dagen ook wel 20 punten zou hebben (de laagste van de rest in de alliantie) en dat ik van Fok! was en dat FDF daarom wel handig was voor mij. Toen heeft ie me weer toegelaten, twas een foutje..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:39 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Vage zooi, eerst wordt je gevraagd te joinen en dan wordt je fijn gekickt![]()
Ja, vind ik ook hoor!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:39 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Vage zooi, eerst wordt je gevraagd te joinen en dan wordt je fijn gekickt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |