Het oude, kapotte slijmvlies verdwijnt. En dan vormt er zich als vanzelf een nu, kerngezond vlies. Dat is zeg maar de korte samenvatting.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
stomme toevoeging misschien, maar wat gebeurt er als ze de baarmoedermond bevriezen?
wordt hij daar minder 'gevoelig' van?
Er zijn natuurlijk altijd mensen (zoals dus bv.Syrena) die pech hebben en bij wie zo'n ingreep vervelend uitpakt. Maar ik denk dat je ervan uit mag gaan dat eea wel zal meevallen. Anders gebeurt zoiets echt niet zonder verdoving/narcose.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:00 schreef Syrena het volgende:
Ik wil je geen angst aanjagen (nee echt...). Zo is het bij mij nu eenmaal gegaan, dit hoeft niet te betekenen dat het bij jou ook zo gaat. Gewoon voor de zekerheid wel iemand meenemen, ik was blij dat ik mijn moeder had meegenomen, had mezelf niet zo in de lijnbus naar huis zien zitten.
Douchen mag toch wel? Het gaat erom dat je wondjes hebt waar geen water bij mag komen, en die kans is er wel als je in bad gaat zitten weken. Ik kan me niet herinneren dat ik 3 weken niet gedouched hebquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:33 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb net een beetje rondgekeken op internet ... En dat is dus het domste wat je doen kunt. Nu ben ik wel nerveus. Ergens las ik dat je vooraf twee pijnstillers in moest nemen, vanwege de krampen die je kunt krijgen. En dat terwijl die gynaecoloog eigenlijk gisteren meteen aan de slag wilde!
Flauwvallen schijnt ook vaak voor te komen. Dan moet je net mij hebben... ik ben vorig jaar, toen ie de boel had aangestipt met een of ander minder aressief goedje ook al onderuit gegaan. Daarvan heb ik nu nog de bibbers
En ik heb op verschillende sites gelezen dat je 3 weken geen seks mag hebben en niet mag douchen of baden. Dat laatste lijkt me echt zo smerig!
Dit is inderdaad waar. En ook wel logisch omdat je een wond op je baarmoedermond hebt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:33 schreef _Arual_ het volgende:
En ik heb op verschillende sites gelezen dat je 3 weken geen seks mag hebben en niet mag douchen of baden. Dat laatste lijkt me echt zo smerig!
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:25 schreef _Arual_ het volgende:
Ik ben vanochtend dus geweest, en het is me honderd procent meegevallen! Misschien wel omdat ik een naproxennetje had ingenomen ofzo. Het vervelendste is de eendenbek, dar blijf ik bij. Zeker omdat dat kreng nu twee minuten moest blijven zitten. Na afloop heb ik rustig aan gedaan (bij het uitstrijkje vorig jaar vloog ik van de behandeltafel af, om vervolgens hardstikke dizzy te worden).
Ben nog buiten in de zon gaan zitten, omdat ik niet wist wat ik precies van die krampen kon verwachten. Maar na een kwartier was ik dat ook weer beu. Het voelt idd een beetje menstruatieachtig. Ben ongeveer twintig minuten na de behandeling weer op mijn fiets gesprongen.
Geen idee of de `pijn´ nog toe zal nemen. Het zal wel niet. Ik voel me nu alleen een beetje incontinent.
Ik vond de meekijkende stagiair ergerquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:51 schreef DarkElf het volgende:
fijn dat het is meegevallen.
en die eendenbek... ja die is erg
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:07 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik vond de meekijkende stagiair ergerwerd ook niet gevraagd ofzo, er zat ineens een benauwd kijkende jongeling op een krukje naast de gyn
![]()
Hopen dat het allemaal goed blijft gaan maar fijn hoor dat het zo is meegevallenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:20 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb nu zelfs al totaal geen kampen meer, ongeveer twee uur na het hele gebeurenn. Poeh, wat een opluchting.
En of ik van de klachten af ben, zal ik over een paar weken pas weten. ik hoef in ieder geval pas in januari weer op controle.
Ik zinnut oew!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:20 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb nu zelfs al totaal geen kampen meer, ongeveer twee uur na het hele gebeurenn. Poeh, wat een opluchting.
Wat slordig zeg, dat dat niet gevraagd werd.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:07 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik vond de meekijkende stagiair ergerwerd ook niet gevraagd ofzo, er zat ineens een benauwd kijkende jongeling op een krukje naast de gyn
![]()
Vertalen is niet nodig voor deze Brabo!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:26 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik zinnut oew!
Oftewel, ik zei het je.
Fijn dat het achter de rug is!
[..]
Wat slordig zeg, dat dat niet gevraagd werd.
Bij mij stonden er altijd minimaal één, soms zelfs vier artsen in opleiding mee te koekeloeren.
Geen probleem hoor, heel de wereld mag naar binnen kijken, maar vráág het even.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |