Hmmm....mjammie.quote:
Tactloze lul..quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:27 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Het schijnt dat lucht ook erg ongezond is, doe me een plezier en stop je dan ook met ademen?
het had een stuk glas geweest kunnen zijn, een splinter, een moer, een schroef, een vlieg, een autoband, een deurbel..quote:
Ja, krentenquote:
Of de glaswacht.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:28 schreef sociologist het volgende:
als je je zorgen maakt bel je de dokter toch???
Ja, maar dan zie je alleen de buitenkant. Om te voorkomen dat je met een grote hap een nog niet geïnspecteerd deel opeet, en dus mogelijk ook glas, raad ik je aan kleine voorzichtige hapjes te nemen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:33 schreef Xebrozius het volgende:
[afbeelding]
Dit wil ook wel eens helpen... Kijken naar hetgeen wat je eet en daaruit concluderen dat het product geen glas bevat. In plaats van het hersenloos naar binnen te proppen.
Ik gok dat dat wat te moeilijk voor je was, speciaal voor jou:quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:33 schreef Xebrozius het volgende:
[afbeelding]
Dit wil ook wel eens helpen... Kijken naar hetgeen wat je eet en daaruit concluderen dat het product geen glas bevat. In plaats van het hersenloos naar binnen te proppen.
Nummering voor volgorde zou misschien wel eens handig kunnen zijn.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:36 schreef Xebrozius het volgende:
Ik gok dat dat wat te moeilijk voor je was, speciaal voor jou:
[afbeelding]
pureren en zeven is ook een optie.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:35 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja, maar dan zie je alleen de buitenkant. Om te voorkomen dat je met een grote hap een nog niet geïnspecteerd deel opeet, en dus mogelijk ook glas, raad ik je aan kleine voorzichtige hapjes te nemen.
of darm perforatie je darm inhoud stroomt je buikholtes in je begint bloed te scheiten voel je wat minder snel maar meestal te laat ^^quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:30 schreef Gremen het volgende:
Misschien krijg je wel een maag perforatie. Je maag inhoud loopt dan je buik in waarbij het zuur (uit je maag) een vernietigende werking heeft en alle omliggende organen verteerd.
Dit voel je trouwens vrij snel.
Maar waarschijnlijk is het niks, of poep je het vanzelf weer uit
wat melk cornflakes en wat koffie erbij en je hebt een compleet drinkontbijtquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:41 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
pureren en zeven is ook een optie.
mits alles grondig gepureerd en uitgezeefd is.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:43 schreef Ra-z het volgende:
[..]
wat melk cornflakes en wat koffie erbij en je hebt een compleet drinkontbijt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |