quote:geachte heer kwarten.
U beweert de goedkoopste te zijn , maar neem even als voorbeeld :
DVD-RW Nec nd3540 16x DUAL LAYER.........................Prijs:¤. 65,00
En kijk vervolgens hier :
http://tweakers.net/pricewatch/117083?Landfilter=Benelux
25 euro goedkoper! Goh, u bent toch niet echt heel erg goedkoop hè?
Zo ook:
256 DDR pc2700...................Prijs: ¤. 38,00
http://www.megawebshop.com/winkelen/product_info.php?cPath=21_49&product
s_id=104
Hier maar 26,00
Daarbij, uw “website” (Voor zover het een website genoemd mag worden)
bevat
echt de meeste spelfouten ooit!
De groeten, en veel succes met uw "bedrijf"
Hm, beginpagina is but, maar webshop gaat nog wel..quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:43 schreef ToMaSZ het volgende:
1to0.nl ziet er ook niet uit, hoewel hun service erg ok is is mijn ervaring.
De professionaliteitquote:Heb jij zeker de hele dag niks beters te doen lachertje en dan via
hotmail versturen dat is pas lef
Kwarten AGH computers
Dan laat je je wel heel erg kennen, waarschijnlijk een MBO stagiair die de mail beantwoordquote:Heb jij zeker de hele dag niks beters te doen lachertje en dan via
hotmail versturen dat is pas lef
Kwarten AGH computers
Waarschijnlijk is dezelfde MBO-stagiair eigenaar van het bedrijf.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:54 schreef Ronaldsen het volgende:
Dan laat je je wel heel erg kennen, waarschijnlijk een MBO stagiair die de mail beantwoord
Winterswijk, daar lag m'n pa laatst nog een dagjequote:Op maandag 3 oktober 2005 13:58 schreef StonedKinG het volgende:
Ik ben zelf ook MBO stagair (Ziekenhuis Winterswijk, 500 workstations en 50 servers), maar heb toch echt een heel ander niveau dan dit mailtje. Maar ik wacht in spanning af!
Per 10 werkstations een server is anders ook geen goede verhoudingquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:58 schreef StonedKinG het volgende:
Ik ben zelf ook MBO stagair (Ziekenhuis Winterswijk, 500 workstations en 50 servers), maar heb toch echt een heel ander niveau dan dit mailtje. Maar ik wacht in spanning af!
3 Citrix servers. Voor de rest allemaal applicatie servers die per stuk 1 applicatie draaien...ziekenhuissoftware, leuk spul, soms softwarepakketten @ 0 resultaten in google...quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:10 schreef Triloxigen het volgende:
[..]
Per 10 werkstations een server is anders ook geen goede verhouding
Ben jij toevallig de broer van die vent ofzo. En het is trouwens TS ipv OP...quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:13 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
En als OP nou straks alle websites aan een prijsvergelijking heeft onderworpen en mailtjes heeft verstuurd gaat ie dan weer gewoon spelvouten op Fok! checken?
ach kijk. de winkeleigenaar is gearriveerdquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:13 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
En als OP nou straks alle websites aan een prijsvergelijking heeft onderworpen en mailtjes heeft verstuurd gaat ie dan weer gewoon spelvouten op Fok! checken?
TS = topic starterquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:16 schreef StonedKinG het volgende:
[..]
Ben jij toevallig de broer van die vent ofzo. En het is trouwens TS ipv OP...
Dat was mij bekent, maar Pieldeprutkarbonkel zei : OP, ga iets doen ofzo.. Nou, de OP kan niet veel meer doen dan aanwezig zijn in de database dacht ik zo...quote:
Ooh, ik had het verkeerd gelezenquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:22 schreef StonedKinG het volgende:
[..]
Dat was mij bekent, maar Pieldeprutkarbonkel zei : OP, ga iets doen ofzo.. Nou, de OP kan niet veel meer doen dan aanwezig zijn in de database dacht ik zo...
bekendquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:22 schreef StonedKinG het volgende:
Dat was mij bekent, maar Pieldeprutkarbonkel zei : OP, ga iets doen ofzo.. Nou, de OP kan niet veel meer doen dan aanwezig zijn in de database dacht ik zo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |